Станах в 10:30 часа сутринта ( това за мен беше рано😅) ,защото се бях уговорила с една много близка приятелка да се видим преди заминаването ми. С Хейли бяхме заедно от много малки ( още от детската градина).Бяхме в едно основно училище (в един клас).После се озовахме и в една гимназия което беше СТРАХОТНО за жалост не бяхме в един клас , но ние не прекратихме отношенията си напротив...Бяхме си като сестри.Много се обичахме.Имахме си много странни и неразбираеми за другите хора навици😅...
Така де станах , видях че сестра ми се беше прибрала и спеше. Започнах да се оправям тихо (за да не я събудя) .Първата ми работа беше да отида и да измия лицето си , а после и зъбите си.След това започнах да оправям косата си и след като приключих обляках тези дрехи:Вече беше 11:10 часа за това тръгнах към центара на града където се бяхме разбрали да се чакаме с Хейли.
След около 15/20 минути вече виждах Хейли от далеч и се затичах към нея метнах се на кръста и , а тя за малко да падни.
Тя беше облечена ето така:Когато вече се напрегръщахме и нацелувахме започнахме да обикаляме магазините .Обикаляхме не какви да са магазини (а само магазини за храна😂🍕).Тъй като и двете не бяхме закусвали си купихме нещо за хапване..После продължихме с разходката..Видяхме много познати хора....
След около два часа се сбогувахме и тръгнахме да се прибираме към къщите си.Към 14:20 часа бях вкъщи.Започнах да дооправям багажа са , тъй като утре беше полетът ми за Корея.
След като бях готова легнах да си почина малко , а после излезнах навън за да се сбогувам и със седемте приятелки...
Когато се прибрах майка ми, баща ми и сестрами се бяха събрали на масата и ме извикаха да седна.Започнаха да ми убясняват как трябва да се държа там и такива други неща. Стана време за лягане и със сестра ми си отидохме в стаята ни.Седнахме си по леглата и пуснахме телевизора.Тогава тя ми каза:
- Лора , много ще ми липсваш..
Отговорих и че и тя също ще ми липсва много.След това тя се разплака и доиде при мен за да ме прегърне.. Поговорихме си още малко , легнахме и заспахме🌛Съжалявам за допуснатите грешки!
Дано да ви е интересно💚💚
Пишете ми коментари за да знам как се справям😊