"bir günde bir okuldan atılmayalım be!!!" Chang cha'nın sinirli sesi kulaklarımı patlatırken Hye min daldı lafa.
"Onlarda kaşınmasaymış" soo hee katılıyorum anlamında sesler çıkarırken sadece onları izliyodum.
Neden mi okuldan atıldık? Her zamanki gibi yine birini dövmüştük. Çok kaşınmıştı bizde kaşıyalım dedik ve kızlarla bı güzel kaşıdık. Sonuç: tabiki okuldan atıldık.
Her neyse yarın yeni okula gideceğimiz için erkenden yatmıştık.
SABAH
Sabah alarmın sesiyle lanet bı güne daha başlamıştım. Geç kalmamak adına hemen bı duş alıp üstümü giydim ve aşağı indim kızlarda hazırlanmıştı.
Yun
Chang
Soo hee
Hye min
Hep beraber kahvaltı yapıp evden çıktık. Yeni okulu bulmak zor olsada sonunda bulmuştuk. Derse beş on dk geç kalsakta sorun değildi. Müdürden sınıfımızı öğrenip sınıfa gittik. İçeri girdiğimizde hoca kendimizi tanıtmamızı istemişti. Teker teker tanıttık.
"Ben Hye min, 20 yaşındayım iyi anlaşalım"
Sonrasında
"Ben soo hee, bende 20 yaşındayım iyi anlaşalım"
"Ben chang cha, 21 yaşındayım iyi anlaşalım tatsızlık çıkmasın"
En son ben tanıttım
"Bende soo Yun, 21 yaşındayım iyi anlaşmayalım"
Hoca söylediğim şeyle bı kaç saniye bana baksada sorun etmedi ve hocanın demesiyle yerlerimize geçtik.....
İlk ders bitmişti saçma dersler her zamanki gibi başımı ağrıtmıştı. Hye min ve soo hee kantine bişeler almaya gitmişti. Chang ve ben sınıftaydık.
Tenefüsün ortalarına doğru 7 erkek yanımıza geldi biz ne olduğunu anlamazken aralarından biri konuşmaya başladı.
Suga- demek yeni geldiniz
"Hee yeni geldik sanane" dedi Chang cha sinirli bı tonda
V- geldiyseniz kurallara uyacaksınız bu okulda bizim kurallarımız geçer.
"Yok ya" dedim dalga geçer sesimle sonrasında birisi
Jin- hadi şimdi uslu kızlar olun ve bize kantinden bişeler alın
Demesiyle Chang cha'yla büyük bi kahkaha patlatmıştık.
"Siktir lan ordan kalk kendi şeyini kendin al hatta gitmişken bizede alıver" dememle hepsi sinirli gözlerle bize bakmaya başlamıştı fakat sonrasında bişe demeyip yanımızdan gittiler. Bizde fazla siklemeyip güne devam ettik. Muhtemelen okulun bad boy'ları.
Günün bitiminde hepimiz çok yorgunduk. Her zamanki gibi. Yavaş hazırlandığımız için okuldan en son biz çıkmıştık. Kızlarla yolda ilerlerken bugünki yedi kişi bir anda önümüzü kesmişti. Biz şaşkınlıkla onlara bakarken aralarından biri.
Jin- halletmemiz gereken bir iş vardıda.
"Neymiş lan o iş" diye sorduğumda "bu" deyip üzerimize yürüdüler kızlarla iyi dövüştüğümüz için kendimizi koruyabilirdik.
Jin- lan v junkook siz şunu alın
Diyip Hye min'i işaret etti
Jin- jimin j hope siz şuna deyip soo hee'yi işaret etti sonrasında suga ve rm diyip Chang cha'yı işaret etti bunun icabına ben bakarım deyip üstüme gelmeye başladı.
Dizini karnıma geçirdiğinde acıyla yüzümü ekşitip bende onun penisine tekmeyi geçirdim oda benim gibi yüzünü ekşitiyodu. Kızlara iki kişiyi vermişti. Tamam hepimiz iyi dövüşüyoduk fakat iki kişiyle baş edemezlerdi. Vurduğum çocuk yerde kıvranırken kızların yanına koştum.
Chang cha sıkışmıştı rm denilen çocuğa bitane geçirdim fakat suga denilen çocukta bana geçirmişti. O bana vururken Chang cha bir anda kafasına vurdu. O geriye sendelerken kalktım ayağa. Chang cha ile kızların yanına gittik.
Jimin denen çocuk soo hee'ye vuracakken elini tuttum bu sefer bana vurdu fakat alışık olduğumdan hemen kalktım. Hye min yanıma gelirken v denilen çocuk onu engellemişti fakat Chang onada geçirmişti.
Hepsiyle yaklaşık bi on dk dövüşmüştük. Sonunda herkes dayak yemişti iki grupta güçlüydü fakat hiç biri ezilmemişti. Herkeste bı yara olmuştu. Aralarından v konustu.
V- baksana Jin hyung iyi dövüşüyolar.
Sonunda adının jin olduğunu öğrendiğim çocuk konuştu bu sefer
Jin- evet iyi dövüşüyolar bundan sonra en büyük rakiplerimiz
Dediği şeyle "her zaman bekleriz"deyip onları takmadan kızlarla eve gittik......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BOYS AND GİRLS/BANGTAN
De TodoV- Jin hyung iyi dövüşüyolar Jin- doğru bundan sonra en büyük rakiplerimiz Yun- her zaman bekleriz.....