Camcı işini bitirip gittiğinde camcıya mı küfretsem yoksa bu yedi salağa mı bilemedim. O kadar param gitti onların yüzünden. Ah cidden bunlar bana pahalıya patlıyo.
Gün boyu evde oturup tıkınmıştık. Bilmiyorum ama herkes kendi halindeydi. Salonun içinde Chang koltuğa uzanmış telefonuyla ilgilenirken Hye min ve soo hee televizyondan bişeler izliyodu. Bende etrafa boş boş bakınıp habire abur cubur yiyodum. Cidden bi zaman sonra sıkılmış akşam olsada zıbarsam diye beklemeye bile başlamıştım.
Saat sekiz dokuz gibi acıktığımızın farkına varıp yemek sipariş etmeye karar verdik. Fakat parayı kimin ödeyeceği konusunda tartışıp duruyoduk. Evet biraz cimriydik. En son taş kağıt makas yapıp bu işi halletmenin en doğru yol olduğuna karar verdik.
Hepimiz hazırlandık ciddi bir ifadeyle yunruklarımızı sıktık "Taş kağıt makas!" Diye bağırdığımda herkes bir şekil yapmıştı ilk kurtulan ben ve soo hee olmuştu çünkü chang ve Hye min makas yapmıştı. Biz sevinç çıklıkları atarken ikisi tekrar hazırlandı.
"Taş kağıt makas!" Ve chang cha küfürlerini etrafa yaymaya başlamıştı. Biz kahkaha atarken oda eline telefonu alıp pizza sipariş etmişti. Yemeğin gelmesini beklerken Chang cha bize ölümcül bakışlar atıyodu.
"Hadi ama abartma alt tarafı bı yemek ısmarladın" dedim gülerek "olabilir ama kaybetmek istemiyodum" dedi. "Merak etme sana girenin beş katı girdi bugün bana' dedim alaycı tonda.
O sırada kapı çaldı Hye min kapıya baktı pizzalar gelmişti chang parayı ödeyip pizzaya gömüldü daha doğrusu hepimiz gömüldük. Yemek bitince ellerimi yıkayıp direk yatağa atladım. Tabi kolumu unutmuştum bı sıyrıkta olsa acısı vardı genede.
Yarın okula gitmek istemiyodum fakat benim isteğimle olmadığı için direk uykuya daldım.
SABAH
Sabah Hye min'in odamda koşturma sesiyle uyandım bı yandan giyinmeye çalışıp bı yandan bana bağırıyodu.
"KALKSANA YA SAAT KAÇ OLDU GEÇ KALCAZ ŞİMDİ" sinirle yataktan kalktım Hye min'i saçından tutup odamdan çıkarttıktan sonra göz devirip lavobaya girdim sonrada üstümü giyinip aşağı indim.
YUN
CHANG
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BOYS AND GİRLS/BANGTAN
De TodoV- Jin hyung iyi dövüşüyolar Jin- doğru bundan sonra en büyük rakiplerimiz Yun- her zaman bekleriz.....