... Джонкук който беше заспал като бебе зайче👯♂️🐰
Изглеждаше толкова сладко..
Вече беше 15:40 часа. Филмът беше свършил , а лаптопа беше загаснал.
Станах и оставих Джонкук да спи.
Реших да отида до някой близък магазин за да взема нещо което да си направя за вечеря. Точно когато отварях вратата на стаята Джонкук сънено се повдигна и попита:
- Къде отиваш?
- Отивам до магазина. След малко се връщам. Ти стой тук и спи спокойно.
Вече бях в магазина и си помислих че мога да си направя яйца за вечеря🍳 , защото не бях яла отдавна.Купих десет яйца🥚( за да си имам ) и един хляб 🍞 ,разбира се взех и нещо сладко за десерт🍫. Платих на касата и тръгнах обратно към квартирите..
Вече беше 16:00 часа, а Джонкук още спеше. Стоях извесно време на телефона си📱, когато Джонкук се събуди..
Той нищо не попита освен колко време е спал. Аз му отговорих че не е много, а той стана от леглото помаха ми за довиждане и излезна от стаята.
Джонкук е готино момче, но е доста странен понякога (не че се познаваме от много време😅).
Когато той си тръгна реших аз да си легна на леглото ( на моето легло, защото в стаята има още две 🛏).
След около 10/15 минути някой се опита да вкара ключ в ключалката на вратата на стаята ми. Станах от леглото и отидох да отворя. Пред вратата стояха две момичета.
- Здравей - каза едното момиче и ми се усмихна.
- Здравейте, приятно ми е - отговорих аз, а по-ниското (и явно недружелюбно ) момиче ме избута от вратата и влезна в стаята с куфарите си.
Аз я погледнах учудено, а тя ми отвърна с един груб тон:
- Какво ме гледаш майка си ли видя.
- Извинявай.. - не успях да довърша от нейните думи.
- Защо ми се извиняваш пък ти🤨..
- Хей , аз съм Мия. Не обръщай внимание на Оливия тя така си говори. - каза момичето което още стоеше на вратата.
Аз кимнах с глава и и направих знак с ръката да влезе в стаята.
- Дадоха ни ключове за тази стая, та явно ще бъдем съквартирантки. - каза Мия.
- Явно.. - отвърнах аз и се усмихнах.
Започнахме да се питаме разни въпроси една за друга и доста се опознахме. Оливия същност е много яка.. ( не се държеше като тъпак )...