19//

582 52 34
                                    

Όλοι σχεδόν έχουν πάει στα δωμάτια τους τώρα πλέον μερικοί το κάνουν, άλλοι το έκαναν, άλλοι όχι ακόμα και άλλοι δεν έχουν μπει καν μέσα στο δωμάτιο τους.

Βασικά μόνο ένας δεν έχει μπει ακόμα μέσα στο δωμάτιο του.

Hoseok's part

O Hoseok ειχε μπει μέσα στο δωμάτιο με την δικιά του, ναι την Τόνια και την φασωνε ενώ την είχε ξαπλώσει στο κρεβάτι.

Μέχρι που το τηλέφωνο του χτύπησε.

Σταμάτησε.

"Μισό λεπτό~" ειπε και της φίλησε αισθησιακά τον λαιμό

Είδε πως το αφεντικό του τον έπαιρνε τηλέφωνο.

Το σήκωσε.

"Ναι, αφεντικό;"

"Έλα Hoseok, επειδή εγώ θα είμαι στο γραφείο για πολύ ακόμα ώρα μπορείς να πάρεις την δικιά μου και να την πας στο καινουργιο δωμάτιο μας;"

Ακόμα και από το τηλέφωνο τι ύφος της φωνής του ακουγόταν πονηρό.

"Μάλιστα αφεντικό, στο δωμάτιο που τις είχαμε όλες είναι έτσι;"

"Ναιπ, άντε να την πας μην είναι μόνη της το πουλάκι μου~"

Είπε και το πονηρό γέλιο του ακούστηκε μέσα από το τηλέφωνο.

"Ωραία, σε 1' θα βρίσκεται μέσα στο δωμάτιο σας και θα σας περιμενει~Θα θέλατε να της πω να βάλει κάτι ή το οτιδήποτε;"

"Μμμμμ, τώρα που το λες....Βασικά άστο λέω να ξεκινήσουμε από αύριο μην την κάνω να μην μπορεί να περπατήσει από την πρώτη μερα, κρίμα είναι"

Είπε και το πονηρό γέλιο του ξανά ακούστηκε.

"Όπως θέλεις αφεντικο~"

Απάντησε εκείνος και το έκλεισαν.

"Λοιπόν μωράκι μου, εγώ πάω να κάνω μια δουλειά που με έβαλε το αφεντικό να κάνω~Εσυ κάτσε φρόνιμα" είπε ενώ χαμογελούσε πονηρά και της χαϊδεψε το μάγουλο

"Εντάξει~" απάντησε εκείνη

"Δεν θα αργησω~" της έκλεισε το μάτι

Φόρεσε ξανά τα παπούτσια του και βγήκε από το δωματιο ενώ κλείδωσε την πόρτα πίσω του.

Κατευθύνθηκε προς το δωμάτιο που ήταν πριν, από αυτό στο οποίο πήρε την Τόνια.

Η Κατερίνα κάθονταν στο μεγάλο κρεβάτι του δωματίου και κοιτούσε γύρω γύρω τον χώρο με ένα πονηρό χαμόγελο ευχαρίστησης.

//Sex Slaves\\Where stories live. Discover now