part.1

9.3K 189 1
                                    

Zawgyi

သြန္းဝတီေမာင္ ဆိုတဲ့ ကြၽန္မက ေခါင္းမာျခင္းကိုေဖေဖဆီက အေမြရထားပီး ကြၽတ္ဆတ္ဆတ္ဂ်စ္ကန္ကန္ေကာင္မေလးေပါ့.....
📱I'm only one callaway........🎼🎼🎼🎼📱
"" ဟဲလို.....မမေျပာ....ဘာကိစၥလဲ..'''
အမေလး မီးေလးရယ္ နိအမအရင္းျဖစ္တဲ့ငါက
ကိစၥ႐ွိမွဆက္ရမွာလားေျပာ ေဖေဖဆီphဆက္ေတာ့ မီးေလးျပန္သြားပီ ေျပာလို္႔......
အခုေရာအေဆာင္မွာလား? ဖိုးဖိုး သိပ္ေနမေကာင္းဘူးမီးေလးရဲ႕ ခဏေနမမ လာေခၚမယ္ေနာ္ ဖိုးဖိုးဆီခဏလာလိုက္ပါအံုး မီးေလးကလိမၼာပါတယ္ ဖိုးးဖိုးက မီးေလးကိုေတြ႔ခ်င္ေနတာ..လာေခၚမယ္.....ေနာ္ေနာ္....
""အမေလး မမရယ္အသံႀကီးကလည္း..ေအာ့..
ညေတာ့မအိပ္ဘူးေနာ္..အေဆာင္ေရွ့က ေစာင့္ေနမယ္.....လာေခၚ...ဒါပဲ..''
""တီတီ...တီတီ...'''
လာပီ မမေရ ဘယ္လိုျဖစ္ေနတာလဲ မမကားကိုျမင္ပါတယ္...😏😏😏😏 ဂ်ိမ္း...
အမေလး...မီးေလးရယ္ ကားတံခါးကိုအသာပိတ္ပါဟယ္....
ဘာလဲ...မမကၿငိဳ ျငင္တာလဲ....😎😎😎
အမေလး...မဟုတ္ရပါဘူးဟယ္...ကိုယ့္ညီမေလးတေယာက္တည္း႐ွိတာ ၿငိဳ ျငင္စရာလား...
မမ....ဖိုးဖိုးက ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ ဖ်ားတာလား....? ေဖေဖေရာသိလား....?....
အြန္း...ေဖေဖသိတယ္ ဖိုးဖိုးက အေအးပတ္သြားတာပါ ေထြေထြထူးထူး သိပ္မ႐ွိပါဘူး
ေဖေဖေတာင္ေနာက္အပတ္ထဲ ဖိုးဖိုးကိုလာေတြ႔မယ္တဲ့ေလ....
ေျသာ္......
ေဖေဖနဲ႔ ဖိုးဖိုး ကသားအဖေတြသာေျပာတာ သိပ္အေစးမကပ္ဘူး ေဖေဖက ေမာင္ႏွမသံုးေယာက္မွာ အႀကီးဆံုးသားႀကီးဆိုေတာ့ အဖိုးကသ့ူလုပ္ငန္းေတြဦးစီးပီးလုပ္ေစခ်င္တယ္.....
ေဖေဖက သူဝါသနာပါရာ ေက်ာင္းဆရာအလုပ္ကိုပဲ သူ့ဘဝအတြက္ေရြးခ်ယ္ေတာ့ ဖိုးဖိုးကအေမြျဖတ္ထားတဲ့သား....
ေဖေဖ႐ွမ္းျပည္ နမ့္စန္မွာ တာဝန္က်ေတာ့ ေမေမနဲ႔အေၾကာင္းပါခဲ့တယ္ မမ၁၀ႏွစ္သမီး မီေလးကိုယ္ဝန္စ႐ွိေတာ့ေဖေဖျပင္ဦးလြင္ကိုေျပာင္းရျပန္တယ္....အဲခ်ိန္ကစပီး ျပင္ဦးလြင္မွာပဲ အေျခခ်ေနလိုက္တယ္.....မီးေလးကို ေမြးေတာ့ ေဆးရံုမွာ ေဖေဖနဲ့ ဦးငယ္အမွတ္မထင္ျပန္ေတြ႔ပီး..ဖိုးဖိုးတို႔နဲ႔အဆက္သြယ္ျပန္ရသြားတယ္ေျပာတာပဲ.....
ဦးငယ္က ဖိုးဖိုးရဲ႕ အိမ္ေဆာင္ပစၥည္း၊ ကား၊ ဆိုင္ကယ္အပို ပစၥည္း အေရာင္းဆိုင္ႀကီးကို ဦးစီး
လုပ္ေနတဲ့ အင္ဂ်င္နီယာႀကီးေပါ့
တီေလးကေတာ့ ပန္းႏုေဝ ပိုးထည္တိုက္ပိုက္႐ွင္ေပါ့.....
မီးေလး တို႔ကေတာ့ ျပင္ဦးလြင္မွာ တထပ္တိုက္ေလးနဲ႔ ေဖေဖကေက်ာင္းဆရာ ေမေမက သစ္ခြျခံစိုက္ အခ်မ္းသာႀကီးမဟုတ္ေပမဲ့ မဆင္းရဲတဲ့ ေအးခ်မ္းတဲ့မိသားစုေလးေပါ့....
မမဆယ္တန္းေအာင္ေတာ့ မန္ေလးမွာေက်ာင္းလာတက္ဆိုပီး ဖိုးဖိုးတို့ကအတင္းေခၚထားပီး ျပန္မလႊတ္ေတာ့ပဲ တီေလးနဲ႔အတူ ပိုးထည္တိုက္ကိုဦးစီးခိုင္းထားတယ္........
ဦးငယ္နဲ႔ တီေလးက အိမ္ေထာင္မျပဳ ၾကေတာ့..
မီးေလးတို႔ညီအမ ႏွစ္ေယာက္ပဲ ဖိုးဖိုးရဲ႔ မ်ိဳးဆက္ေလ
ဖိုးဖိုးက ေျမးႏွစ္ေယာက္ကိုတုန္ေနေအာင္ခ်စ္ေပမဲ့ ေဖေဖကို အခုခ်ိန္ထိအျမင္မၾကည္ေသးဘူး......
""မင္းလစာေလး နဲ႔ငါေျမးေတြကိုဘယ္လိုလူရာဝင္ေအာင္လုပ္မွာလဲ.... "'
""ငါ့ စကားနားမေထာင္ခဲ့လို့ အခုထိ တိုက္ျကီးျကီးနဲ့ မေနႏိုင္ေသးဘူး ကားဆိုေဝလာေဝး'''ဆိုပီး ေဖေဖ ကို အျမဲ ခ်ိဳးႏွိပ္ပီးေျပာေနလို႔ ဖိုးဖိုးကို
မီးေလးငယ္ငယ္ကတည္း အျမင္မၾကည္ဘူး
မမကို မီးေလးမိသားစုထဲကအတင္းဆြဲ ထုတ္သြား တာေၾကာင့္ ဖိုးဖိုးတို႔အိမ္နဲ႔မီးေလးခပ္ကင္းကင္းပဲေနတယ္ ဘာအကူညီအေထာက္ပံ့မွာမယူပဲ ေဖေဖသမီးပီသစြာ ေခါင္းမာေနခဲ့တယ္..

မ တေယာက္သာ ထာဝရ (GL Fic) Zawgyi မ တယောက်သာ ထာဝရ (GL Fic) UnicodeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora