7

486 27 2
                                    

Sabah uyandığımda sevdiğim adamın kollarında olmak çok güzel hissettiriyor.

Kafamı kaldırıp yüzüne baktığımda çoktan uyanmış oldugunu fark ettim. Bana gülümseyip saçıma ufak bir öpücük bıraktı. Bende gülümsedim.

" Günaydın miniğim."

" Günaydın Kook."

" Iyi uyudun mu?"

" Yattığım yer çok rahattı. Bu yüzden çok rahat uyudum."

" Hmm öyle mi? O zaman artık hep burada yatmak istersin."

" Sanırım öyle olacak. "

" Olsun sende o zaman hep burada kalırsın."

" Olabilir ama şimdi kahvaltı yapalım. Çok açıktım."

" Tamam. Birlikte hazırlarız şimdi."

" Tamam. Hadi kalkalım."

Yataktan kalkıp banyoya girdik. Lavabo geniş olduğu için ikimiz de eğilip yüzümüzü yıkadık. Birlikte banyodan çıktık ve aşağıya inip mutfağa girdik.

Gerekli malzemeleri çıkardıktan sonra kahvaltıyı hazırlamaya başladık.

Birkaç dakika sonra kahvaltı tamamen hazır olduğunda masayı hazırlayıp oturduk ve yemeğe başladık.

" Bugün dışarı mı çıksak Kook?"

" Bilmem bebeğim. Olabilir."

" Kook ben çok mutluyum. Yani bu zamana kadar senin bana karşı olan duygularını hiç fark etmedim. Özür dilerim. Yani ben sana hiç o gözle bakmadım. Baktığımda da zaten seni sevdiğimi anladım. Iyi ki o gün sarhoş olup beni öpmüşsün yoksa ben duygularımı hiçbir zaman anlamayacaktım."

" Bende çok mutluyum miniğim. Ben de senin bana karşı olan duygularını hiç fark etmedim. Ben de özür dilerim. Seni seviyorum meleğim."

" Seni seviyorum Kook."

Hemen yanında olduğum için uzanıp dudaklarına uzun ama narin bir öpücük bıraktım. Kıkırdayıp ayrıldım ve kahvaltı yapmaya devam ettik.

Kahvaltımız bitince masayı topladık ve salona geçip koltuklara oturduk.

" Dışarı çıkmak istiyordun ne zaman çıkalım?"

" Şimdi çıkalım."

" Peki o zaman hadi yukarı çıkıp giyinelim."

Elimden tutup beni merdivenlere getirdi ve yukarı çıktık.

" Ben çift giyinmek istiyorum Kook."

" Nasıl yapacağız ki onu. Hem benim kıyafetlerim yanımda değil."

" Giyinmek kolay onu bana bırak. Kıyafetlerini de almak için önce sana gideriz. Orada sen bana göre giyinirsin."

" Tamam o zaman hadi sen giyin."

" Çık da giyiniyim."

" Çıkmama gerek yok bence artık sevgilimsin benden utanmana gerek yok."

" P-peki."

Biraz utansam da üstümdeki tişörtü çıkarıp yatağın üstüne bıraktım. Hala çok gergin hissediyorum. Gözleriyle beni yiyordu resmen.

Ayağa kalkıp yanıma geldiğinde arkamdan sarılıp kafasını boynuma gömdü.

" Sevgilimin çok güzel olduğunu söylemiş miydim?"

" Hı hı söyledin."

" O zaman bir kere daha söylemeliyim. Çok güzelsin bebeğim."

" Sen de çok yakışıklısın Kook."

Love Me ♡ Jikook ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin