part10

2.3K 88 0
                                    

Zawgyi

""ကဲ..စားလို ့ရပါပီ႐ွင္...ကေလး ဘယ္ႏွစ္ပုဒ္ရပီလဲ ေျပာပါအံုး..''''

""သံုးပုဒ္ရပီ...မရဲ႕..''''

""Wow!...မ ကေလးေလးကေတာ္လိုက္တာ...ေျဖးေျဖးစားပါကေလးရဲ႕ မ ကလုမစားပါဘူး..😁😁😁''''

""ၾကည့္ပါလား ေဒၚျပည့္ျပည့္ေအာင္ တို႔က သူမ်ားကိုမသာထာလို႔ ၾကည့္ေျပာေနတာ..😎😎😎''''

""ေဟာ္ေတာ္...မဟုတ္ရပါဘူး ကေလးရယ္ ပူလို႔ေျပာတာပါ...ျကည့္ပါအံုးႏႈတ္ခမ္းႀကီးေထာ္ပီးစူေနတာပဲ..ကဲ...ကေလးႀကိဳက္သလိုစားေနာ္''''

""ပီးေရာ....အဲဆိုစားပီ..😏😏😏''''
""ဟီးဟီး.....ကုန္သြားပီ..မ နည္းနည္းပဲစားလိုက္ရတယ္မို႔လား..😁😁😁'''

""ရပါတယ္...ကေလးေလးရဲ ့...ကဲ..မ ပန္းကန္ေတြသြားသိမ္းလိုက္အံုးမယ္ေနာ္..စာဆက္က်က္ေတာ့...''''

""ကဲ..ေပး အလြတ္ေရးထားတဲ့စာေတြစစ္ေပးမယ္...''''
""စာအုပ္ေပးလွမ္းရင္ ရင္ခြင္ထဲတိုးဝင္လာတဲ့ကေလးေၾကာင့္ ရင္ထဲဗံုးက်ဲသြားတာေပါ့...''''

""Wow!...မ..ကိုယ္သင္းနံေလးကေမႊးေနတာပဲ ေျပာေျပာဆိုဆိုနဲ႔ လည္းပင္းတဝိႈက္ ႏႈတ္ခမ္းေလးနဲ႔ထိလိုက္ ပါးခ်င္းလာကပ္လိုက္ အလုပ္႐ႈပ္ေနေသာ ကေလးကိုၾကည့္ပီး....ကေလး..စာမစစ္ပဲ..အိပ္ခန္းထဲေပြ႔ေခၚသြားေအာင္လုပ္ေနတာလား..'''''

""အာ..မကလည္း...ဘာေတြလာေျပာေနတာလဲ...မသိဘူးသြား.....ႏွာဗူးႀကီး...သူမ်ားကခ်စ္လို႔အနားကပ္ေနတာကို.....😏😏'''''

""ဟားဟား... ၾကည့္ပါအံုး..မ်က္ႏွာႀကီးကိုရဲလို႔ ႐ွက္ေနလိုက္တာ ...ႁပြက္စ္.. ႁပြက္စ္..😁😁😁''''

""ႏွားဗူး..ႀကီး..မေကာင္းဆိုးဝါးႀကီး..သူ ့ဆီစာလာက်က္တယ္ဆိုပီး..တအားအသားယူတာပဲ...ျပန္ေတာ့မယ္...😏😏''''

""ျပန္ေတာ့မျပန္ပါနဲ႔..ကေလးရယ္....အခုမလုပ္ေတာ့ဘူးေနာ္...အိပ္မွပဲ....😁😁😁😁'''

""မ..ေနာ္...ဘာေတြေျပာေနတာလဲ...တကယ္ျပန္မွာေနာ္....😖😖😖''''

""စတာ...စတာ..ကဲလာ..မရင္ခြင္ထဲေနခ်င္တာမို႔လား...မ..စာပီးေအာင္စစ္ေပးမယ္...တလံုးမွားရင္ မကို အာဘြားတခါေပးရမယ္...အကုန္မွန္ရင္ မက တညလံုး အာဘြားေပးမယ္ 😁😁'''

မ တေယာက္သာ ထာဝရ (GL Fic) Zawgyi မ တယောက်သာ ထာဝရ (GL Fic) UnicodeOnde histórias criam vida. Descubra agora