part.12

2.1K 98 2
                                    

Please! Pull down to read zawgyi

Unicode

""အန်တီ ဒီဆေး‌‌တွေကိုသေချာသောက်နော် သွေးတိုးကကြာရင်မကောင်ဘူးအန်တီ...""

""အေးပါကွယ် ..စိတ်လည်းရှည် စေတနာလည်းကောင်းတဲ့သမီးလေး ဒီထက်မကအောင်မြင်ကျော်ကြားပါစေကွယ်....""

""ကျေးဇူးပါအန်တီ....""

Time skip.....

""မမရေ...လူနာတွေတော့ကုန်သွားပီ.."""

""အဲဆိုဆေးခန်းပိတ်စို့.....အမလည်းသွားစရာလေးရှိလို့....""

""မမဒီမှာဆေးခန်းသော့ ..."""

""ကြည်ပြာအမလိုက်ပို့မယ်လေ ...အမလည်းအဲဒီဘက်သွားမှာ...""

""ကျေးဇူးပါ မမ ညီမဒီနေ့ ဆိုင်ကယ်ဘီးပေါက်လို့ လမ်းလျှောက်လာလိုက်တာ""
Time skip...
""မမအိမ်ထဲဝင်ပါအုံး..""

""နောက်မှဝင်မယ်နော် ဝင်စရာလေးရှိသေးလို့..."""

""လူကြီးမင်းခေါ်ဆိုသော phမှာ စက်ပိတ်ထားပါတယ်ရှင်...""

""ဟူး...ကလေးဆိုးလေးတကယ်စိတ်ဆိုးနေတာပဲ....""

""ညီမလေး..ဒီအဆောင်က Botany က သွန်းဝတီမောင်ကို ခေါ်ပေးပါလား အမ phဆက်တာ သူ့phကစက်ပိတ်ထားလို့ ...""

""သြော်..ဟုတ် အမ ခေါ်ပေးမယ်‌နော်..""

""အပေါ်ထပ်က မသွန်းဝတီမောင် အ‌ဆောင်ရှေ့မှာဧည့်သည်လာပါတယ်...."""(ကိုယ်တွေအဆောင်ကအော်နေကျအသံ😂😂😂)

""မပြည့်...""

""သြော်.ဖြိုး  ညီမလေး ကလေးရော..""

""ဟို..သူက မတွေချင်ဘူးတဲ့...""

""တော်တော်စိတ်ဆိုးနေတာလား...အမကဒီနေ့ဆေးရုံမှာ operation ဝင်နေရတာမအားဘူး နေ့လည်phခေါ်တော့လည်းမကိုင်ဘူး ဆေးခန်းထိုင်ပီး အခုပဲလာချော့တာ ထမင်းရောစာရဲ့လား စာရောကျက်လား..."""

""ညနေက အမကို ဆေးခန်းသွားတဲ့လမ်း ကြားထဲမှတွေ့တော့မှ ပိုပီးစိတ်ဆိုးသွားတာ..""

""ဟုတ်လား..ဒီမှာသူ့အတွက် မုန့်တွေဝယ်လာတာ ညီမလေးလည်းအတူစားနော် phကိုင်ပါအုံးလို့ပြောပေးနော် ...""

""အမသွားတော့မယ်...""

""ဟုတ်အမ...""

""မိသွန်း...ရော့ဒီမှာနိအတွက်ဝယ်လာတာတဲ့ ဘာမဟုတ်တာလေးစိတ်ဆိုးနေတယ် မပြည့်ကအလုပ်တဖက်နဲ့ ဆိုတော့အချိန်ပြည့်အားနေတာမဟုတ်ဘူး နိဆိုးရတိုင်းဆိုးမနေနဲ့ သဘာဝမဟုတ်တဲ့ အချစ်ရေးက နားလည်းမှုတွေ အများကြီးလိုတယ်နော် ..အခုလိုဆိုးနေရင် မပြပည့်စိတ်ပျက်ပီးထားသွားလိမ့်မယ် အခုလည်းမျက်နှာမကောင်ဘူး ပြန်သွားတာ အလုပ်ကပင်ပန်းတာတမျိုး နိကတမျိုးနဲ့ သနားပါတယ်......""""

မ တေယာက္သာ ထာဝရ (GL Fic) Zawgyi မ တယောက်သာ ထာဝရ (GL Fic) UnicodeNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ