4.

65 6 0
                                    

     Г.Т. на Джонкук
Лора ми изглеждаше много сладко и мило момиче.Реших да и помогна , защото и личеше че е доста притеснена.Когато си тръгнах отидох в съседната стая ,  която беше моята.Хвърлих се на едното легло и така съм заспал.
   Събудих се в 09:30 тъй като училището не беше почнало, то щеше да почне след два дни.
Станах и се оправих..
Нямаше какво да правя и реших да отида да видя дали Лора е станала, тъй като познавах само нея.
Отидох пред стаята на Лора и почуках на вратата.


     Г.Т. на Лора
Докато спах изведнъж чух някой да чукане на вратата.Малко се стреснах, защото нямаше кой да ме търси толкова рано ( нямаше кой да ме търси като цяло😅), но все пак отидох да отворя вратата за да видя кой е.Бях по пижами и изглеждах ужасно, тъй като вчера се бях изморила от полета и ми се спеше много.
Станах от леглото и отворих вратата, а пред нея стоеше момчето от вчера Джонкук.
   - Добро утро! - каза Джонкук със сладка усмивка.
   - Добро да е - отвърнах му аз и го погледнах странно.
  - Какво правиш? - попита ме той.
  - Нищо, сега ставам.
  - Аз ли те събудих, съжалявам - попита момчето стреснато.
  - Няма проблем, и без това щях да се оспя ако не ме беше събудил. - отговорих аз и се засмях леко.
Той ми се извини още няколко пъти и след това ме попита:
   - Искаш ли да отидем да закусвам някъде?
   - С удоволствие, но трябва да оправям багаж.
   - Искаш ли да ти помогна? - попита ме той.
   - Няма нужда, ще се справя сама, не искам да те занимавам.
   - Добре.Чао тогава. - каза момчето обърна се за да тръгва.
   - След около час може да закусим  заедно. - казах аз.
Той се завъртя с лице към мен, погледна ме доволно и отговори, че ще се видим по-късно, след това си тръгна.Аз видях в коя стая влиза, след това затворих вратата, взех си един душ, облякох това:

Аз видях в коя стая влиза, след това затворих вратата, взех си един душ, облякох това:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

и се заех с оправянето на багажа.

  
     Г.Т. на Джонкук
Върнах се обратно в стаята си.Нямах никаква идея къде ще ходим да закусваме с Лора.
Седнах на леглото си, пуснах телевизора и зазяпах.
След около 50 минути ,в последния момент реших да си взема един душ.

  
     Г.Т. на Лора
След като приключих с багажа оправих косата си и видях че има 5 минути.Реших да отида да видя дали  Джонкук е готов.
Отидох пред стаята му и и почуках на вратата няколко пъти.Никой не дойде да отвори за това реших да надникна.
Когато отворих вратата видях че няма никой, в това време вратата на банята се отвори и от нея излезна Джонкук по хавлия.Аз веднага излезнах от неговата стая и си отидох в моята.

  
     Г.Т. на Джонкук
Излезнах от банята и видях как вратата на стаята ми се затваря.Нямах си никаква наидея кой е и какво е правил тук.Реших да видя дали човека не е на коридора, но нямаше никой.Сетих се че може да е била Лори и по-късно щях да я питам..
Видях че часа е 10:30 и трябваше да тръгвам, за това се оправих бързо и отидох пред стаята на Лора.Тогава вратата се отвори и се чу един тих глас:
   - Тръгваме ли?
Видях че беше Лора и и отговопих:
   - Да тръгваме.
   - Къде ще ходим да закусваме? - попита ме тя.
   - Ъъъ..не знам, ще видим по пътя. - казах аз тихо.
   - Ам добрее.
Излезнахме от сградата и започнахме да търсим място за закуска.До през това време се упознахме добре..
Намерихме една пицария и седнахме там.Поръчахме си за ядене и за пиене..🍕🥤
Докато си разговаряхме аз попитах:
   - Днес сутринта ти ли беше в стаята ми?
   - Амм.. да, извинявай.Просто те търсех за да тръгваме, почуках на вратата, никой не отвори и реших да надникна.. съжалявам.. - отговори Лора разтревожено и сведе глава.
   - Спокойно няма нищо. - изсмях се леко, защото тя беше толкова притеснена, а не се беше случило нещо кой знае какво.
   - Защо се смееш?
   - Смешно ми е - казах аз.
   - Какво ти е смешно? - попита тя с раздразнен тон.
   - Нищо..Искаш ли да тръгваме?
Лора само кимна с глава и стана от масата.

  
     Г.Т. на Лора
Какво се смее тоя идиот, не можех да отрека че е много сладичък докато се смее, прилича на зайче🐰.
  Докато се връщахме към квартирите видяхме една будка със сладолед. Джонкук ме попита дари искам да си вземем и аз му отговорих че искам.Той се нареди на опашката, а на мен ми каза да чакам отстрани.След около 5 минути дойде към мен и ми подаде един сладолед във фуниика.

Аз го взех и го попитах:
   - От къде знаеш че харесвам ванилов сладолед?
   - Не знам, но явно съм улучил. - той се усмихна сладко.
Аз изкарах парите си за да му платя, но той ме спря и ми каза че той черпи.Противопоставих му се, но той взе парите ми и ги прибра в джоба на дънките ми.
След около 15 минути вече бяхме стигнали в квартирите и се прибрахме по стаите си.
Вече беше около 12:00 часа и реших да си почина малко...

Здравейте хора🤗😁
Това е четвъртата глава от моята първа книга( най-дългата глава😅).Надявам се да ви харесва.
Извинявам се за допуснатите грешки и не забравяйте да пишете коментирате.😊
Обичам ви!💜💜

 

More than just friends♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora