J.kook: Hey jimin-shi.
P.Jim: Yine ne var Jungkook.
J.kook: Seni özledim jimin-shi.
P.Jim: Okuldan daha yeni geldik Jungkook.
J.kook: Işte bende onu diyorum Jimin-shi. Yarın ve ondan sonraki gün tatil ve ben seni 2 gün göremeyeceğim. Yani bugün birlikte bir yerlere gidebilir miyiz?
P.Jim: Olmaz Jungkook. Ders çalışmam gerek. Bence sen de öyle yap. Yoksa sınıfta kalacaksın.
J.kook: Sen çalıştırırsan neden olmasın ;)
P.Jim: Jungkook sence de artık çok sıkmaya başlamadın mı? Zaten okulda hep beraberiz. Ben senden büyük olmama rağmen sanki benden başka arkadaşın yokmuş gibi hep benim yanımdasın. Bırak da tatil de ders çalışayım.
Yok demek istedi Jungkook sen den başka bu Dünya da değerli hiçbir şey yok benim için. Ama onu sıkmıştı. Jimin onu kendisi gibi sevmiyordu. Mesela onu izlemek için bütün gece yağmurun altında evinin önündeki kaldırım da oturmazdı. Ya da sırf onu yalnız bırakmamak için gittiği yerde onun için öldüresiye dayak yemezdi. Işte Jimin jungkook'a bunların hiçbirini yapmazdı. Çünkü Jimin asla Jungkook'u sevemez,sevse bile onun kadar sevemezdi.
P.Jim: Jungkook bir şey mi oldu? Neden yazmıyorsun?
J.Kook: Yok bir şey Jimin hyung. Pazartesi görüşürüz.
J.kookie çevrimdışı
P.Jim: Jungkook sen iyi misin? Sen hayatta bana hyung demezsin ayrıca ben bitirmeden bitirmezsin mesajlaşmayı. Bir şey mi oldu? Bana söyleyebilirsin ben senin hyungunum.
Sorun da bu ya dedi Jungkook. Senin benim sadece hyungumsun . Ben seni bu kadar severken senin sadece beni kardeşin olarak görmen. Günlerce ve şuan senin için akıttığım gözyaşlarımı görmemen.
J.kook: Bir şey yok hyung. Dışarı çıkacağım. Arkadaşlarımla. Şuan kapatmam lazım beni çağırıyorlar. Görüşürüz hyung.
P.Jim: Nereye gidiyorsun? Kötü bir yer değil , değil mi? Hem ben senin arkadaşlarını tanımıyorum. Kim onlar?
J.kook: Tanımazsın hyung. Okuldan değil piyano kursundan.
P.Jim: Peki. Kendine iyi bak Jungkook. Iyi eğlenceler ve iyi geceler :)
J.kook: Sen de kendine iyi bak hyung. Iyi geceler.
P.Jim çevrimdışı ( 22.35 )
J.kook: Hyung senden bir şey isteyebilir miyim? ( 01.13 )
P.Jim: Tabi ki Jungkook. Benden ne istiyorsun?
J.kook: Sadece SEV BENİ Jimin.
J.kook çevrimdışı