YUN
Akşam kızlarla evde boş boş otururken bir an kapı çaldı. Kalkıp kapıyı açtım. "Selam" diyip biranda içeri dalmıştı jin.
Ben ona noluyo lan bakışları atarken salona çoktan geçmişti. Yanına gidip "çık evden çabuk" demiştim sinirlice. Oda bana "beni sen çağırdın şimdide kavuyo musun?" Demişti ne demek istediğini anlamamıştım.
O öyle diyince kızlar hemen bana bakmaya başlamıştı. O sırada jin telefonunu çıkarttı. Gözüme sokarak mesajları gösterdi. Hayır bu yalan ben bunları yazmamıştım. Mesajda şunlar yazıyordu.
"Hayır bunları yemin ederim ben yazmadım seokjin birisi benim telefonumu ele geçirip yazmış" dedim telaşla o sırada Chang konuştu "iyide seokjin Yun senin sevgilin değil neden onu öyle kaydettin" dedi ona bakıp sinirle "he amına koyim şu durumda o önemliydi" dedim
"Ben anlamam bunları sen yazdın" dedi inatla "ya anlamıyo musun ben yazmadım" dedim inandırmaya çalışarak "o zaman" dedi "bu gece benle uyu bende bunları başkasına göstermiyim" dedi
"Oldu başka isteğin olmaz asla ayrıca kime göstercen" dedim alayla oda "önce bizim gruba, sonra şu size sürtük diyen arkadaşlarıma, sonra bütün okula, sonra mağazadaki herkese, sonra" dediği anda "SUS" diye sözünü bölmüştüm.
"Yapacak bişe yok Yun rezil olmak istemiyosan yatacaksın" dedi Hye min. "Söylemesi çok kolay dimi elimin tersiyle sana bir çarparım birde duvar" dedim sinirlice.
"Sen bilirsin Yun ben yaymaya başlıyım o zaman" deyip giderken "tamam dur sadece bu gecelik senle uyicam fakat sonra o mesajları sileceksin" dedim. "Tamam" diyip onayladı.
Ben tam koltuğa oturacakken "benim uykum geldi hadi yatalım" dedi içinden ona küfür saydırırken "tamam" dedim dişlerimin arasından.
"Hadi size iyi geceler" diye dalga geçti Hye min tabi diğerleride gülüyodu onlara dönüp kaş göz işaretiyle bekleyin ağzınıza sıççam dedim. O sırada Jin'de bana bakıp sırıtıyodu içimden tanrıya beni kurtarması için dua ettim ve sabır diledim.
Odama çıktığımızda pijamalarımı aldım ve jin'e dönüp "iki dk çıkta üstümü giyiniyim" dedim sırıtarak "arkamı dönsem yeter" dedi ve arkasını döndü bende bişe demedim ve üzerimi değiştirmeye başladım.
Tam pantolonumu çıkarmıştım ki Jin birden arkasını dönmüştü. Hemen yatağın arkasına saklandım ve bağırdım. "NAPIYON YA SEN SANA BAKMA DEMİŞTİM" dedim avazım çıktığı kadar sonra yatağın arkasında giyindim sinirlice yorganı açıp içine girdim. Oda benimle aynı anda yorganın altına girmişti.
Arkam ona dönük yatarken bir anda yüzümü ondan tarafa çevirdim. aklımı kemiren bir soru vardı.
"Hey Jin" dedim ona bakarak bana taraf dönmüş kafasını sallamıştı. Dudaklarımız çok yakındı nefeslerimiz birbirine karışıyodu. "Hani şuralara yayarım bunları derken bize sürtük diyen arkadaşlarından bahsettin ya hala onlarla arkadaş mısınız" dedim evet saçma bişe söylemiştim çünkü o kızlardan nefret ediyodum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BOYS AND GİRLS/BANGTAN
RandomV- Jin hyung iyi dövüşüyolar Jin- doğru bundan sonra en büyük rakiplerimiz Yun- her zaman bekleriz.....