Lišaj už měl mirákula skoro na dosah, avšak Beruška a Kocour ho zase přelstili. Zase našli ve schopnostech jeho zakumatizované oběti skulinu. Zase. Kolikrát mě už porazili? Tolikrát. Lišaj bezmocně klesl na zem.
,, Pane," promluvil na něj Nooroo do ticha. Lišaj praštil sevřenou pěstí do země.
,, Do háje, kolikrát mě ještě porazíš, Beruško?" Jeho hlas se rozlehl po kruhové místnosti. To ticho, které po jeho slovech nastalo, ho ubíjelo.
Sáhl tedy do kapsy a vytáhl z ní zlatý medailon. Chvíli na něj nešťastně zíral, pak ho pomalu otevřel. Byla v něm malá fotografie, ze které se na něho usmívala krásná blonďatá žena s vlasy sepnutými do ohonu a laskavýma zelenýma očima. Ty smaragdové oči a blonďaté vlasy zdědil Adrien po ní. Po Emilii Agrestové. To kvůli ní se snažil Gabriel získat mirákula. Aby ji mohl oživit. Totiž majitel mirákulí berušky a černého kocoura získá nejvyšší moc. Kdyby ta mirákula Gabriel získal, mohl by díky jejich moci oživit svoji ženu. Znovu praštil pěstí do země a pomalu vstal. Cítil se už unavený z toho nekonečného boje o mirákula Berušky a Černého kocoura.
,, Pane, jste v pořádku?" zeptal se ho znenadání slabým hláskem Nooroo.
Gabriel upřel pohled na to malé fialové stvoření, které před ním poletovalo.
,, Nooroo, zříkám se tě," hlesl do ticha a odepnul si z kravaty mirákulum ve tvaru stříbrného motýlka. V tu chvíli Nooroo zmizel a Gabriel osaměl.Gabriel zrovna pracoval na jednom svém návrhu, když se ozvalo zaklepání.
,, Vstupte," pronesl bez náznaku emocí v hlase. Dveře se pomalu otevřely. Čekal, že spatří tvář Nathalie, ale k jeho překvapení za dveřmi stál Adrien.
,, Adriene, co tady děláš?" zeptal se ho a pohlédl na syna zpoza svých elegantních brýlí. Adrien nervózně pošlápl.
,, Otče, chtěl jsem se tě na něco zeptat."
,, Ptej se."
,, Za týden mi bude sedmnáct, no a kamarádi mi chtějí uspořádat oslavu. Chtěl jsem se zeptat..."
,, V žádném případě," řekl okamžitě Gabriel a dál se věnoval svému návrhu.
,, Ale otče..."
,, Adriene, řekl jsem, že ne. To je mé poslední slovo." Gabriel na sobě cítil synův zklamaný pohled.
,, Nemáš náhodou trénovat hraní na klavír?" zeptal se ho. Adrien si smutně
povzdechl a potichu se vytratil z místnosti.Čauky, máme za sebou další část.
V příběhu se budou objevovat vsuvky s názvem Lišaj a budou poněkud kratší, než jiné kapitoly. Toto je první vsuvka z mnoha. Jak jste už asi pochopili, budou z pohledu Lišaje. Jinak budu samozřejmě ráda za jakékoliv komentáře a ⭐, snad se vám příběh zatím líbí.🚀
ČTEŠ
Kouzelná beruška a Černý kocour ✓
FanficV Paříži žijí miliony lidí. Jedním z nich je i syn slavného módního návrháře Adrien Agrest a dcera dvou pekařů Marinette Dupain-Changová. Na pohled jsou to obyčejní lidé, realita je však jiná. Oba jako Beruška a Černý kocour zachraňují dennodenně Pa...