sandalyeler gidiyor tek tek, dikkat et

282 102 25
                                    

Mektup 2

05.02.20...

Saat 05.33

Bugün günlerden Pazartesi.

Merhaba anne,

Biz gece uyurken babam intihara kalkışmış, hemde gözü gibi sakladığı dedemin tüfeğiyle, kalbinden vurmuş kendini. En büyük acısı orda diye sanırım, galiba daha büyük bir acının, senin yokluğunun acısını geçireceğini düşünmüş bilmiyorum, onu çok iyi anlıyorum. Şu an hastanedeyiz durumu ağırmış her şey olabilirmiş, bizde bir şey yokta kardeşim çok etkilendi, o daha küçük babam bizi düşünmediyse en azından onun için yaşamalı değil mi? O daha çok küçük, babasıyla oyun oynamak ister, yani ister değil mi? Babamın uyanmasına ihtiyacımız var anne, lütfen onu çağırma yanına. 

Saat 19.57 

Sana babamı yanına almamanı söyledim ya anne, inatçı galiba babam ısrarla yanında kalmak istedi. Tanrım, yazamıyorum günlüğe gözyaşlarım damlıyor. Üzgünüm anne ağlamak istemezdim ama o benim babam. Yalnızlık çekme diye gelmiştir o, ben kardeşime babalık yaparım endişelenmeyin, ablam ve kardeşim de ağlıyorlar ama unuturlar galiba, bende ağlamayacaktım ama kardeşim kalbini tuttu ve bağırarak "Ben kime baba derim, sen hem annem hem babamdın" diye ağladı o zaman tutamadım kendimi, evet küçücük çocuk öyle diyerek ağladı, o da her şeyin farkında. Biz hala güçlüyüz ve buna da şükür anne. Ben iyiyim, ablam iyi, kardeşim iyi. Üç sandalye kaldı. Babama selam söyle, biraz gücendik ama aşk için gerçekten her şeyi yaparmış babam :) 

Sevgilerle
Kızın Zeynep

Gözyaşları ve Minik KediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin