ႏႈတ္​ဆက္​ပြဲည

6.5K 26 0
                                    

"ႏုတ္​ဆက္​ပြဲည "
(18+ႀကိဳက္​မွ ဖတ္​ပါ)

ဒီည. ႏိုင္​ဦး ရဲ႕ ႏုတ္​ဆက္​ပြဲည. ...
မ​ေန႔ကထဲက ဒီည သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြကို ႏုတ္​ဆက္​တဲ့အ​ေနနဲ႔ ​ေသာက္​ၾကစားၾက ​ေပ်ာ္​ၾကမယ္​
ဒီလိုပါဘဲ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြထဲက တစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​ ႏိုင္​ငံျခားမွာအလုပ္​ သြားလုပ္​ရင္​ ​​ေသာက္​ေနၾကဘဲ​ေလ ....
ႏိုင္​ငံျခားလို႔သာ ​ေျပာ​ေပမယ္​့ အမ်ားစုက ထိုင္​းႏိုင္​ငံကိုသာ အသြားမ်ားၾကတာပါ ကိုယ္​့ႏိုင္​ငံနဲ႔နီးတယ္​ အခ်ိန္​မ​ေရြး ျပန္​လာလို႔ရတယ္​ ဟိုမွာလဲ ကိုယ္​့လူခံ​ေတြရိွတာလဲ ပါမွာ​ေပါ့​ေလ..
ည​ေန​ေစာင္​းထဲက လူစုၿပီး ရာဘာျခံထဲက တဲစီခ်ီတက္​ၾကၿပီး ​ေသာက္​လိုက္​ စားလိုက္​ ​ေစာ္​အ​ေၾကာင္​း ​ေျပာလိုက္​ ​ေရခ်ိန္​​ေလးလဲ အ​ေတာ္​ကိုက္​​ေနၿပီး ....
မူးၾကၿပီး ဆိုကထဲက လီးအ​ေၾကာင္​း လိုးအ​ေၾကာင္​းက​ေတာ့ ​ေျပာရတာ အရသာရိွ​ေနသလိုဘဲ ...
က်ားစစ္​စစ္​ ၾကားထဲမွာ ဇြတ္​က်ားထားတဲ့ က်ယ္​မ တစ္​​ေယာက္​သာ
လီးအ​ေၾကာင္​း မ်ားၾကားရင္​ ဖင္​​ေၾကာထဲကစိမ္​့တက္​လာတယ္​
"​ေဟ့​ေကာင္​...​ေမာင္​ဦး လီးလိုက္​ၾကည္​့​ေနတာလား.."
"ငင္​့...​ေအးဟုတ္​တယ္​ ဘယ္​သူလီးပိုကိတ္​လဲလို႔​ေဟ့"

​မူးမူးနဲ႔ လုံခ်ည္​ဆြဲတင္​လိုက္​ လွန္​တင္​လိုက္​နဲ႔ ​ေအာက္​စလြတ္​​ေနတဲ့ ​ေဘာ္​ဒါ​ေတြ ကိုလိုက္​ၾကည္​့​ေနတုန္​း ႏိုင္​ဦး ရဲ႕ အ​ေမးကို ႐ွက္​႐ွက္​နဲ႔ ​ေနာက္​သလိုျပန္​​ေျဖလိုက္​​ေပမယ္​့...

"​ေအး..မင္​းသိခ်င္​​ေနလဲ ၾကည္​့ကြာ..​ေရာ.ငါလီး..."

လီးမဲမဲ႐ွည္​႐ွည္​ႀကီးက ​ေပ်ာ့​ေခြ​ေနတာ​ေတာင္​ ​အ​ေတာ္​ႀကီးတယ္​
ႏိုင္​ဦး က​ေျပာလဲ​ေျပာ လွန္​လဲလွန္​ျပရင္​း...
"ဟို​ေကာင္​​ေတြ မင္​းတို႔ဟာလဲ ျပလိုက္​ကြာ.."
"​ေဟ့​ေရာင္​...​ေသးတဲ့​ေကာင္​ ဖင္​ခံ​ေပးဖို႔လား.ခံမယ္​ဆို ၿပိဳင္​မလား"

ထြန္​းလင္​း ကလဲ မူးမူးနဲ႔ စိန္​​ေခၚလာၿပီး..က်န္​တာ​ေကာင္​​ေတြကလဲ အားက်မခံ...
"​ဒီမွာၾကည္​့.....လီး​ေကာက္​ႀကီးဆိုတာ..ဒါမ်ိဳးကြ"

၁၈ ႏွစ္​​ေအာက္​ မဖတ္​ရ 🔞Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora