4.Bölüm (Merak)🔮

14 2 0
                                    

        
İyi  Okumalar🙏🏻

"Bak bu karşıdaki yatak senin istediğin gibi süsleyebilirsin. Şimdilikte giysileri benden giyebilirsin yarın senin için alışverişe çıkarız olmaz mı ?"dedi Clary meraklı gözlerle bana bakıyordu.

İyide ben bir cadıydım ya bu şehirde yakalanırsam. Nasıl bu kadar rahatlardı ?

"Herşey için teşekkür ederim ama bu çok riskli. Ben bir Cadıyım vampir şehrinde nasıl dolaşabilirim."

Ve benimle birlikte Cadı olan Clary de vardı.

Güldü."Merak etme Alex bu şehirde saygın biridir. Kimse benim Cadı olduğumu bilmiyor sebebide kolumdaki bu dövmeden dolayı. Bunun sayesinde yüzyıllardır burada olmama rağmen bişey olmadı."

Vay canına yüzyıllardır kimliğini vampirlere özel olan dövmeyle saklıyordu. Ben ise daha ilk gün ne yapacağımı düşünüyordum.

"Bu arada gerçekten güzel bir kızmışsın."

"Kızmışsın derken ?"dedim ve o an gözlerini etrafta gezdirdi bocalamıştı.

"Şey demek istiyorum yani kızsın."

Gülümsedim bu hali çok komik aynı zamanda tatlıydıda.

Kapı nazik bir şekilde tıklandığında ikimizde kafamızı çevirdik.

"Gelebilirsin."diye seslendi Clary.

Ardından mavi gözlü çocuk bize bakıp gülümseyerek içeri girdi.

"Bakıyorum da kaynaşmışsınız."

Clary sevinçle ellerini çırptı. "Hemde nasıl hem dost hem kardeş gibi olduk."

Clary birşey unutmuş gibi hızla bana döndü."Söylemeyi unuttum çok üzgünüm onun adı Eric."diyerek mavi çocuklu çocuğu gösterdi.

Yanıma gelip elini uzattığında bende uzatarak resmi bir şekilde tanışmış olduk.

"Memnun oldum Olivia."

"Bende öyle Eric."

Kapı bir kez daha açıldığında gelen kişi Alex di.

Onu görünce bir tuhaf hissetmiştim. O geldiğinde Eric ve Clary yanında olduğum kadar kendimi rahat hissetmedim.

"Ne kaynatıyorsunuz burada?"
Eric Alexe döndü. "Hiç tanışma faslını gerçekleştirdik."

"Yani tek tanışmayan ben kaldım öyle mi ?"

Clary "Sanırım." Derin nefes alıp hızlıca konuşmaya başladı. "Haydi Eric işlerimiz var bir an önce halledelim."diyerek odayı ikiside el ele tutuşup terk ettiler.

Belki kardeşlerdi belkide sevgili bunu sormam gerekiyordu çünkü çok merak etmiştim.

Bana bakan çift göz hissettiğimde bende ona baktım.

Elini uzattı." Ben Alex memnun oldum."

İlk başta tereddüt etsemde sonradan  bende elimi uzattım.

El sıkışmanın ardından yatağa doğru geçip oturdu ve iki kolunu dizine yaslayarak öne eğildi.

"Eee Bayan Abby kadar yetenekli misin sende ?"

Gülümsedim ah Büyükannem keşke öyle olabilseydim.

"Sayılmaz standart şekildeyim."

"Bana pek öyle gelmiyor sende bazı cevherler görüyorum ama bunları daha farkında değilsin bir an önce yeteneklerini keşfetmen gerek. Bu konusa Carly yardımcı olacaktır."

Yaşam KüresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin