იუნამ თავის დაქალს არაფერი უთხრა. რადგან იცოდა მისთვის ეს ჩვეულებრივი "პონტი" იყო.
ბექიონისა და ჩანიოლის ოთახიდან გამოგდების შემდეგ კი, ბექი შეაჩერა.
იუნა: იცი მაინც აქ რა მიზნით დაგპატიჟეს?
ბექი: ვიღაცის დაბადების დღეა.
ირონიით უპასუხა ბექჰიონმა.
იუნა: ჯანდაბა.! როგორც ჩანს მშობლებს არ აუხსნიათ. ეს წვეულება შენი პოტენციური საცოლის დაბადების დღის აღსანიშნავია. რა თქმა უნდა აქ სიყვარულზე არაა საუბარი მაგრამ შენი ოჯახისთვის და იმ კომპანიისთვის რომელსაც შენაირი არარაობა უნდა ჩაუდგეს სათავეში, ეს ძალიან სარფიანი შემოთავაზებაა. რომელზეც უარი თავად თქვი შენი ქმედებით 5 წუთის წინ.
ბ: არაუშავს გადავიტან! და თან რომ მოვინდომო შენ მაინც ჩემი ცოლი გახდები. უბრალოდ არ მინდა.
ი: ნურას უკაცრავად.! აქ შენზე არაფერია დამოკიდებული. თუ შეამჩნიე. აქ მე ვირჩევ შენი 6 ძმაკაციდან. ასე რომ შენს თავზე დიდი წარმოდგენა ნუ გექნება. პირდაპირ გამოეთიშე ყველაფერს.
იუნამ დაასრულა საუბარი და ბექიონს არაფრის თქმა აღარ აცადა ისე ჩაუარა მას . მიუახლოვდა ჩანიოლს. შეხედა გამჭოლი მზერით ისე თითქოს მის შუბლში ნახვრეტს ტოვებდა უბრალოდ მზერით. თან მიაძახა:
-: შენ რომ ნაგავი გაიზრდებოდი ბავშვობაშივე გეტყობოდა.და გააგრძელა გზა. თუმცა მაჯაზე ხელის ჩაჭიდება იგრძნო.
ჩანიოლმა მისი შეჩერება სცადა.თითქოს ბოდიშის მოხდა უნდოდა მაგრამ სანაცვლოდ, მცირე პაუზის შემდეგ მისკენ მოზიდა. მეორე ხელი წელზე შემოხვია, შუბლი შუბლზე დაადო ცალყბად ჩაიცინა.
და მცირე ირონიით უთხრა
ჩ: რაიყო მის ადგილას შენ ხომ არ გინდოდა ყოფნა.იუნამ ზიზღით შეხედა ამ თვითკმაყოფილ სიფათს. თავს ძალა დაატანა გაეცინა და ოდნავ თამაშში აყოლოდა. ხელები კისერზე შემოხვია. ოდნავ განთავისუფლდა მისი მკლავებისგან. ფეხი ფეხებშორის ჩაუცურა. ერთი ხელი კისრიდან ჩამოსწია. და დაკუნთულ მკერდზე დაადო.
გაღიმეუულმა ლაპარაკი დაიწყო.
იუნა: მგონი რაც დამინახე შენ უფრო გინდივარ. მაგრამ საქმის შესასრულებლად ღირსებები მწყობრში უნდა გქონდეს.
ჩ: 5 წუთისწინ როგორც ნახე ყველაფერი რიგზე მაქვს დაბლა.
იუნა: ეგ მაშინ იყო. ეხლა არამგონია.
და ჩანის ფეხებ შორის მოთავსებული ფეხი ძლიერ ამოკრა უბეში. რამაც თითქმის 2მეტრიანი ბიჭი იქვე ჩამუხლა.
და გოგომ თავისი სვლა გააგრძელა.
ESTÁS LEYENDO
🔞Online Friend / Almost Stepbrother (დასრულებული)
Romanceისტორია არის გოგონაზე რომელსაც ნახევარძმა ჩაგრავდა. რის გამოც ხალხთან ურთიერთობის პრობლემა შეექმნა და ამოეფარა ეკრანს/სოცილურ ქსელებს. თუმცა ყველაფერი იცვლება როდესაც 16 წლის ასაკში ის გადაწყვეტს წავიდეს ამერიკაში.