1. ჩემი ცუდი უფროსი ძმა

4.4K 175 14
                                    

ვინ იყო მამაჩემი?
არ ვიცი. ის შეიძლება ითქვას დაბადებიდან არ მინახავს.

არ ვიცი რას ნიშნავს გყავდეს მამა ამიტომ ამაზე განსაკუთრებით ბავშვობაში ბევრი არც მიფიქრია.
დედაჩემი გავლენიანი ადამიანი იყო. ერთ-ერთი დიდი კომპანიის მფოლბელი, და 5 წლის ასაკში დედა მეორედ გათხოვდა. და მე გამიჩნდა მამა.- ისიც გავლენიანი ბიზნესმენი იყო. თუმცა " ახალ მამას" მოყვა ახალი ძმა. ის ჩემზე 2 წლით უფროსი იყო.
მასთან თამაში მიყვარდა თუმცა ის ყოველთვის მაწვალებდა. და მტკენდა. არ მაძლევდა საშუალებას მასთან მეთამაშა. განსაკუთრებით მისი მეგობრები თუ მოდიოდნენ მასთან. როდესაც დედა და მამა სხვადასხვა კომპანიების დირექტორებთან და პრეზიდენტებთან ვახშამს მართავდნენ მათ თავიანთი შვილები მოყავდათ.
ჩემდა საუბედუროდ ყველას ვაჟი ჰყავდა და ჩემთან თამაში არავის უნდოდა. ყველა ჩემს ძმასთან გარბოდა. რის გამოც მე გარიყულად ვგრძნობდი თავს.

ძმა არ გამოდგა საუკეთესო. სულ მართმევდა სათამაშოებს და მიფუჭებდა. თუ რამეს დაამსხვრევდა მე მბრალდებოდა. . . ყოველთვის ჩემს დაჩაგვრას ცდილობდა. ესე გრძელდებოდა 5 წელი. შემდეგ ჩემი ძვირფასი ძმა გაგზავნეს იაპონოაში სასწავლებლად. 12 წლის ასაკში მამამ გაიმეტა და სკოლის დასამთავრებლად იქ გაუშვა. თუმცა იაპონია შემთხვევით არ აურჩევიათ. იქ ჩემი ძმის ნამდვილი დედა მუშაიბდა. ფაქტიურად დედასთან გაგზავნეს.

აქედან მამა არც ისე დიდიხანი მყავდა 2 წელიწადში დედა გაშორდა მამას. და მე ისევ უმამოდ დავრჩი.

ამის შემდეგ არც ჩემს ნახევარ ძმაზე მიფიქრია. მისი წასვლიდან ისედაც არ ვფიქრობდი მასზე ბევრს, რადგან მას არც ვნახულობდი, არც ვწერდი და არც ვეკონტაქტებოდი.
ჩემი ნახევარ-ძმა დავიწყებას მიეც.

დედაჩემის ბიზნეს პარტინიორების შვილებთან როგორც გითხარით არასდროს მქონია კარგი ურთიერთობა. ვერ ვუგებდი რატომღაც მათ. ამიტომ მეგობრებს სოცილური ქსელიდან ვიჩენდი. და მხოლოდ სოცილურ ქსელში მყავდა მეგობრები.

🔞Online Friend / Almost Stepbrother (დასრულებული)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt