26//(part 1)

577 50 62
                                    

Τον ευχαριστούσε η Βάσια μέχρι που ο Jimin έφτασε στο όριο του.

"Σταμάτα...~" την διέταξε και εκείνη σταμάτησε

Την έπιασε από το choker και την έφερε κοντά του, άρχισε να την φιλάει διψασμένα.

Άλλαξαν θέσεις.

Καθώς την φιλούσε σηκώθηκε και έκατσε αυτός με τα γόνατα ενώ την ξαπλώνει σιγά σιγά πάνω στο κρεβάτι.

Μέχρι που αυτή βρισκόταν από κάτω του τώρα πια και εκείνος από πάνω της.

Έκοψε το φιλί για να βρουν τις ανάσες τους.

Κοιτούσε το κορμί της ενώ ανασαινε βαρια, εκείνη έπαιρνε τις ανάσες που της έλειπαν αφού το φιλί τους ήταν πολύ παθιασμένο.

"Άρχισε να ξεκουμπωνεις~" της είπε

Εκείνη άρχισε να ξεκουμπωνει αργά το πουκάμισό του αργότερα του το έβγαλε.

Μπροστά της εμφανίστηκαν οι όμορφοι και καλοσχηματισμένοι κοιλιακοί του, τους οποίους φίλησε πράγμα που έκανε τον άνδρα να ανάψει περισσότερο.

Εκείνος δάγκωσε τα χείλη του.

Την έπιασε ξανά από το choker, την έφερε κοντά του ξανα και πλησίασε το αυτί της.

"Σε θέλω..." ψυθιρισε αισθησιακά στο αυτί της

Εκείνη δαγκωσε τα χείλη της και έσφιξε τα πόδια της.

"Α-α-α ανοιχτά~" την πρόσταξε

Άνοιξε ξανά τα πόδια της.

"Είσαι υπάκουη~Μου αρέσει" χαμογέλασε πονηρά

Κοκκινησε εκείνη.

Της χαϊδεψε το σώμα πάνω από το νυχτικό, πλησίασε και χαϊδεψε στιγμιαία την περιοχή της.

Εκείνη άφησε έναν μικρό ήχο ευχαρίστησης.

Ήταν ήδη πολύ υγρή για το αφεντικό της.

Χαμογελασε πονηρά εκείνος, έπιασε και της έβγαλε το νυχτικό είδε τα εσώρουχα που είχε φορέσει και δάγκωσε δυνατά τα χείλη του ενώ αμέσως μετά γέλασε πονηρά.

"Τα πιο προκλητικά εσώρουχα που είχα μέσα στην ντουλάπα *χαμογέλασε πονηρά* δεν πίστευα ότι θα φορούσες αλλά μπορώ να σου πω ότι πανε τέλεια πάνω στο κορμί σου~Η θεα σου είναι υπέροχη"

Η Βάσια κοκκινησε με τα λόγια του άνδρα προς εκείνη.

(btw επειδή μου είπατε ότι επρεπε να βάλω την φωτογραφία με τα εσώρουχα που φορούσε θα την βάλω σε αυτό το κεφάλαιο 😏😂❤️)

//Sex Slaves\\Where stories live. Discover now