Capitolul 3
Plecase...O data cu el au plecat si sutele de emotii pe care le simteam atunci cand era aproape de mine. Regret ca nu l-am lasat sa ma duca pe culmile fericirii, dar eu nu sunt asa. Nu sunt o c*rva. Nu sunt jucaria nimanui. Voi supravietui si nu ma voi lasa atinsa de nimeni. Da, nu am facut-o pana acum. Nu am avut niciodata un iubit. Asteptam persoana potrivita, dar acum regret ca nu am cautat-o eu. Acum nu voi mai avea sansa sa o fac. Cum a zis si Damon..Voi locui aici maxim 1 an, adica exact cat mi-a mai ramas din viata.
Ma arunc in pat, incercand sa ma calmez, deoarece un val de lacrimi anunta sa iasa. Incep sa tip in perna, ca sa nu ma auda nimeni. Nu am chef de un Damon si mai nervos, cu un pistol in mana, indreptat spre capul meu. Petrec aproape o ora in aceeasi pozitie, simtindu-mi corpul amortit, dar nu am de gand sa ma misc. Insa tresar cand aud usa deschizandu-se. Pe ea intra Stefan, privindu-ma furios. Nu cred ca a trecut peste faza cu lovitul.
-"Damon mi-a zis sa te anunt ca in seara asta va fi o petrecere, deci imbraca-te frumos." spune dur, vrand sa iasa dupa ce isi termina anuntul.
-"Stai!" spun dupa ce ma ridic din pat."Nu am haine.." continui.
-"Vei gasi in dulap tot ce ai nevoie!" imi spune, aratand spre dulap."Si inca ceva." continua, intorcandu-se din drum. "Nu ti-ar strica un dus." continua, din nou, fluturandu-si mana in fata nasului cu o fata dezgustata, apoi pleaca razand.
Scot limba, desi stiu ca nu ma poate vedea. Deschid dulapul si raman surprinsa cand il vad plin cu haine. Si nu orice haine, ci facute de creatori celebri. Optez pentru o rochie lunga, neagra cu o crapatura pe piciorul stang, fiind putin decoltata. Deschid mai multe sertare in speranta ca voi gasi lenjeria intima si intr-un final o gasesc. Victoria's Secret...Ma intreb cine a ales totul? Aleg o lenjerie intima neagra, insa las sutienul deoparte, pentru ca rochia are spatele gol, deci nu am nevoie de el. O asez frumos pe pat avand grija sa nu se sifoneze.
Intru in baie si incep sa o examinez. E curata, de parca cineva ar fi facut zilnic curatenie aici. Imi dau hainele jos, aruncandu-le in cosul de rufe din coltul baii. Intru in cabina de dus, lasand apa sa imi mangaie corpul. Aleg unul dintre diferitele sortimente de geluri, acesta mirosind a vanilie. Dupa lungul meu dus, in care mi-am relaxat fiecare muschi, decid sa ies, fiind infasurata intr-un prosop. Cand ajung in camera,aproape fac un atac de cord cand il vad pe Damon uitandu-se atent la rochia pe care am ales-o. Cand imi aude micul tipat scapat la vederea lui, isi intoarce privirea spre mine, lasand rochia exact de unde a luat-o.
-"Vroiam sa fiu sigur ca ai ales o rochie adecvata petrecerii din aceasta seara." spune incercand sa para serios.
-"Mda. Cum spui tu." spun, parand indiferenta.
Il ocolesc si ma indrept spre oglinda. Observ langa ea o masuta plina de machiaje si parfumuri sofisticate.
-"Tu." spun, dar apoi ma opresc brusc.
-"Eu?.." intreaba asteptand sa continui.
-"Cine a ales toate lucrurile astea?" intreb fara sa-mi pese de reactia lui.
-"Eu." raspunde simplu."Sau pe tine te interesa daca eu am ales lenjeria intima?" intreaba, luand lenjeria in mana.
-"Nu, vroiam sa aflu doar cine are astfel de gusturi la imbracaminte." ii spun oarecum revoltata de intrebarea lui, dupa care imi iau lenjeria din mainile lui.
-"Ca sa sti. Am vazut ca iti cam place lenjeria neagra, deci majoritatea sunt negre, daca preferi si alte culori, trebuie doar sa-mi ceri." spune cu o voce atat de..nici eu nu stiu. Adica te facea sa te topesti la fiecare cuvant pe care il scotea.
-"Parca spuneai ca nu voi fi o "printesa careia i se fac toate mofturile" ." spun, imitandu-l.
-"Spuneam..Asta e doar inceputul. Totul incepe frumos, dar se termina oribil." imi raspunde, insa eu incerc sa ii ignor raspunsul. Nu vreau sa ma cuprinda din nou frica.
CITEȘTI
Gloante oarbe // EDITARE
RomanceO viata distrusa intr-o singura clipa de disperare. O Ultima rămășița de speranta spulberată. Crima, moarte? La ordinea zilei. Trădare? La fel.