9.

51 3 3
                                    

На сутринта
Г.Т. на Лора
Станахме, управихме се и отидохме на училище.
Като цяло часовете минаха нормално..
Вече беше 13:10 часа, току що свърши последния час и ние с Оливия и Мия отидохме до шкафчетата си.

Г.Т. на Оливия
Отворих шкафчето и започнах да слагам учебниците си вътре. Изведнъж някой ме потупа леко по рамото. Аз се обърнах рязко и видях този Джимин, който вчера беше в сладкарницата. Веднага го попитах:
- Какво искаш?
- Здравей и на мен ми е приятно да те видя😏 - отвърна ми той и сложи ръката си така че да ме притисне към шкафовете.
- Първо на мен не ми е приятно и второ разкарай се от мен веднага.
- По спокойно малката.. Какво ще правиш довечера? - попита ме той.
- Много неща, който не включват теб. - отвърнах аз, избутах го от пътя си и тръгнах напред.

Г.Т на Джимин
Трябваше да кажа на Оливия нещо на което може да отвърне (тъй като тя много обича да се заяжда), за да ми обърне още малко внимание.
- Правим се на недостъпни а малката...
Тя се обърна и ми отговори:
- Чуй ме добре, не искам да разговарям с теб, нито сега, нито никога. Разбра ли ме?.. А и не ме наричай ,,малката".
- В случай че искаш да си поговориш с мен може да дойдеш на партито довечера в 22:00 часа. Ще ти пиша в коя стая ще е, става ли..?🤔
- Едва ли ще дойда, но все пак благодаря😏 - отговори ми тя с не толкова груб тон.
- Може да вземеш и твойте две приятелки. - казах и аз, а тя просто кимна с глава, обърна се с гръб към мен и си тръгна.

Г.Т. на Оливия
След каго приключи разговора ни с Джимин😐 си тръгнах и видях че момичетата са седнали на едно диванче в коридора. Отидох при тях..
- Хей.. - казах им аз.
- Хей, какво стана с това ,,проблемно момче"😂 - започнаха да се смеят те.
- Нищо..😶покани ме на парти... - отвърнах аз.
- Да бее😲 - отвърна ми Лора.
- Не бе, ще се прибираме ли? - попитах аз овъртайма темата. Те се съгласиха с мен и тръгнахме към квартирите.
Докато вървяхме Мия ме попита:
- Е няма ли да отидеш на партито?
- Не. - отговорих аз.
- Защооо.. - извика се тя.
- Защото не искам, ясно.
Мия само кимна с глава, спогледа се с Лора и продължи пътя си.

След като вече бяхме в квартирите нямаше какво да правим и легнахме да си починем от изморителния учебен ден. Изгледахме два много интересни филма, поспахме си хубаво и към 19:00 часа се събудихме. Нямаше какво са правим...Просто стояхме, гледахме телевизия и си говорихме.

Г.Т. на Лора
Още беше 21:00 часа ,а на нас ни беше много скучно.
Някой почука на вратата и аз станах да отворя. Когато отворих видях, че Джимин стой на вратата.
- Здравей, какво правиш тук? - попитах го аз с една учудена физиономия.
- Дойдох да питам дали ще идвате на партито..
- Ъмм кога е то?
- Оливия трябваше да ви кажи..
Джимин просто влезна в стаята ни и тръгна към Оливия, която беше седнала на леглото с гръб към него. Той уви ръцете си около нея, а Оливия подскочи цялата.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 08, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

More than just friends♡Where stories live. Discover now