part 3

2.6K 107 0
                                    

Zawgyi

""ဟဲလို...''''
မီးေလး....ေျပာေလ...
ဒီေန႔ညေန မီးေလးကိုလာႀကိဳေပးလို႔....ေျပာမလို႔....
""Wow!.....တကယ္...ဆိုင္ကအျပန္ဝင္ႀကိဳေပးမယ္ေနာ္ ညေနလာပံုေထာက္ရင္ ညအိပ္မွာေပါ့ေနာ္..'''''

စကားေတြမမ်ားပါနဲ႔ မမရယ္ လာႀကိဳ မွာလားမႀကိဳဘူးလား ဒါပဲေျပာ....😏😏😏( အိမ္ကလူေတြကိုဆို အဲလိုေခ်တာေနာ္)
""ဟုတ္ပါပီ လာႀကိဳပါ့မယ္ေနာ္'''

အဲဆိုဒါပဲ..အတန္းတက္ရအံုးမယ္

""" ကြၽီ '''
မီးေလးေရာက္ပီေလ....ကားေပၚကမဆင္းပဲ ဘာေတြ႐ွာေနတာလဲ.....
ဘာမွမဟုတ္ပါဘူး ဒီအတိုင္းျခံထဲလိုက္ၾကည့္ေနတာ....(ha..ha..မ ကို႐ွာေနတာမို႔လား....)

အဲဆို..ဖိုးဖိုးဆီ ခဏဝင္ေတြ႔ပီးနားလိုက္အံုးေနာ္ ဒီေန႔ မီးေလးလာေတာ့ မမကိုယ္တိုင္ မီးဖိုေဆာင္ဝင္လိုက္အံုးမယ္....

""ဖိုးဖိုး'''
ေဟ...ငါေျမးေလး ကိုလြမ္းေနတာ..ဒီမွာလာေနပါလားေျမးရယ္....
အင္း..ေနာက္ဆို လာေနျဖစ္ေတာ့ထင္ပါတယ္ဖိုးဖိုးရဲ႕....
တကယ္...ငါေျမးလာေနရင္ ဖိုးဖိုးကအရမ္းေပ်ာ္မိမွာပဲ ......
ေျမးေလးပင္ပန္းေနမွာေပါ့ သြားနားလိုက္အံုး ေနာက္မွေအးေဆးစကားေျပာၾကတာေပါ့..

""ဟုတ္''''
လာမေနျဖစ္ေပမဲ့ အျမဲသန္႔႐ွင္းေရးလုပ္ထားေပးပီး ေတာက္ေျပာင္ေနတဲ့ မီးေလးအခန္းေလး ....မေၾကာင့္ ဒီအခန္းေလး အသက္ဝင္လာမွာေပါ့....

ျပတင္းေပါက္ ဖြင့္လိုက္ေတာ့ လွမ္းျမင္လိုက္ရတာ မ ေနတဲ့ အိမ္ေလးေဘးက သစ္ခြျခံမွာေရေလာင္းေသာ မ ......
ေသခ်ာသြားတာတခုက..ဒီအခန္းနဲ႔ ဒီျမင္ကြင္းေတြေၾကာင့္..မီးေလးဖိုးဖိုးတို႔အိမ္မွာ လာေနေတာ့မယ္ဆိုတာပါပဲ.....

"""ေဒါက္..ေဒါက္...ေဒါက္..''''''
"""ကြၽစ္.. '''
တံခါးဖြင့္သံနဲ႔အတူ....ေပၚလာေသာအျပံဳးခ်ိဳခ်ိဳ မ်က္ႏွာပိုင္႐ွင္...
အယ္.....ကေလး ဘယ္တုန္းကေရာက္ေနတာလဲ.....
ညေနကတည္းကေရာက္ေနတာမ....မ အိပ္ေနတာလား...မီးေလးေၾကာင့္အိပ္ေရးပ်က္သြားပီထင္တယ္....
ရပါတယ္.....ကေလးရဲ႕..မနက္ျဖန္က duty offဆိုေတာ့ ေဆးရံုမွာ လြဲစရာ႐ွိတာေတြ လုပ္စရာရွိတာတာေတြ အကုန္လုပ္လာရေတာ့..နည္းနည္းပင္ပန္းလာလို႔....ေစာေစာလွဲေနတာ

မ တေယာက္သာ ထာဝရ (GL Fic) Zawgyi မ တယောက်သာ ထာဝရ (GL Fic) UnicodeWhere stories live. Discover now