Lišaj

676 44 2
                                    

,, Dobrá tedy, jsme připraveni," řekl Lišaj a pohlédl na Mayuru. Byli připraveni.
,, Myslíte si, pane, že to vyjde?" zeptala se Mayura.
,, Musí. Tentokrát už to musí vyjít." Lišaj zatnul pěst a pohlédl na svou spojenkyni. Chvíli jen tak stáli a mlčeli. Pak však Lišaj ucítil něčí negativní emoce.
,, Hmm, takže Lila nezklamala," řekl a vyslal svého akumu, aby ovládl starostu. Mezitím Mayura ucítila další příliv negativních emocí. Už je na řadě. Foukla do peříčka, které ihned vzlétlo do vzduchu a pomalu vylétlo ven kulatým oknem. Oba dva chvíli pozorovali sněhově bílé pírko, dokud jim nezmizelo z dohledu. Pak Lišaj pohlédl na Mayuru.
,, Víš, co máš dělat," zašeptal a pokynul hlavou. Paví žena přikývla a pomalým krokem se vydala k tajnému vchodu.
,, Nezklamu vás," řekla a kývla na Lišaje. Poté také zmizela. Lišaj tedy zůstal sám. Tentokrát se to musí povést. Teď nebo nikdy.
Lišaj se na chvíli proměnil zpět do své podoby. Teď nebyl ten nepřítel celé Paříže, která ho tolik nenáviděla. Teď tu stál jako nešťastný člověk, který se tak dlouho snažil probudit svoji ženu Emílii Agreste z kómatu, avšak musel vzít Berušce a Kocourovi jejich mirákula. To se mu doteď nedařilo. Proto se rozhodl pro závěrečnou bitvu, do které dá všechno. A pokud se mu nepodaří dosáhnout vítězství, odevzdá Berušce a Kocourovi své a Mayuřino mirákulum.
,, Pane, vážně to chcete udělat?" zeptal se ho opatrně Nooroo, jeho-tedy ne úplně jeho-fialový kwami.
,, Ticho, Nooroo, už jsem se rozhodl," okřikl ho Gabriel Agreste.
,, Ale co váš syn Adrien?"
,, Co je s ním?"
,, Co když se dozví, že jste byl Lišaj celou dobu vy? Jaký si myslíte, že to na něj bude mít dopad?" Gabriela píchlo u srdce. Adrien. Syn, kterému se nevěnoval, alespoň ne od doby, kdy Adriena opustila jeho matka.
,, Adrien se o tom nedozví," řekl Lišaj rozhodně.
,, Ale co když..."
,, Ticho, Noroo! Transformace!" Jdu si pro vás, Beruško a Kocoure. Tentokrát mi už neuniknete.

Ahoj, ahoj!
Omlouvám se, že to tak dlouho trvalo, ale znáte to...jsou prázdniny, člověk nemá čas na psaní knížky,...
Jinak, doufám, že si užíváte poslední dny prázdnin. No jo, za chvíli už zase začne škola. Těšíte se? Mně by upřímně nevadilo, kdyby byly prázdniny o něco delší, ale co naděláme...nic.
Doufám, že se mu podaří vydat další kapitolu dřív, ale uvidím, jak na tom budu časově.
Mějte se fanfárově
Vaše 🚀

Kouzelná beruška a Černý kocour ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat