(7)

98 4 16
                                    

   HYE MİN

   Kapıyı açmamla kapatmam bir oldu diyemedim çünkü Jin ayağını kapının arasına sokmuştu.

    "Aaa misafirin yüzüne kapı kapatılır mı?" Deyip kapıyı zorlayıp içeri geçti.

     YUN
 
   Kapı kapandığında Hye min'e seslendim "kimmiş?" Bir anda tanıdık sesle olduğum yerde kaldım "biz geldik" arkamı döndüm pis yedili burdaydı.

     Hemen ayağa kalkıp Hye min'e sinirlice baktım "neden aldın bunları içeri? Sizde ne bok yemeye geldiniz" dedim Hye min zorla girdiklerini söyledi onlara baktığımda rahatça koltuklara yayılıp oturdular.

      "Kime diyorum" diye seslendim elimi jin'e doğru salladım. "Oturmaya geldik gelemez miyiz?" Diye sordu. Bende "gelemezsin" dedim sinirlice.

      "Neyse asıl meseleye gelelim" dedi v ona bakıp kafamı salladığımda konuştu "okuldan kaydınızı sildirmişsiniz neden sildirdiniz?" Dedi.

     "Hey amına koyim ya sizene bundan okula gelmicez bidaha bitti gitti işte" diye çıkıştım.

     "Neden peki" diye ekledi Jin soo hee'ye anlat diye işaret ettim.
Oda tamam anlamında kafasını sallayıp konuştu.

     "Birincisi sizin yüzünüzden ikincisi o kızlar yüzünden üçüncüsü çalışmamız lazım dördüncüsü" dediği anda "SUS!" diye bağırdım. Oda bişe söylemedi.

       Jin şüphelice bana bakıp konuştu "dördüncüsü ne neden böldün lafını?" Dedi "seni ilgilendirmez" dedim emin çıkan sesimle o sırada suga konuştu "okula geri dönüyosunuz"

     Sanane ya ister döneriz ister dönmeyiz size mi sorcaz" diye çıkışmıştı Chang cha.

     "Evet bize soracaksınız" diye cevapladı jimin soo hee'de "oldu canım" deyip alay etti.

      "Neyse ne sizi ilgilendirmez konuşma bittiyse gidin artık evimizden" dedim "yoo" dedi Jin önündeki içeceğimi içerken bı dk o benim içeceğimi mi içiyo.

      "Hey o benim içeceğim napıyosun" deyip geri aldım içeceğimi  "yemedik be" dediğinde "bu yenmez içilir zaten" dedim kızlarda dahil bütün herkes kusma numarası yapıyodu. Güzel espiriydi kabul edin.

      "Her neyse şimdilik gidiyoruz" deyip kalktı ayağa Jin "fakat sizi geri getirmeyi biliriz biz" deyip kapıya gitti "he he yaparsınız" deyip kapıyı yüzlerine kapattım.

     "Bu neydi şimdi" dedi soo hee birden "bu salakları cidden anlamıyorum" diye yanıtladım. Sonrada hepimiz yattık çünkü yarın işe gidecektik.

     SABAH

   Sabah geç kalmamak adına yarım saat erken kalktım. Kızları da kaldırıp hazırlanmalarını söyledim. Hazırlanıp aşağı indik kahvaltı yapıp evden çıktık.

     YUN


BAD BOYS AND GİRLS/BANGTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin