Bitti.

20 2 0
                                    

O artık öldü ben amcası. Kelimelerin buralara sığmayacağı kadar çok içimde demek istediklerim var ama Damla'nın dediği gibi 'susarak içimdekileri dışarı yansıtıyorum'. Damla en küçük bir umutsuzluğa bile düştüğünde kalbim birden sızlıyordu. O çok özel bi çocuktu davtanışlarıyla ve ayakta durmasıyla anlayabiliyoruz.

Geceleri kalkıp evi dolaşıp yine uyurdu evet Damla bir uyurgezer idi. Ama artık yok onun minik ayaklarıyla o evde gezişini özleyeceğim ya da 'Amcacığım!' Diye bağırışını en çokta bayram da şeker verilmesi için beklemesini.

Dediğim gibi Damla çok özel bir çocuktu. Ölümü herkesi sarstı ama onun için belki de bu iyi olmuştur sırtını dönen bu hayatı geri eski haline getiremezdi. Yaşı 13 olmasına rağmen aynı 20-30 yaşlarında ki kadınlar gibiydi, yıkılmıyordu. Korkuyordu ve tek korkusu insanları kaybetmekti ve bunu bir trafik kazasın da çok büyük bir olay da yaşadı.

Bu Damla ne kadar gülse de içinde ki ateşi dışarı vurmazdı. Çünkü başkalarının üzülmesini istemezdi, başkalarının göz yaşı akacağına kendi göz yaşının akmasını tercih ederdi. O tam da babasının kızıydı. Geceleri anne diye sayıkladığını kimse bilmiyor oda bilmiyor ama artık bir sırrı daha biliyoruz.

Damla hiç doymaz bunu illa ki anlamışsınızdır. Damla'yı size anlatmaya çalışıyorum ama anlatılmaz bir çocuk ben bu kadar güçlü bir çocuk görmemiştim.

Acılarıyla dolu olan bir yemek dolu tabağı hiç düşünmeden yemiş bir kız Damla. Damla çok taylıydı yağmura aşıktı yağmur damlalarına demeliyim, yağmur damlası saçlarından süzülürken ki sevinci ayrı güzeldi Damla'nın.

Neyse Damla ben senin bu kitabını tamamladım sende benim mutluluğumu tamamla göz yaşlarım senin olsun amcasının gülü.

İnstagram:x.soul.r
Yazan:Rabia Daşdemir
Kitap daha bitmedi yeni bölümü gelecek.

O bir Melek ♡

Damla'nın Acı GerçekleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin