Xian pov.
Vissza siettem a völgybe. Már hajnalodott és biztosra vettem, hogy Wei Ying aggódik, hisz szó nelkül mentem el. A barlangunkhoz érve beigazolódott a sejtésem. Karjait összefonva mérges arccal állt a barlang szája előtt.
- Magyarazatot vársz vagy kifogást? - kérdeztem.
- Magyarázatot.
- Egy Wen horda! Itt voltak a közelben, tennem kellett valamit!
- Nianzu, fiam! Engem nem az bánt, hogy elmentél, hanem az, hogy szó nélkül mentél el! Legalább a maszk rajtad volt?
- Rajtam! - mutattam fel a nehéz tárgyat. Ez sem hatotta meg annyira, hogy a homlokáról eltűnjenek a mérget jelképező ráncok. Ekkor eszembe jutott a legfontosabb.
- Találkoztam a nővéremmel.
- Mi?!
- Az ő kíséretét tamadta meg a horda. Beszéltem vele, az álnevemet mondtam, de szerintem Wangji bácsikam így is felismert.
- Lan Zhan? Ő is ott volt? Mondd, hogy van? - szaladt hozzám. Na, ez már a régi Wei Ying.
- Úgy láttam, hogy jó egészségnek örvend, de elég csalódottnak tűnt amikor rájtött, hogy én nem te vagyok. - mondtam. Láttam rajta, hogy ez elszomorítja, hisz tudom mennyire szerette Wangji bácsikamat, de értem elhagyta. Nem vagyok rá merges, amiért elhozott Gusuból, hisz csak segíteni akart nekem.
- Bácsikám! Már 21 éves vagyok! Eddig bölcsen és szeretettel neveltél, óvtál a nagyvilág veszélyeitől, de úgy érzem te nem fogsz engem mindig megvédeni. A tested, amit Mo Xunyautól kaptál már túl gyenge és már kultiválásra sem vagy képes. Szerintem itt az ideje, hogy az új Yilling Pátriárka felfedje magát. - tettem a vállára a kezem és igyekeztem a létező legkomolyabban beszélni. Sajnos amit beszéltem mind igaz, már nagyon gyenge a teste és jó régóta nem kultivál már.
- Akkor itt az ideje, hogy ezeket oda adjam. - levett a szekrényről egy ládát, az én segítségemmel és átnyujtotta. Ahogy kinyitottam elakadt a lélegzetem. Jiang szektás ruha volt benne, talán kicsit díszesebb is.
- Ez apádé volt.
- Te...
- Mielőtt megkérded, igen, lenyúltam. - kacsintott. Pont jó volt rám a ruha és a kardom is rá tudtam kötni.Igen, Subiant idő közben befestettük. Wei Ying úgy vélte ez a szín jobban illik hozzám.
YOU ARE READING
Mo dao zu shi: A végzet korszaka (3. évad)
FantasyMár 10 év telt el Xian Yilling Pátriárkàvá válása óta. A kisfiút Wei Ying elrabolta, majd készítette fel az erőre a nagy hegyi fölgyek mélyén elrejtve. Miközben két másik testvére is felnőtt. Jiang Cheng és Lan Meili mindennap csak abban remenykedne...