Ben Zavallıyım

13 2 0
                                    

Size birşey diyeyim mi? Artık anladım kanser olduğumu bu belirtilerin hepsi kanseri gösteriyor.

Sabah uyanırken dökülen saçlarımdan anlamalıydım, bayılmalarımdan anlamalıydım ben aptaldım!

Bu sefer korkuyorum lütfen gelin ve beni bu ızdıraptan çekip alın tek isteğim bu anne ve baba ben sizin yanınıza gelmek için daha çok gencim benim bir hayatım, hayallerim var.

Hastaneye gitmeliydim evet bu son şanstı ameliyat olmalıydım korkularımla yüzleşmeliydim ben KORKUSUZ'um ve hep öyle kalıcam.

Sabah olunca amcamın yanına gittim ve "Hastaneye gitmem gerek çok ihtiyacım var" dedim. Amcam apartopar kalktı ve yola çıktı. Doktor sakinlikle bana ameliyatta neler olacağını tek tek anlattı, evet hala korkuyordum ve bu hapishane gibi yerde bir hafta kalmalıydım.

Her gece dua ediyordum annemlere gittikçe yakın olduğumu hissediyordum ameliyata girmeme 1 gün kaldı ve bu son günümde her istediğimi doktorlara söyledim.

Murat Boz'un yanıma gelmesini istedim ve o bile olmuştu. Bu gün çok yorulmuştum uykuya ihtiyacım vardı ve gözlerimi kapatıp derin sessizliğe kendimi bıraktım.

'Sabah olunca'

Ameliyat olacaktım çok mutluydum evet ben artık eski halime dönecektim, ki bir haber öğrendim ameliyatımın çok riskli olduğunu. Korkuyorum, evet sadece korkuyorum ağlamıyorum yada üzülmüyorum sadece korkuyorum bir saat kaldı onda da dua ederek geçirdim.

Ameliyat zamanım geldi hazırlıklar oldu ve beni bayıltmışlardı hiç birşey hatırlamıyordum. Ameliyat başarısız olmuş tek çarem ölmek ve bunu 13 yaşım da yaşayacağım.

Keşke herkes ölümsüz olsaydı.

İnstagram:x.soul.r
Yazan:Rabia Daşdemir

Okuduğunuz için teşekkürler:)

Damla'nın Acı GerçekleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin