Masz tylko 3 dni albo cała Polska dowie się kim tak naprawdę jesteś śmieciu...Tego dzieciaka ma nie być.
To była treść SMS-a którego dostał Łukasz. To brzmiało strasznie...Albo cała Polska dowie się kim jesteś o co mu mogło chodzić?..
Usłyszałem że Łuki wychodzi z łazięki więc odłożyłem telefon i znów zająłem się Grzmisławą. Brunet usiadł na kanapie i wziął telefon. Ja odłożyłem kota na podłogę i poszedłem napić się wody.
- Łukasz.
- Hm?
- Podejdziesz tu?..Chłopak wstał i po czym do mnie podszedł. Usiadł po drugiej stronie stołu.
- Co jest?
- O co chodziło z dzieciak ma zniknąć?Pov.Łukasz
- Nie rozumiem...
- Nieudawaj głupiego. Przeczytałem SMS-a.Mam przejebane. Marek już wie...
- M...Marek posłuchaj. Ja ci to wyjaśnię...
- Na to czekam.Wstałem i do niego podeszłem.
- Posłuchaj ja... Ja jestem...
- No?...Szybkim ruchem wyjąłem z kieszeni scyzoryk i jego ostrą część przyłożyłem Kruszelowi do szyji.
- Co ty robisz?! Łukasz..!
- Jestem Płatnym zabujcą...Pov.Marek
Przed oczami stanęła mi scena w której męszczyzna zaatakował mnie w tym parku. Zapach, wzrost...Tamten typ to Łukasz...
- Co?! Nie...Błagam cię nie rób mi krzywdy...Ja cię kocham!
- Marek...Ja ciebie też ale...Ja jestem psychiczny...Ja czuję satysfakcję z zabijania...
- Ty tego niezrobisz...Łukasz...
- Przepraszam cię Marku...Kocham cię i nigdy niezapomnę...
Pov.Łukasz
Zrobiłem to...Zabiłem Marka. Widziałem jak moja miłość wykrwawia się tuż przed moimi oczami. A ja zamiast dzwonić pod 112 lub prubować go ratować robiłem mu zdjęcia i wysyłałem mojemu zleceniodawcy.Dostałem od niego SMS-a który zniszczył moje życie...
Policja już wie kim jesteś i że zabiłeś...Jadą do ciebie. Miłego życia Wawrzyn ;]
On...On mnie wkopał. Zabiłem jedynego po to by i tak wylądować w kiciu?!
Nieuciekałem...Zostałem przy Marku. Całowałem, przytulałem i bawiłem się jego włosami. Chciałem po raz ostatni poczuć jego zapach...
Zostałem skazany na 25 lat pozbawienia wolności...
Kocham cię Marku...
Łuksz Wawrzyniak.
CZYTASZ
|| Zamaskowany Mściciel || LORD KRUSZWIL X KAMERZYSTA ||
ActionPewien chłopak o imieniu Marek wraca do domu po imprezie.Napada go ,,Zamaskowany mściciel".Jak potoczą cię losy chłopaka?...