5.

54 4 0
                                    

Г.Т. на Джонкук
Прибрахме се по стаята си. Много беше забавно с Лора. Тя е много добро и забавно момиче..
Седнах на леглото си и пуснах телевизора , а в това време някой почука на вратата и я отвори. Беше някакво момче на моята възраст с кафява коса и кафяви очи.
- Здравей аз съм Тае. Приятно ми е.
- Аз съм Джонкук, и на мен също ми е приятно.
След няколко секунди мълчание станах от леглото и казах:
- Явно ще бъдем съквартиранти..
- Ъмм.. Да. - отговори тихо Тае.
- Влизай.. Не стой на вратата. Да ти помогна ли с куфарите? - попитах аз.
- Да може. - отговори момчето.
Захванах се да му помагам..
След като внесохме куфарите Тае започна да оправя багажа си, а аз го разпитвах за да се опознаем по-добре (все пак ще прекарваме доста време заедно).
След около час и половина Тае беше готов с оправянето на багажа си и реших да го оставя да си почине малко. Сигурно е изморен от пътя.
Реших да отида да видя Лора, защото нямаше какво да правя..
Вече бях пред вратата на стаята и и почуках.

Г.Т на Лора
Седнах на леглото, взех телефона си и започнах да проверявам социалните си мрежи. Когато чух някой да почуква на вратата на стаята ми. Станах за да отворя и видях че е Джонкук.
- Хей Джонкук, какво правиш? - попитах аз.
- Нищо, няма какво да правя и идвам при теб. - отговори той.
- Аа.. добре. Влез вътре.
Той влезна и застана на едно място, а аз затворих вратата.
- Тъй като и двамата няма какво да правим искаш ли да гледаме някой филм? - попитах аз.
- Да. Страхотна идея. - отговори той.
Аз взех лаптопа💻 си и седнах на леглото. Джонкук седна до мен и ме попита:
- Кой филм ще гледаме?
- Не знам. Сега ще потърсим някакъв. - отговорих аз.
След това той замълча и просто гледаше към екрана на лаптопа.
След около 10 минути намерихме филм който изглеждаше интересен и за двама ни , облегнахме се на стената и го пуснахме.

Г.Т. на Джонкук
През целия филм с Лора много се смяхме, а по едно време дори тя се разрева от смях😂. И двамата огладняхме и решихме да слезним до долу където продаваха спагети🍜. Взехме си и пак се качихме за да догледаме филма.

Г.Т. на Лора
Изведнъж се събудих от силния шум който се чу извън стаята. Явно някой беше изпуснал нещо на коридора.
Огледах се и от едната страна видях празните кутиите от спагетите 🥡 хвърлени на леглото, а от другата страна ...

Здравейте хора🤗
Тази глава е малко тъпа и къса, но скоро ще излезне и следващата ( шеста глава ) в която ще разберете какво се случва.
Съжалявам за допуснатите грешки😁
Обичам ви 💙💙💙
И не забравяйте да пишете коментари ..

More than just friends♡Where stories live. Discover now