part 4

2.4K 113 2
                                    

Zawgyi

"ေဒါက္..ေဒါက္..ေဒါက္..ေဒါက္''''

မီးေလးေရ....ႏိုးပီလား..မနက္စာစားရေအာင္ ဆင္းခဲ့ေတာ့ေနာ္..ေအာက္မွာ ျပည့္ျပည့္ရယ္ မုန္႔ေတြျပင္ပီးပီ...ဖိုးဖိုးတို႔ေတြလည္း...ထမင္းစာခန္းထဲေရာက္ေနၾကပီ...

လာပီ...မမ....
ဒုန္း...ဒုန္း..ဒုန္း...

""အမေလးမီးေလးရယ္...ေျဖးေျဖး ဆင္းပါေအ့...'''

""Wow...! သနပ္ခါးေလးနဲ႔မက အခါတိုင္းထက္ပိုလွေနပါလား....ဟီးဟီး ဆြဲနမ္းခ်င္စရာေလး...'''

""ဟဲ့..မီးေလး.မုန္႔မစားပဲ ဘာေတြႀကိတ္ျပံဳးေနတာလဲ.... ငါသိေနသလိုပဲေနာ္...'''''

ဟာ...မမကလည္း ဘာေတြလာေျပာေနတာလဲ...ေတာ္ပီ...မစားေတာ့ဘူး..😒😒😒

ေျသာ္...မီးေလးကလည္း...ယြန္းကစေနတာပါ မနက္စာမစားရင္ ဗိုက္ေအာင့္ေနမယ္ လာမ ေသခ်ာလုပ္ေပးမယ္...စားလိုက္ေနာ္....

""ဟုတ္...''''

ဖိုးဖိုး ျပည့္ခ်က္ထားတာ စားလို႔အဆင္ေျပရဲ့ လား႐ွင့္....

ေျပပါတယ္ သမီးရယ္....ေျသာ္...သမီးကိုေျပာရအံုးမယ္...မန္းေလးေရာက္ေနတာ ၁လေက်ာ္ေနပီ ဘယ္မွမေရာက္ေသးဘူးမို႔လား....မီးေလးလာတုန္းလိုက္ပို႔ခိုင္းပါလား....

ဟုတ္လား...မ ဘယ္မွမေရာက္ေသးဘူးေပါ့..မီးေလးလိုက္ပို႔မယ္ေလ..( မီးေလးတို႔ဒါမ်ိဳးက်ေတာ့သြက္လိုက္တာ)

အဟမ္း...ငါ့ညီမေလး အေခ်မေလး..ဘယ္တုန္းကသေဘာေတြေကာင္သြားတာပါလိမ့္ေနာ္...

မမေနာ္....ေတာ္ပီ..မစားေတာ့ဘူး 😏😏😒😒😒......

ေျခေဆာင့္ထြက္သြားေသာ မီးေလးကိုၾကည့္ပီး
အန္တီေလးက..အဲဒါသာၾကည့္ေတာ့ ျပည့္ျပည့္ေရ...လူကဂုဏ္ထူးတန္းပီးလို႔ မဟာတန္းတက္ေတာ့မယ္ အခုထိကေလးလိုပဲ...

""မ..ပီးပီလား...သြားရေအာင္ေလ''''

ရွမ္းဝတ္စံု အရဲေလးဝတ္ပီး ဆံပင္ကဂုတ္ဝဲေလးနဲ႔ ႐ွမ္းစပ္ဆိုေတာ့ အသားေလးေဖြးပီး ပါးအို႔ရဲရဲေဖာင္းေဖာင္းေလး ကဆြဲညစ္ခ်င္စရာေကားေနသည္...
""မ....ဘာေတြအဲေလာက္ၾကည့္ေနတာလဲ... မီးေလး မ်က္ႏွာအဆင္မေျပတာ႐ွိလို႔လား''''

မ တေယာက္သာ ထာဝရ (GL Fic) Zawgyi မ တယောက်သာ ထာဝရ (GL Fic) UnicodeOnde histórias criam vida. Descubra agora