Zawgyi
""ရတယ္ယြန္း...သိပ္မနာပါဘူး'''
ျပည့္ျပည့္နဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးရအံုးမယ္....ဒါ ဒို႔ေျပာေနတဲ့..ယြန္းရဲ႕တဦးတည္းေသာ ညီမေလး သြန္းဝတီေမာင္တဲ့ မန္းတကၠသိုလ္မွာ botany ဂုတ္ထူးတန္း တတိယႏွစ္တက္ေနတာေလ...မီးေလး...ဒီကမမက ေဒါက္တာျပည့္ျပည့္ေအာင္တဲ့ ရန္ကုန္ကဖိုးဖိုးမိတ္ေဆြရဲ႕ သမီးမန္းေလးေဆးရံုႀကီးမွာတာဝန္က်တာ မွတ္ထားေနာ္
""ဟုတ္...''''
ကဲ...ျပည့္ျပည့္ေရ...အိမ္ထဲမွာတီေလး႐ွိတယ္ေနာ္ ယြန္း ဒီဂ်စ္တံုးကို အေဆာင္ျပန္ပို႔ေပးရအံုးမွာဆိုေတာ့သြားလိုက္အံုးမယ္ေနာ္...ကားေပၚေရာက္ေတာ့ သြန္းဝတီေမာင္ တေယာက္ ျပည့္ျပည့္အေၾကာင္း ေမးလို႔ပင္မဆံုးေတာ့........
မမ အဲဒီမမက ဘာလာလုပ္တာလဲ?...
ဘယ္မွာေနတာလဲ?.....မန္းေလးေရာက္တာၾကာပီလား?....မမနဲ႔ေရာ ဘယ္တုန္းကသိတာလဲ?..ေတာ္ေတာ္ခင္တယ္လား?....ဟီး...သူကခ်စ္စရာေလးေနာ္...
အမေလး.....မီးေလးရယ္...ေျဖးေျဖးေမးပါ...
ေနပါအံုး...အေခ်မေလးငါ့ညီမက ဘယ္တုန္းက တျခားသူအေၾကာင္းေတြစိတ္ဝင္စားတက္သြားတာလဲ....
ဟာ....မမကလည္း ေမးတာသာေျဖပါ (လူမိသြားေတာ့ သြန္းတေယာက္႐ွက္႐ွက္နဲ႔ပိတ္ေအာ္ပလိုက္တယ္)....
အမေလး....ေျဖပါ့မယ္ေတာ္....ျပည့္ျပည့္က ျခံထဲက ဧည့္သည္ေတြလာရင္ ထားတဲ့ ၁ထပ္တိုက္ေလးမွာေနတယ္....မန္းေလးေရာက္တာ ၁လေလာက္႐ွိပီ.....တျခံထဲအတူေနတာဆိုေတာ့ ခင္တာေပါ့....သူကစည္းကမ္းႀကီးတယ္...ဖိုးဖိုးကအိမ္မွာထမင္းလာဆိုတာေတာင္မစားဘူး....ကဲေျပာ...ဘာသိခ်င္ေသးလဲ.....
ဟာ...မမကလည္း...ဒီအတိုင္းပဲ...လူစိမ္းျမင္လို႔ေမးၾကည့္တာပါ....
ဟုတ္ပါပီ....မမကလည္း...မီးေလးကို ဘာေျပာေနလို႔လဲ....
ကဲေရာက္ပီ....မီးေလး..ေနာက္အပတ္ေက်ာင္းပိတ္ရင္လည္း...မမလာေခၚမယ္ေနာ္...
မသိေသးဘူး......လာခ်င္စိတ္႐ွိရင္ေျပာမယ္😏😏😏😏😏😏(ဂ်စ္တူးေလး)
အေဆာင္ျပန္ေရာက္ပီ.....ေရမိုးခ်ိဳး ထမင္းစားပီး
ကုတင္ေပၚလွဲရင္း မ်က္စိပိတ္လိုက္တာတၿပိဳက္နက္တည္း ေပၚလာတာက မ မ်က္ႏွာေလး
ရန္ကုန္သူဆိုေတာ့ အသားေလးကလည္းေဖြးလို႔ ကိုယ္လက္ခ်က္ေၾကာင့္ ႏွဖူးေလးကေတာ့ရဲေနတာေပါ့ နာေပမဲ့ မ႐ွိျပံဳးေလးျပံဳးလိုက္ေတာ့ သြားတက္ေလးေတြေပၚပီး ပါးခ်ိဳင့္ ေလးကထင္ကနဲ ေပၚလာတယ္....မရယ္ဘယ္လိုေတာင္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေနတာလဲ........ျမင္ျမင္ခ်င္းခ်စ္မိသြားတယ္ဆိုတာ ဒါမ်ိဳ းပိုေျပာတာေနမွာ..သြန္းတေယာက္ကိုယ္အေတြးနဲ႔ကိုယ္ျပံဳးေနမိရင္း.....ေနပါအံုး မ ကမိန္းကေလး ေလငါကဘာလို႔ရင္ခုန္ေနတာပါလိမ့္.....ဟာမသိေတာ့ဘူးကြာ....ဒီအတိုင္းခ်စ္စရာေကာင္းလို႔ေနမွာပါ...
CZYTASZ
မ တေယာက္သာ ထာဝရ (GL Fic) Zawgyi မ တယောက်သာ ထာဝရ (GL Fic) Unicode
RomansZawgyi မဘက္ကသာ သတၱိ႐ွိ႐ွိနဲ႔ မီးေလးလက္ကို ဆုပ္ကိုင္ထားလိုက္ပါ မီးေလးအရာရာကိုရင္ဆိုင္ႏိုင္ပါတယ္............ ''သြန္းဝတီေမာင္'' မ ႏွလံုးသားရဲ့ ရင္ခုန္သံကို ကေလးနဲ႔ေတြ႔မွ ၾကားရေပမဲ့ ေလာကႀကီးမွာ ျဖစ္ခ်င္တာထက္ ျဖစ္သင့္တာကိုဦးစားေပးေနရေတာ့ အခက္ေတြ႔ေနတယ...