Kırgın

60 4 5
                                    

Menessa

Klasik bir kavga sonrası denizden çıkmış sneak bara doğru yürüyorduk. Anlamıyorlar mı sevmiyorum denizi, o içindeki kayaları taşları yosunları. Hoşlanmıyorum neden zorluyorsun ki gelmem için. O denizin tuzundan kumdan nefret ediyorum. En iyisi havuz değil mi ya? Bir de abimde boğmaya çalışıyor suda. Iyykk. Neredeyse kusacaktım. Ben de sinirle bağıra çağıra denizden çıktım. Şimdi de sallana sallana yürüyordum bara doğru.

"Menessa hızlı olsana ne kadar yavaş yürüyorsun." diye seslendi annem. Tam geliyorum diye bağıracaktım ki kenardaki minnoş kedi yavrusunu gördüm. Aman allahım bu nasıl tatlışlık ya.

"Siz gidin ben geliyorum diye seslendim" bizimkilere.
Hemen eğilip sevmeye başladım kediyi. Nasıl da gırlıyor ya. Adı ne olsaki diye mırıldandım. Simsiyah bir yavruydu.

Mert

Annemler benim aşırı sinirimi tatille giderebileceklerini sanıyorlar. Peh! Benim sinirim geçer mi be. Bir an omzumda birinin elini hissettim. Dönüp baktığımda abim olduğunu gördüm. Aha başlıyoruz.

Enseme bir tane vurup "Lan ergen bir çıkamadın şu değişik hallerinden. Manyak gibi ota boka sinirlenme lan."

"Ya abi bir yürü git. Deli misin nesin. Her sıkıldığında benimle uğraşmayı ne zaman bırakmayı planlıyosun? Bilirsin elimde serttir. "
"Vay vay vay ergene bak. O elinin sertliğini de bir biz göremedik be."

"Ya bir yürü git ya"
Kolunu omzumdan ittirip hızlıca ilerlemeye başladım.  Sinirimi bozuyordu şu Sinan. Bari gidip denizde yüzeyimde biraz kaslarım açılsın. İki gündür aralıksız yatıyorum.

Hava 50 derece falan herhalde. Bu ne sıcak. Bir daha Antalya ya gelmeyeyim bence. İzmir daha insaflı. Saçlarımı gözlerimin önünden çekip arkaya doğru attım. İyice uzamıştı. Bayadır kestirmiyordum. Saçlarımı çekmemle yerde kedi seven bşr kuz görmem bir oldu. Tamam. Diyeceksiniz ki bunu neresi garip. Otelde hayvan sevip beslemenin para cezası var amk. Bu kız delirmiş olmalı. Muhtemelen benim yaşlarımda ama o kadar minyon ki ve o kadar çocuksu hareketleri var ki ilkokul bile diyebilirim. Öyle belirgin bir güzelliği de yoktu. Bahse girerim ki hiç sevgilisi olmamıştır. Bir anda kafasını kaldırıp bana baktı. Muhtemelen uzun süre ayakta öylece dikildiğimdendir. Ama ben bu haraketlerinden sonra hareketli parlak bir çift göz görmeyi beklerdim. Oysa solgun bezgin ve oldukça KIRGIN bir çift gözleri vardı. Bu kız kesinlikle içinde farklı bir hayat yaşıyordu. O sadece hareketlerinde böyle enerjik içindeki yıldızın ışığı çoktan solmuş bile.

"Ne var! Ne bakıyorsun" dedi gergince. Hemen gözlerimi gözlerinden çektim ve
"Bu otelde hayvan sevmek yasak" diye mırıldandım.
Bir anda "Ne?! Bu insanlar manyak mı! Bu insanlar salak mı?! Burayı yöneten kıt beyinli mi ne?"diye bağırmaya başladı. Birisi onun kolundan tutup havaya kaldırdı. Ve "Lütfen saygılı olunuz. Eğer bir sorun varsa bana söyleyiniz. Ben burayı yöneten yetkiliyim."dedi.  Kız resmen renkten renge girdi yazık.

.......................
BİLİYOR MUSUNUZ HİÇ UMUDUM YOK.😞
BENİ HEVESLENDİRİR MİSİNİZ?❤️
DİĞER BÖLÜM DAHA UZUN OLACAKKK
YORUM VE VOTE LÜTFEEN
HEPİNİZE GÜVENİYORUM
SİZİ SEVİYORUM
.......................

Kırgın BakışlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin