part 8

2.1K 92 2
                                    

""ျပည့္ျပည့္တေယာက္ထိုင္လိုက္ပီ ေဘးကိုၾကည့္မိေတာ့မွာ ေခါင္းကိုဆင္ႏွင္းသြားေတာ့သည္..''''

""ကေလး....မုန္႔လာစားတာလား...မ..မုန္႔စားပီးကေလးဆီလာမလို႔...''''(႐ွိသမ်် သြား၃၂လံုးေပၚေအာင္ျပံဳးပီး ေျပာလိုက္ရသည္)

""ေျသာ္...ဟုတ္တယ္...မျပည့္...မီးေလးဆီဘာလာလုပ္မွာလဲ...ဖိုးဖိုးတခုမွာလိုက္လို႔လား..😏😏😏😏'''''

""ဒီလိုေျပာပံုေထာက္ရင္..အေျခအေနမေကာင္းဘူးျပည့္ျပည့္ေရ..ေသဖို႔သာျပင္ေပေတာ့... ငါဆိုသည္မွာလည္းအျမဲေနာက္က်မိတာကို...ခံရမွာေပါ့...''''

""မျပည့္...ေမးေနတယ္ေလ..."''

""ကေလးအသံက က်ယ္သြားေတာ့ ေဘးကလူေတြကပါ လွည့္ၾကည့္လာသည္....ကေလးကလည္းတိုးတိုးေျပာပါ...မ..အေတြးလြန္ေနလို႔..''''

""ၾကည္ျပာ...ဒါအမေနတဲ့အိမ္က..ဖိုးဖိုးေျမးေလး...သြန္းဝတီေမာင္တဲ့...botany ဂုဏ္ထူးတန္းတက္ေနတာ...တတိယႏွစ္ေရာက္ပီနဲ႔တူတယ္...."''

"""လူဆိုးမႀကီး...သူမ်ားဘယ္ႏွစ္ေရာက္ပီလဲေတာင္အတိအက်မသိဘူး...အျမင္ကတ္လိုက္တာေနာ္....😎😎😎😎"''''

"""ကေလး...ဒါၾကည္ျပာတဲ့....မ..ေဆးခန္းမွာကူေပးမဲ့ nurse မေလး..မွတ္ထားေနာ္... ''''

""မီးေလးက ဘာမွျပန္မေျပာပဲ...ဆူပုတ္ပီးထိုင္ေနေတာ့... '''

"""ၿဖိဳးမကေတာ့ သူဘာသာသူမိတ္ေတြဆက္ရင္း အေျခအေနေကာင္းေအာင္လုပ္လိုက္ရေတာ့သည္...''''

""မီးေလးတေယာက္စိတ္တိုတိုနဲ့အခ်ည္ရည္စပ္ေတြ လိမ့္စားေနသည္''''

""ကေလး..အစပ္ေတြတအားမစားနဲ႔ေလ...ၾကည့္ပါအံုး..မ်က္ႏွာမွာလည္းေခြၽးေတြပ်ံပီ..ရဲစပ္ေနပီ...ဗိုက္ေတြေအာင္လိမ့္မယ္ကေလးရဲ႕...မစားနဲ႔ေတာ့ေနာ္.. ''''

""ေရာ့...ေရေသာက္လိုက္...''''

""မ..က ေရဗူးအဖံုးေလးဖြင့္ပီးေရတိုက္သည္...ဟြန္း..အဲလိုေတာ့အလိုက္သိသားပဲ...''''

""အမ..စားပီးပီဆိုေတာ့ ၾကည္ျပာဒီကပဲ လမ္းေလ်ွာက္ျပန္လိုက္ေတာ့မယ္.အိမ္နဲ့ကနီးေနပီ...အမကို...ေနာက္မွပဲ ၾကည္ျပာအိမ္ကိုအလည္ေခၚေတာ့မယ္''''

မ တေယာက္သာ ထာဝရ (GL Fic) Zawgyi မ တယောက်သာ ထာဝရ (GL Fic) UnicodeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora