18//(part 2)

676 56 88
                                    

~Jungkook's part~

Έχει πιάσει την Σταματια από το χέρι και την πηγαίνει στο δωμάτιο της.

Κανονικά θα έπρεπε να της φέρεται άγρια όπως του είπε το αφεντικό του αλλά αυτός δεν το κάνει, της φέρεται πολύ γλυκά που την κρατάει από το χέρι και περπατάει μαζί της σαν να είναι ερωτευμένο ζευγαράκι.

Δεν έχει συνηθισει να βασανίζει τις κοπέλες όπως ο κολλητός του, απλά έπαιζε μαζί τους και τις πηδαγε είτε αυτές ήθελαν είτε όχι.

Την πήγε στο δωμάτιο, μπήκαν μέσα και κλείδωσε την πόρτα πίσω του.

Δεν είχε όρεξη για πρώτη φορά και αυτό φαινόταν.

Η Σταματια τον κοιτούσε και δεν της φαίνονταν ότι ήταν πολύ Καλά, τον κοιτούσε με στοργή δεν της είχε φανεί τόσο "κακός" όσο τον περίμενε.

Ερωτοχτυπημενος της φαινότανε.

Και αυτό πραγματικά είναι.

Έχει ερωτευτεί στα αλήθεια και μάλιστα όχι οποία να ναι αλλά το "θύμα" του.

Δεν το έχει πάθει ποτέ ξανά αυτό.

Είχε μείνει όρθιος και ακίνητος μπροστά στην κοπέλα η οποία είχε καθήσει στο κρεβάτι.

Αυτή την στιγμή μπορεί να την αγγίζει! Μπορεί να της κάνει κακό! Μπορεί να την πληγώνει! Δεν θέλω να είναι αυτός που θα πάει μαζί της για πρώτη φορά! Όχι δεν το δέχομαι!~αυτες οι σκέψεις περνούσαν από το μυαλό του

Έσφιξε τα χέρια του σχηματίζοντας τα σε μπουνιές.

Η Σταματία είδε την αντίδραση του.

"Εεμμ σ-συγνωμη~" είπε διστακτικά

Τότε εκείνος γύρισε το βλέμμα του και την κοίταξε.

Το βλέμμα του τώρα πια ήταν άγριο.

Την πλησίασε απειλητικά και την έριξε με δύναμη πίσω στο κρεβάτι.

"Αου~" αναστεναγμός πόνου

"Σκασμός!!!!" της έριξε μια δυνατή σφαλιάρα στο μπούτι και εκείνη δαγκωσε δυνατά το κάτω χείλος της

Έπιασε τα χέρια της και τα κρατούσε με το δικό του πάνω από το κεφάλι της ενώ πήγαινε πιο πάνω στο κρεβάτι μαζί με εκείνη από κάτω του.

Ακούμπησε το κεφάλι της στα μαξιλάρια.

Ακομα κρατούσε τα χέρια της πάνω από το κεφάλι της.

Άρχισε να της φιλάει απαλά τον λαιμό μέχρι να την κάνει αδύναμη στο άγγιγμα του.

Αυτή άρχισε να βγάζει μικρούς ήχους ευχαρίστησης και να γίνεται εαυλωτη, αυτό ακριβώς το οποίο ήθελε να γίνει ο Jungkook.

//Sex Slaves\\Where stories live. Discover now