• Behind The Scenes •

571 37 32
                                    

Bu bölümde aklınızda kalan sorular cevaplanacak. O zaman hemen başlayalım.

1 | WenJoy VS. JoyRene

İlk bölüme gidersek kızlar Hollanda'ya tatile gidiyor. Seulgi ve Wendy öpüşüp sevgililerini aldatıyorlar. Rose bunu görse de kimseye söylemiyor.

2 | JoyRene?!

Bu bölümde ise Joy aslında Wendy'nin onu aldattığını biliyor. Hep biliyordu. Wendy bunu daha önceden birçok kez yapmıştı ama Joy sesini çıkarmamıştı. Bu olaylar tekrarlanınca Wendy'ye karşı sevgisi azaldı ve Irene'e aşık oldu. Joy kendisinin de onu aldatmasında bir sorun olmayacağını düşünüp Irene ile birlikte oldu. Ve Wendy, Seulgi ile olduğu için Joy'un ondan ayrılmasının evrenin cezası olduğunu düşündü. Daha doğrusu Seulgi bunu ona ikna ettirdi fakat Wendy, Seulgi'ye ne ceza verileceğini merak etmeye başladı.

3 | At the bar

Burada kızlar bara gidiyorlar ve Jiwoo adında bol makyaj yapmış biriyle tanışıyorlar. Jiwoo tanışmanın ardından Lisa ve Jisoo dışında kızları bir mağaraya götürüyor ve sevgilisinin onun çift kişilikli olduğunu sorun etmeyip, onu olduğu gibi kabul ettiği yerin bu mağara olduğunu söylüyor. Sonra bir parşömende yazan iki ismi gösteriyor.
Hatırlarladınız mı? ปราณ ปริ   ♡   지우 yazıyordu. Burada aslında büyük bir ipucu vermiştim. Hatta Sonsendy yanlışlıkla bütün hikayeyi çözecek diye korktum. Çünkü Lisa ve Jisoo yazıyor dedi. Aslında iki dediği de yanlıştı ama bunları gerçekten Lisa ve Jisoo yazmıştı. İlk isim tayca 'Pranpriya' yazıyordu. Yani bu Lisa'nın gerçek adı. Diğer isim ise 'Jiwoo' idi. Bunlar onların kimseye söylemedikleri gizli isimleriydi. Bölümün sonunda ise Jiwoo 'Doğruluk mu? Cesaret mi?' oynamak istedi. İlk soru Wendy'ye soruldu ve bölüm bitti.

4 | Schizophrenic?

Wendy 'Cesaret'i seçti ve Jiwoo, Joy'u öpmesini istedi. Wendy bunu yaptı. Daha sonra Jennie'ye soru soruldu. Jennie ona söylenen şeyi yapmak istemedi ve mağaradan çıkmaya çalıştı ama üstüne bir kaya düştü ve öldü. Bunu o paranormal varlık yaptı. Seulgi doğal olarak çok üzüldü ve bunu evrenin ona verdiği ceza sandı. Jiwoo bu bölümde oyunun gerçek olduğunu söylüyor ama çoğu ona inanmıyor.

5 | Jennie's funeral

Bu bölümde Jennie'nin cenazesi yapılıyor. Irene, Joy'a oyuna inandığını falan söylüyor. Ama sonda Jisoo kimsenin bunu kendisinin yaptığını bilmemesi için "Jennie'nin cenazesini de bu şekilde mahvettiniz." gibi şeyler söyleyip atarlanıyor ve cenazeden ayrılıyor.

6 | I want to choose "truth"

Yeri'ye soru soruluyor ve Yeri ölüyor. Ama bundan önce Jisoo ve Lisa'ya çektirilen açılardan bahsediyorlar. Bu acılar ne ki demiş olabilirsiniz. Jisoo çok çalışkan diye ona bağırdılar. Ödevlerini elinden elip havaya kaldırdılar. Jisoo'nun da boyu uzanamadığı için alamadı. Jisoo'nun kafasında şişe bile kırdılar. Buna benzer şeyleri her gün çeken Jisoo'yu gören Lisa ona acıdı ve kızlardan korumaya çalıştı. Fakat Jisoo bu yardımı yanlış anlamıştı. Lisa'ya aşık olmuştu. Lisa sırf Jisoo'yu üzmemek için onunla çıkmış olsa da daha sonra o da Jisoo'yu sevdi.

7 | Aren't you think serious?!

Aldatmadan ibaret bir bölümdü :/

8 | Did you forgive me, Lisa?

Bu bölümde Seulgi ilaç içerek intihar ediyor ve son sözlerini ise Jisoo'ya söylüyor: "Cehennemin yedinci katında görüşürüz." gibi bir şeyler diyor. Neden biliyor musunuz? Jisoo'nun bir boklar çevirdiğini anlamıştı. Daha sonra Jisoo ise "Ateşi birlikte tatmıştık, Seulgi." diyor. Bu ise geçmişdeki bir olay. Seulgi ve Jisoo yıllar önce tek başlarına evdeyken ev yanmıştı ve Seulgi her yer yanmadan kaçmayı başarmıştı. Jisoo'yu arkasında bırakıp gitmişti. Jisoo o evde bayılmıştı ama itfaiye yardımına yetişebilmişti. Bir de bu bölümde Rose'un masum olmadığını ve Irene'in her ihtimale karşı yanında hançer taşıdığını öğreniyorlardı.

9 | Why are you like that Rose?

Rose bu bölümde garip davranmıştı. Sizin de hatırlayacağınız üzere Joy'un Seulgi'nin ölüp ölmediğini sorduğundaki kahkaha atmıştı. Aslında bu kahkahanın nedeni Joy'un yalvarırcasına söylediği cümleydi. Nefret ettiğin birinin bu şekilde yalvarması hoşuna gitmişti.

10 | Be calm, Joy

Joy sinirli bir şekilde Jisoo'ya nasıl kurtulduklarını sorsa da Jisoo bilmiyorum demekle yetindi. İlgiyi üstüne çekmemek için oyunun dışındaymış gibi davrandı. Aslında soru sorulma sırası tam olarak şöyleydi;

Lisa, Jisoo, Wendy, Jennie, Irene, Joy, Yeri, Seulgi, Rose.

11 | Everything is gonna be alright

Bu bölümde Jisoo umursamaz davranıyor. Irene ve Joy da bencilliklerini belli ediyorlar. Joy, Rose'un saçını falan kesiyor.

12 | MonsteRosé

Joy'u dövüyor Rose. İşte çok teorilik bir şey yok.

13 | Milk And Cookies

Bu bölümde Rose'a kendilerini unutturuyorlar. Rose nereye gitti? derseniz. Kore'ye gitti ve hâlâ ona da soru sorulmaya devam ediliyor. Yani kurtulmadı.

14 | Jiwoo?!

Wendy'ye soru sorulma sırası gelmedi. Farkettiniz mi? Hiçbiriniz farketmedi galiba. Neyse yine de açıklayayım. Wendy'ye soru kızlar yokken soruldu ve Wendy kızlardan biri Cesaret demek zorunda kalmasın diye hep Cesaret dedi. Üç kız yani Irene, Wendy ve Joy sevgili oldular. Evet, buna şaşırdınız, değil mi? Neyse en sonda ise Jisoo onları olayların başladığı mağaraya çağırdı. Bunlar oraya gittiklerinde Jiwoo ve Lisa vardı...

15 | End Game

Bu bölümde ise Jiwoo diye birinin olmadığını o kişinin hep Jisoo olduğunu öğrendiler. Her şeyi Jisoo başlatmıştı. Jisoo, Joy'a bir süre artislik tasladıktan sonra üstünlük bizim kızlara geçti. Lisa, Jisoo'ya daha önceden bu oyuna kızları bulaştırmak istememişti ama Jisoo ısrar edince onu kırmadı. Jisoo'nun bu büyük sırrını kimseye söylemedi ama Jisoo bencil davranıp onu kızların yanında bırakıp kaçtığında hayal kırıklığına uğradı. Ve intikam almak için peşinden gitti. En sonda da bütün takipçilerine o soruyu sordular "Doğruluk mu? Cesaret mi?"

Sizin teorilerinizi daha çok beğensem de kitabı böyle yapmak istedim. Aklınızda soru kaldıysa yazabilirsiniz. Bu hikayenin yan hikayesi gelebilir. Ama 9 ay sonra. Umarım onu da okursunuz. Kitaplarımdan haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz. Hikayemi okuduğunuz için teşekkürler.

#TRUTHORDAREORDEATHTEAM 🏳️‍🌈

❝Truth Or Dare❞ OR DEATH | ☾ BlackVelvet ☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin