.....ტელეფონზე...
ჩანიოლი: ალო ჰიონ რაშვები? კორეაში ჩამოვფრინდი სად ხართ ?
ჯონგინი: ინჩხონის აეროპორტში ვარ ჰიონ ეხლა გავაცილე მეგობარი.
ჩ: ვაუ მეც აქ ვარ. რა დამთხვევაა. გამიმართლა.....
ჯონგინი და ჩანიოლი შეხვდნენ ერთმანეთს დიდიხნის უნახავი ძმაკაცები გადაეხვივნენ. მათ ხომ 7 წელია ერთმანეთი არ უნახავთ. . .
ჯ: აქ რას აკეთებ ?
ჩ: უცნაური კითხვაა!
ჯ: ვგულოსხმობ რომ მომავალ წელს გელოდებოდი. სკოლის დამთავრების შემდეგ.
ჩ: აქ დავამთავრებ სკოლას და უნივერსიტეტში სასწავლებლად მივდივარ შემდეგ ამერიკაში ისევ.
ჯ: აჰ გასაგებია.
ჩ: შენ არ აპირებ სწავლას?
ჯ: აქაური განათლებაც მეყოფა. მამაჩემის კომპანიას სხვა მაინც ვერ გადაიბარებს. და რატომ ვიარო ტყუილად აქეთ იქით.და ამაზე ძლიერ გაეცინა.
ჩ: არაფერი გამოგასწორებს ჰიონ. ბავშვობაშიც არ გიყვარდა სწავლა. წამოდი წავიდეთ ბიჭები ვნახოთ.
ჯ: უმეტესობა წასულები არიან სასწავლებლად. მხოლოდ სეჰუნი და ბექჰიონი არიან აქ.
ჩ: გასაგებია. წამოდი. მერე მანახეთ სად დადიხართ გასართობად.
ჯ: ჰიონ ჯერ 18 წლის ვარ კლუბებში და ბარებში არ მიშვებენ და მამაჩემიც მკაცრია ხომ იცი გავლენის მიუხედავად არ დამრთავს ნებას ვიარო ეგეთ ადგილებში და რეპუტაცია შევულახო. მაგაში შიუ თუ დაგეხმარებოდ მაგრამ წასულია.
ჩ: ჰმ... გართობა არაა ესეიგი.
ჯ: ჩვენთვის შესაფერის ადგილებში წავიდეთ იქაც არანაკლები გოგო იქნება.ამას გარდა შენც 19 წლის ხარ ჯერ და არასრულწლოვნებში ეწერები
ჩ: კარგი კარგი ნუ მასწავლი ჭკუას. წამო წავიდეთ ბიჭებთან .ბექჰიონის სახლში მოიყარეს ყველამ თავი. ბექი 20 წლის იყო. სეჰუნი 18 წლის. ბექიმ მამამისის ბარიდან სასმელები გამოიღო და პატარა ბიჭები დაპატიჟა, თავის რამდენიმე ნაცნობ გოგონას დაურეკა რომ გასართობად მოსულიყვნენ.
ბიჭებს ამაღამ მხურვალე ღამე ელოდათ. სვამდნენ მუსიკას უსმენდნენ და გოგოებს ეფლირტავებოდნენ.
BẠN ĐANG ĐỌC
🔞Online Friend / Almost Stepbrother (დასრულებული)
Lãng mạnისტორია არის გოგონაზე რომელსაც ნახევარძმა ჩაგრავდა. რის გამოც ხალხთან ურთიერთობის პრობლემა შეექმნა და ამოეფარა ეკრანს/სოცილურ ქსელებს. თუმცა ყველაფერი იცვლება როდესაც 16 წლის ასაკში ის გადაწყვეტს წავიდეს ამერიკაში.