E foarte bine ca am plecat din satul ala monoton!Totusi,imi pare rau ca a trebuit sa le las pe Andre si Mari acolo.Andreea este o fata de aceeasi varsta cu mine si prietena mea cea mai buna.Este o blondina cu ochii albastri,parul ei e lung si ondulat,iar ea e putin mai ciudata.Cateodata e aproape emo si de-abia scoate un cuvant,iar altadata e nebuna,amuzanta si extrem de perversa.O fi ea balanta,dar chestiile echilibrate nu sunt atuul ei.De asemenea anime-urile si dulciurile sunt viata ei.Maria e mai mare cu un an decat noi,e blonda,are parul scurt,e mai plinuta si e verisoara mea.Ea e pasionata de Halloween,K-Pop si chestii supranaturale.Nu ca Andreei nu i-ar placea O.Z.N.-urile si intamplarile paranormale.Ele sunt putin ciudate,dar sunt niste persoane minunate.De Cristi,de asemenea,imi este foarte dor,dar m-am certat cu el.Nici macar nu mai stiu de ce,dar el inca tine pica.Unul dintre motivele pentru care ma bucur ca am plecat e Alex.Am fost impreuna o saptamana,dar eu am tinut enorm de mult la el.Baiatul asta inca nu vorbeste cu mine,nici macar dupa 3 ani.Acum ca am plecat,sper sa il pot uita.Bate cineva in usa de termopan al camerei mele apoi intra,fara a astepta un raspuns din partea mea.
Mama:Gata masa!
Ma ridic amortita din patul meu calduros unde eram adancita in gandurile cele mai diverse.Ma duc la parter si mananc,dar foarte putin,ca intotdeauna.Ma intorc din nou in camera mea spatioasa si intru sa vorbesc cu Andre si sa ii povestesc ce se mai intampla in viata mea.Azi am vazut de la balcon in curtea ingrijita a vecinului un baiat frumos care muncea de zor...fara tricou.Pai,bine macar ca avea ce arata.La un moment dat,parca simtind ca il privesc,se intoarce la mine,zambeste si imi face cu ochiul.I-am zambit si eu apoi,de rusine,m-am intors in camera mea.In saptamana asta,de cand sunt aici,m-am imprietenit cu o fata pe nume Anca si un baiat Razvi.
Am intrebat-o pe Anca daca il cunoaste pe acel baiat si mi-a spus ca il cheama Vlad,are 16 ani,are prietena si nu locuieste aici.Toate fanteziile mele,distruse!Maine incepe scoala si de-abia astept!
Sunt in curtea scolii,uitandu-ma pe un panou gigant incercand sa-mi gasesc numele ca sa pot vedea in ce clasa sunt...VIII A.Okay,acum sa imi gasesc clasa!Vine o doamna de vreo 30 de ani care intuieste ca nu stiu unde trebuie sa merg.O intreb unde este noua mea clasa si apoi fata i s-a luminat.Cu fericire mi-a spus ca este diriginta mea si m-a indrumat spre locul cautat.Ea a intrat si mi-a facut semn sa o urmez.Trag profund aer in piept si apoi imi fac aparitia in mica clasa alba puternic luminata.Ma uit la elevii din clasa care...
Capitolul asta,ca si intreaga poveste,il le dedic lui @bocaalexandra43 .De asemenea,va invit sa-i cititi si ei povestile,pentru ca merita.Urmatorul capitol va fi un capitol special de Halloween.
Kisses! :*
Reea out.
CITEȘTI
Soarele intunecat
HumorIn aceasta poveste este vorba despre o fata numita Alexandra care se muta intr-un alt oras,la o alta scoala.Se intalneste cu prieteni vechi si noi si cunostiinte care...nu ii fac intotdeauna bine.