İyi Okumalar🙏🏻"Geliyorlar.."
Büyükannemin endişeli olan ses tonundan tırsmıştım. Bu gelecek olanlar kimlerdi ?
"Büyükanne söyle kim bunlar ?"
Kafasını iki yana salladı." Yarın herşeyi anlatacağım sana şimdi yat artık."
Niye böyle birden değişmişti. Bu ani değişime anlam bulamamıştım daha sonra çaresizce yerimden kalktım.
"Aa unutmadan kolyemi veriyim sana."diyip çıkartırken eliyle hızlıca beni durdurdu.
"Yok çıkartma tak onu , yarın icabına bakarım."
Kafa sallayarak tekrar kolyemi geri taktım. Gözleri yorgunluktan küçülmüştü iyi bir dinlenmeye ihtiyacı vardı.
Yaklaşıp alnına öpücük kondurduktan sonra odama doğru yol aldım.
Ardından kendimi yatağın içine sokarak iyice üstümü örttüm. Geceleri soğuk oluyordu birde hasta olmakla uğraşamazdım.
Tavana baktığımda hemen düşüncelere daldım. Bugün yaşadığım şey beni çok streslendirmiş ve üzmüştü. Benden beklenmedik bir şeydi. Fakat suçsuzdum kolye yüzünden olmuştu tüm bunlar , aptal kolye.
Yana dönerek kendimi uykumaya zorladım çünkü yarın zorlu bir baş ağrısı ile başa çıkacaktım.
................................................
Uykumu aşağıdan gelen tıkırtılar bozmuştu. Bu büyük ihtimalle Büyükannemdi bazen geceleri kalkar büyüler üzerinde çalışırdı.
Yine o geceden biriydi umursamayarak gözlerimi kapatıp uyumaya devam ettim.
Fakat o şiddetli bir ses gelince hızla gözümü açtım. Büyükannemin düşmüş olabilme ihtimalinden korkmuştum.
Kalbim küt küt atıyordu kötü birşey olmamasını diledim.
Kapıyı açarak odadan beri aşağıya seslendim. "Büyükanne iyi misin ?"
Hala ses yoktu bu sefer yerimde duramayıp aşağıya yavaşça inerken hızla kolumun çekilmesiyle odama doğru geri gittim.
Tam çığlık atacağım sırada güçlü bir elin ağzımı sıkıca kapatmasıyla susmak zorunda kaldım. Karşımdaki kimdi göremiyordum maske vardı. Kolyemde bir yandan feci derecede derimi yakmaya başlamıştı.
Ve işte o an herşey çok hızlı ilerledi. Karşımdaki yabancının hızla koluma doğru atılmasıyla ısırması bir oldu.
Acıyı iliklerime kadar hissetmiştim o kadar kötüydü ki resmen damarlarım patlayacak gibi olmuştu.
Beni bıraktığı an yere düştüm o ise hemen camdan atlayıp kaçtı.
Acı içinde yerde kıvrandım nefes alamıyordum nerdeyse. Gözümü açtığımda etraf bulanıktı başım feci derecede dönüyordu.
Ama aklım Büyükannemdeydi ona birşey olmasına izin veremezdim. Yerde sürünerek merdivenleri ellerimle indim. Yerde yattığını gördüğümde ikinci bir şok yaşamıştım içimi korku kaplamıştı. Tekrardan sürünerek yanına gittim.
"Büyükan-..ne"
Konuşmaya mecalim kalmamıştı. Dürtüyordum ama hala uyanmıyordu.
Bende daha fazla duramayıp Büyükannemin yanına düştüm.En son hatırladığım iki şeyden biri kolumun zonklamasıydı diğeri ise beynimde fısıldayan ses "Sizi kurtaracağız."
..............................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşam Küresi
FantasyYüzyıllardır süren düşmanlık ve hedef olan Yaşam Küresi.. Bu zamana kadar sakin hayatı olan Olivia'nın bilmediği gerçeklerle hazırlıksız olarak yüzleşecekti. Bu hikayede Olivia ya ortak olur musunuz ?