12 | MonsteRosé

394 44 42
                                    

Joy hemen yatağa yattı. Irene de onun yanına yattı ve "Joy ne yaptın?" dedi sessizce. Ne yaptığını az çok görse de bu soruyu sorma ihtiyacı oldu. Joy derin bir nefes aldı ve "Rose'un saçını kesip hayatında bizden bile fazla sevdiği bir şeyi elinden aldım. Hâlâ bunu yaptığıma inanamıyorum." dedi. Irene üzgünce etrafa baktı. Joy'a onu suçlar gözlerle bakmak istemiyordu. Onun canını yakmak istemiyordu.

Rose çığlık çığlığa Joy ve Irene'in odasına geldi. Joy'un üstüne çıktı. Yakasında tutup sarsarken "Sen yaptın! Sen yaptın!" diye bağırıyordu. Irene, Rose'u sert bir şekilde itmesiyke birlikte Rose yataktan düştü. Irene hemen Joy'u oturur pozisyona getirip "İyi misin?" demesiyle Rose, "Sence burada bu soruyu yanlış kişiye sormadın mı?" diyerek zorlukla ayağa kalktı.

Irene, Joy'u tutmaya çalışsa da Joy çoktan Rose'un üstüne çıkmış "Sen az önce kimi sarstığının farkında mısın?" dediğinde Rose sırıtarak "Farkındayım." demesiyle birlikte Joy'un suratına sağlam yumruk indirmesi bir oldu. Irene şaşkınlık içerisinde olduğu yerde kalmıştı. Irene şaşkınlıktan sessizce konuştu:

"S-sen bir canavarsın, Park Chaeyoung."

Bunu demesiyle Joy'a yardıma koştu. Rose ise yeniden sırıtarak "Demek ki sizin gibi oluyorum." dedi ve odadan çıktı.

Joy'un kaşı kanadığı için Irene buz almak için hemen mutfağa gitti. Buzla ve peçeteyle geri döndü. Wendy'yi Joy'un yanında gördüğünde afallasa da hemen peçeteyle Joy'un kaşındaki kanları nazikçe temizlemeye başladı. Bunu yaparken bir çift gözün üzerinde olduğunu hissetmesiyle birlikte Joy'a baktı. Joy ona bakıyordu. Irene, Joy'a bakarken istemsizce sırıtırken buldu kendini. Bunu farketmesiyle birlikte tekrar yarayl temizlemeye döndü. O sırada Wendy'nin sesi bu romantik anı böldü:

"Joy acıyor mu?"

Joy, "Sence? Ayrıca bu neden senin umrunda?" dediğinde Wendy panikledi ve "Ah, üzgünüm. Ben-" dedikten sonra hemen yüzünü kapatmasıyla birlikte odadan çıktı. Irene hafif sinirli bir şekilde "Joy, ne yapıyorsun?" dedi. Joy hızla Irene'nin elini suratında çekti ve "Ne oldu? Yoksa onu seviyor musun?" dedi. Irene üzgün bir şekilde "Seviyorum. O ikimizin de arkadaşı. Onu terkettiğinden beri ona böyle davranıyorsun. Ama o hâlâ seni seviyor." dediğinde Joy yatağa oturdu ve "Bu ne kadar umrumda sence?" dedi.

Irene sinirli bir şekilde Joy'un eline buzu tutuşturup odadan çıktı. Irene, Wendy'nin odasında içeri girdiğinde Wendy ağlıyordu. Hemen yanına oturup "Sakin ol. Onun için üzülmeye değmez. O tam bir arsız." dediğinde Wendy bu yakıştırmayı beğenmiş olacak ki odanın içine kısa bir kahkaha bıraktı. Irene de ağzını kapatıp kısa bir süre güldükten sonra Wendy'nin suratını ellerine aldı ve Wendy'nin gözyaşlarını nazikçe sildi. O an içinden Wendy'yi öpmek gelse de bunu yapamazdı. Wendy hâlâ Joy'a aşıktı ve kendisi de. Irene bunları düşünürken dudağında bir dudak hissetmesiyle düşünceleri uçup gitti. Wendy onu öpmüştü ama dudakları daha ayrılmamıştı. O da Wendy'yi öptü. Bundan sonra ise dudakları ayrıldı. Wendy ağlamaktan kızarmış gözlerle Irene'e bakmaya devam ediyordu.

Birlikte Rose'un yanına gittiklerinde Rose valizini hazırlıyordu. Irene, "Bugün ne öğrendim, biliyor musun Rose?" dediğinde Rose başını valizinden kaldırıp Irene'e sert bir bakış attı. Bunu rağmen Irene "Canavarlar ne kadar canavar olsalar da kaçarlarmış." dediğinde Rose sınırlı bir şekilde Irene'in üzerine yürüdü. Aralarında neredeyse hiçbir boşluk kalmadığında Rose fısıldayarak "Kaçmıyorum, kurtuluyorum." dedi ve gülümsedi. Gülümsemesi tatlı olsa bir o kadar da gıcıktı. Irene, "Oh, pekâlâ. Kore'de canavarlık yapmaya devam edersin artık. Görüşmemek üzere." dedikten hemen sonra odadan çıktı. Wendy de onun peşinden gitti.

______________________________________

Bölüm nasıldı?

Teori yazarsanız çok sevinirim. Çünkü finale yaklaşıyoruz.

Rose için bir video yaptım;

Nasıl? Ben videomu beğendim de yazı fontları falan hiç güzel değildi. Siz beğendiniz mi?

Finaldan sonra 'Behind the Scenes' diye bir bölüm yazacağım. Finalde bu olayları kimin/neyin yaptığını öğreneceksiniz. Daha sonra ben olayları açıklamak için böyle bir bölüm atacağım.

Kendinize iyi bakın, sizi seviyorum 💜

❝Truth Or Dare❞ OR DEATH | ☾ BlackVelvet ☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin