(2)

113 5 11
                                    

Eve geldiğimizde yaralarımızı temizledik. Bazı yerlerimizde morluklar olmuştu fakat sorun değildi. "Umarım bunlar yüzünden okuldan atılmayız" dedi chang cha bir anda.

Ona baktım ve "bu sefer öyle bişe olmıcak eğer olursa onlara karşı kaybetmiş oluruz ve bilirsiniz ben kaybetmekten nefret ederim" dedim.

Hepsi doğru anlamında başını salladı bi zaman sonra Hye min film izlemek istedi hepimiz peki deyip film seçmeye başladık.

"Korku filmi olsun" diye fikir sundum fakat hepsi bir anda "olmaz" diye bağırınca bişe demedim. En sonunda bı filme karar vermiştik ki abur cubur bitmişti en küçüğümüz Hye min olduğu için piçlik yapıp onu göndermiştik.

HYE MİN

Kızlar en küçüğün ben olduğunu söyleyip akşam akşam beni markete abur cubur almaya göndermişti. Markete girdiğimde direk cips bölümüne ilerledim bir sürü cips aldım bı kaç şey daha alıp kasaya ilerledim fakat bu yedilide burdaydı. Onlara görünmemem lazımdı fakat çoktan görmüşlerdi.

Birbirlerine bakıp güldüklerini tahmin edebiliyodum. Hemen aldıklarımın parasını ödeyip marketten çıktım. Fakat bı zaman sonra yalnız yürümediğimin farkına vardım. Arkama baktığımda hepsi burdaydı. Seslice yutkundum. Şimdi sıçmıştım yedi kişiyle nasıl baş edicektim.

V- galiba birileri kapana kıstırıldı

Dediği şey sinirimi bozmuştu "adamsanız teker teker gelirsiniz lan" diye bağırdığımda birbirlerine bakıp güldüler. Ne amk çok mu komik.

V denen çocuk bir anda üstüme yürüdü en son duvara çarptığımda bacak arasına geçirdim bitane ondan kurtulurken koşmaya başladım fakat suga denen çocuk saçımdan tutmuştu. Karnıma sertçe vurduğunde geriye sendeledim.

Jin denen piç üstüme gelirken tam bana geçirecektiki sıyrıldım yanından. O sırada j hope çıktı karşıma tekme atıp beni yere düşürürken ağzımdan yüksek bı "ahh" sesi çıkmıştı.

Rm denen salak saçımdan tutup yüzümü ortaya çıkardı "arkadaşların olmadan ne kadar da güçsüzsün" deyip gülmeye başladı yüzüne bı yumruk atıp saçımı kurtardım ve topuklayarak ordan kaçtım.

SOO YUN

Hye min eve geç kalmıştı acaba başına birşey mi geldi derken kapı çaldı kalkıp açtığımda elinde bişe yoktu.

"Ya sen şaka mısın abur cubur lar nerde?" dedim hafif kızgım tonda "marketler kapalıydı" diye cevap verdiğinde saate baktım saat daha erkendi ama daha fazla sorgulamadım.

"Ben yatıyorum" dedim herkese "e daha film izlicektik" dedi soo hee bana bakarak diğerleride onayladı.

"Ya ben abur cubur olmadan izlemeyi sevmiyorum" dedim hepsi bana şu bakışı 😒 attıktan sonra bende sizi seviyorum deyip yatağıma gittim.

Bugün yorucuydu fakat o çocuklarla işimiz vardı neden bilmiyorum ama onlara kimseye beslemediğim bir kin beslemiştim okulun ilk gününden bize sataşmışlardı. Ben bunları düşünerek uykuya dalmıştım.

SABAH

Sabah kalkıp rutin işlerimi yapıp üstümü giyindim. Aşağı indiğimde kızlar daha gelmemişti onlara seslendim on dk sonra onlarda giyinip gelmişti.

YUN

CHANG

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CHANG

SOO HEE

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SOO HEE

HYE MİN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

HYE MİN

Hepimiz hazırdık fakat kahvaltı etmeye vakit yoktu bu yüzden kahvaltı yapmadan evden çıktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hepimiz hazırdık fakat kahvaltı etmeye vakit yoktu bu yüzden kahvaltı yapmadan evden çıktık. Okula geldiğimizde salaklarda sınıftaydı fakat bize bakıp bakıp sırıtıyolardı özelliklere Hye min'e bu biraz kafamı kurcalasada bişe yapmadım.

Dersin bitiminde açlıktan sırayı kemirmemek için kızlarla kantine indik tost alıp kahvaltı etmeye başladık. O sırada kantinin kapısından "ÇOK!!" Sevdiğim yedili girdi.

Bize kısa bı bakış attıktan sonra içeri ilerlediler. Bütün herkes onları görünce sıradan çekilmişti. Ne yani bu kadar mı korkaktınız. Onlara göz devirip yemeye devam ettim.

Biz yemeğimizi yerken masaya birden yedilinin çökmesiyle lokma boğazımda kaldı.

"İzin aldınız mı otururken" dedi soo hee ciddi bir ifadeyle "evet aldım" dedi jimin sırıtarak sakin olmaya çalışarak

"Kalkın şurdan!" Dedim "önce biz geldik siz kalkın" demesiyle jin'e baktım yoğ amına bakışları atarken bunlarla baş edemiyeceğimizi anlayıp yanlarından uzaklaştık ve sınıfa çıktık.

BAD BOYS AND GİRLS/BANGTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin