თავი შეიცავს 18+ სცენებს. სცენის დაწყება დამთავრებას ამ🔞 სიმბოლოთი ავღნიშნავ. სურვილოსამებრ რომ გადაახტეთ.
......
შეყვარებულებმა მთელი დღე ისეირნეს და დაათვალიერეს ნაციონალური პარკი. იპიკნიკეს და სახლში უკვე შებინდებისას წამოვიდნენ.
ჩანიმ იუნა სახლში მიიყვანა უკვე დაბნელებული იყო.ძლიერ ჩაეხუტა და დღეს უკვე მერამდენედ ალბათ ტუჩებს კვლავ შეეხო. იუნა სახლში შედიოდა როდესაც ჩანის მოუბრუნდა.
ი: არ შემოხვალ რამენზე?
ჩ: რამენისთვის გვიანი არაა?
ი: შემოდი ფილმსაც ვუყუროთ !ჩანიოლი შევიდა იუნასთან სახლში
გაიმზადეს რამენი და დასხდნენ ტელევიზორის წინ.
ჭამდნენ რამენს და უყურებდნენ ფილმს. როდესაც მორჩნენ. ჩანი დივანს მიეყრდნო. იუნამ კი მის მკერდზე დადო თავი და ისე უყურებდნენ ფილმს. თუმცა უეცრად შუქი ჩაქრა. და უკუნითმა სიბნელემ დაისადგურა. იუნამ ტელეფონი აიღო და ფანარი ჩართო. გავიდა სამზარეულოში და სანთლები გამოიტანა. სიბნელეში ვერ შეამჩნია პატარა პუფი ხის ძირით და ფეხით წამოედო. ძალიან ეტკინა. და ჩანი უეცრად წამოხტა მის დაყვირებაზე. მივარდა იუნას და ხელში აიტაცა.
ჩ: წამოდი მაღლა აგიყვან და წავალ. არ გვინდა სანთლები. დაიძინე და დილით უკვე სინათლე იქნება.
ი: კარგი.იუნა ჩანის კისერზე ეხვეოდა ერთი ხელით და მისი თავი ამ გამოჭედილ მკერდზე ქონდა მიკრული, ხოლო მერე ხელით მობილურის ფანრით კიბეებს ანათებდა საწოლამდე რომ მიიყვანა ფეხს დახედა იმაში დასარწმუნებლად რომ სერიოზული არაფერი იყო. . შემდეგ მივიდა და გოგოს შუბლზე აკოცა
ჩ: დაიძინე ეხლა.ადგომა როდესაც დააპირა. გოგომ ხელზე მოქაჩა.
ი: არ წახვიდე.
და თავისკენ მოზიდა.🔞 ძლიერ აკოცა .
ორივე ხელი კისერზე მოხვია და არ უშვებდა. კოცნას ჩანიოლი ვერ შეეწინააღმდეგა. ისიც ძლიერ კოცნიდა, სველი კოცნებით ასაჩუქრებდა გოგოს. და ნაზად სრულებით არ გამოსდიოდა. ენით მაქსიმალურად ღრმად აღწევდა და მის ენას ეხებოდა. შემდეგ კისერში გადაინაცვლა და იქ უტოვებდა სველ კოცნებს. და პატარა ნაკბენებს. მხოლოდ კბენის შემდეგ გოგო ოდნავ ამოკნავლებაზე მოეგო გონს და გაახსენდა რომ გოგოსთვის ეს პირვლი იქნებოდა. თითქოს უკან დახევა გადაწყვიტა. მაგრამ იუნამ გააჩერა. - გააგრძელე! მინდა ეს!
და ბიჭმაც გააგრძელა მისი ალერსი. ნელნელა უხსნიდა პერანგის ღილებს. და თან თითოეული ღილის ადგილას კოცნას უტოვებდა. მაშინ როდესაც გოგოს პერანგი სრულიად გახსნა და გახადა. თავისი გრძელი თითები იუნას ზურგზე გაასრიალა და ბიუსჰალტერიც შეხსნა. ნაზად მოხსნა გოგოს და მისი მკერდი უსირცხვილოდ მოაშიშვლა. ბიჭი იუნას ტუჩებში კოცნიდა გიჟურად, კბენაც არ ავიწყდებოდა. გოგოს კოცნისგან უკვე სისხლიც სდიოდა ტუჩებიდან. ჩანი ხელით მის მკერდს ამასაჟებდა. და ზელდა. ბოლოს იუნას მკერდს დაეწაფა და პირში მოიქცია. მის თავებს ენით ეთამაშებოდა. რაზეც გოგოს სულ ტანში ჟრუანტელი უვლიდა. ამასობაში ბიჭს უკვე შარვალი საგრძნობლად უჭერდა. მაგრამ არ აძლევდა საკუთარ თავს გაშიშვლების უფლებას. მხოლოდ მაისური ქონდა გახდილი სიცხისგან. გოგოს შარვალიც შეხსნა სანამ ხარბად იყო დაწაფებული მის მკერდს. და ნელა დაუწყო გახდა საცვლებთან ერთად. ასე აღმოჩნდა იუნა აბსოლიტურად გაშიშვლებული. ბიჭმა მკერდიდან დაბლა და დაბლა დაიწყო სველი კოცნების დატოვება. ნელნელა უფრო დაბლა მიდიოდა და ფეხებშორის ექცეოდა.
იუნამ ძვლივს შეძლო კანკალით წარმოეთქვა სიტყვები
- რა.. რა.. ს. აკეთებ.. აჰ...
თუმცა ამაზე პასუხი ვერ მიიღო. რადგან ბიჭის ენა სხვა საქმით იყო დაკავებული. ბიჭს სურდა გოგო მაქსიმალურად აღეგზნო რომ დანარჩენი ნაკლებად მტკივნეული ყოფილოყო. ჩანიოლი უბრალოდ ენით უმასაჟებდა იუნას კლიტორს, რაზეც იუნას უბრალოდ თვალები უტრიალდებოდა სიამოვნებისგან და იმის მიუხედავდ რომ ცდილობდა არ გამოეცა ხმები, მის ბაგეებს მაინც დასცდა მცირე კვნესა. ჩანიოლმა მაღლა გადმოინაცვლა და გოგოს ტუჩებს დაეწაფა კვლავს ხარბად. და უკვე თავისი გრძელი თითებით გააგრძელა კლიტორის მასაჟი. იეცრად იუნამ რაღაც უცნაური იგრძნო. ეს ძალიან მოსწონდა მსგავსი არაფერი უგრძვნია. ჩანიმ ერთი თითით შეაღწია მასში. და იგრძნო ის სიმხურვალე სისველე და სივიწროვე. მაგრამ ერთთითზე მეტს ვერ იზამდა. ერთი თითით ნაზად ათამაშებდა და ეფერებოდა. თან ფიქრობდა. თავისი გიგანტური პენისით ამ სივიწროვეში რა უნდა ექნა. ეს ხომ დიდი ტკივილი იქნებოდა გოგისთვის. კოცნიდა და არ ეშვებოდა. ცხელი მხურვალე სუნთქვა ამოსდიოდა ორივეს. ჩანიოლს ძალიან უჭირდა თავის შეკავება მაგრამ სანამდეც შეეძლო იკავებდა. თითი ამოიღო და კვლავ კლიტორის მასაჟი გააგრძელა. ამდროს იუნამ ხელები წელზე შემოხვია და გვერდოთ დაწოლილი ბიჭი ზემოდან მოიქცია. ხელები ჩანის უბისკენ წაიღო. და შარვლის შეხსნა დაიწყო. ჩანიოლმა ხელზე წაავლო ხელი და შეაჩერა.
ჩ: დარწმუნებული ხარ? ეს ხომ პირველი იქნება.
ი: დამავიწყდა რომ იცი.! მინდა ეს შენ იყო. ეხლა და ახლავე.
ჩ: ის ძალიან დიდია.
ი: მახსოვს მოვასწარი დანახვა რამდენიმე თვისწინ.
ჩ: ეს მტკივნეული იქნება.
ი: ნუღარ ლაპარაკობ ბევრს. აიღე პრეზერვატივი და მიხედე შენს საქმეს ტკივილზე მე ვიფიქრებ.
ჩ: უპრეზერვატივოდ ნაკლებად გეტკინება.
ი: როგორც გინდა. . .
ESTÁS LEYENDO
🔞Online Friend / Almost Stepbrother (დასრულებული)
Romanceისტორია არის გოგონაზე რომელსაც ნახევარძმა ჩაგრავდა. რის გამოც ხალხთან ურთიერთობის პრობლემა შეექმნა და ამოეფარა ეკრანს/სოცილურ ქსელებს. თუმცა ყველაფერი იცვლება როდესაც 16 წლის ასაკში ის გადაწყვეტს წავიდეს ამერიკაში.