part.14

2.1K 98 6
                                    

Please pull down to read zawgyi
Unicode

""တူ....တူ.....တူ.....""(ph ဝင်သံ)

"""ဟယ်လို😀😀..ဟုတ်ကဲ့အမိန့်ရှိပါရှင့်.""

""ကလေးနော် ပြောင်ချော်ချော် နဲ့ အခုဘာလုပ်နေလဲ စာရောကျက်လား """

""အခုလား စာကျက်ပီးလို့အိပ်မလို့ """

""အိပ်နိုင်သူတွေအိပ်ကြပါနော် မ ကတော့ အိပ်မရမဲ့အတူတူကလေးအကြောင်းလေးပဲတွေးနေတော့မယ် 😀😀"""

""အပိုတွေပြောမနေနဲ့ဒေါ်ပြည့်ပြည့် ရှင့်လူနာတွေနဲ့တွေ့ရင် အမှတ်တောင်ရမှာမဟုတ်ပါဘူးနော်"""

""ဦးဏှောက်က အလုပ်လုပ်နေရလို့သတိမရတောင် နှလုံးသားကအမြဲသတိရနေတယ် နှလုံးခုန်သံကမီးလေး မီးလေးဆိုပီးအမြဲခုန်နေတာ """

""အမလေး တော်ကီတွေကလိုက်မမှီဘူးနော် ပြောပါအုံး အဲတော်ကီတွေနဲ့ဘယ်နှယောက်လောက်ချွေပီးပီလဲ """

""ဟားဟား. ဘယ်နှယောက်မှ မချွေရသေးဘူး မ နှလုံးသားကမီးလေးနဲ့တွေ့မှ အခုန်မြန်လာတာ မီးလေးသာအချစ်ဦး မီးလေးသာအချစ်ဆုံး ""

""ဟုတ်ပါပီ မ လုပ်စရာရှိတာလုပ်လေ မီးလေးအိပ်တော့မယ် ""

""အင်းပါ. Good night!ကလေး အာဘွားအာဘွား 😘😘😘😘"""

""ဟုတ်..မကိုအရမ်းချစ်တယ် အာဘွားအာဘွား 😘😘😘"""

""မမ optမှာ accident လူနာရောက်နေတယ် operation လုပ်ဖို့လိုမယ်နဲ့တူတယ် ""

""Ok! အမ လာပီ လိုအပ်တာတွေလုပ်ထားလိုက် """

""ဒေါက်တာ သမီးလေးအခြေအနေ ဘယ်လိုရှိလဲ အဆင်ပြေရဲ့လားဟင်"""

""ခွဲစိတ်မှုကတော့အောင်မြင်ပါတယ် အသက်အန္ဒရာယ်ကတော့စိုးရိမ်းစရာမရှိတော့ပါဘူး ကျန်တာကတော့စောင့်ကြည့်ရအုံးမယ် """"

""ကျေးဇူးပါ ဒေါက်တာ သမီးလေးမှာဒေါက်တာပေးတဲ့အသက်ပဲရှိတော့တာပါ ""

""မန်းလေးက ဆိုင်ကယ်မြို့တော်ဆိုပေမဲ့ ကလေးအသက်က ငယ်သေးတယ် ဆိုင်ကယ်ပေးမစီးသင့်ဘူး """

""ဟုတ်ကဲ့ ပါဒေါက်တာ ""

""ကျွန်မကို ခွင့်ပြုပါအုံးနော် ""

မ တေယာက္သာ ထာဝရ (GL Fic) Zawgyi မ တယောက်သာ ထာဝရ (GL Fic) UnicodeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt