ကိုကို ေဒါက္တာ

14.3K 62 0
                                    

"ကိုကို ေဒါက္တာ"(Sex ဝတၱဳတို႔စဆံုး)
*********************************
ဤဝတၳဳအား ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ပါကLike&Shareေလးျဖင့္ ကူညီၾကပါအံုးသူငယ္ခ်င္းတိုေရ.....
*********************************
တီးးတီးးးတူးတူးတူး.....ႏိုးစက္က႐ုတ္တရက္ထျမည္းလာၿပီး လင္းသူၿဖိဳး တစ္ေယာက္ အလုပ္ေနာက္က်မွာဆိုလို႔ အျမန္လူးလဲထကာ ေရခ်ိဳးခန္းထဲ ေျပးဝင္သြားၿပီး အလုပ္ခ်ိန္က၉နာရီဝင္ရမွာ သူႏိုးတာက 8:10ဆိုေတာ ျပင္ဆင္ခ်ိန္မ႐ွိအလြန္ေနာက္က်ေနတယ္ သူကကုမၼဏီမွာ Superviserရာထူးဆိုေတာ ေခါင္းေဆာင္ၿပီးၿပီး ေစာေစာေရာက္ေနမွ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္ၿပီးေနာက္ က်ရင္ အငယ္ပိုင္ရာထူးေတြကိုအုပ္ခ်ဳပ္ဖို႔အတြက္ခက္ခဲေနတယ္......
ေရခ်ိဳးၿပီးတာနဲ႔ လင္းသူၿဖိဳးတစ္ေယာက္ အဝတ္ေတြဝတ္ရန္ျပင္ဆင္လိုက္တယ္ လင္းသူၿဖိဳးက အသားျဖဴျဖဴ အရပ္ျမင့္ျမင့္ ေဒါင္ေကာင္းတယ္ ခနၶာကိုယ္ကလည္း အေနေတာ္ ဗလေလးလည္း မဆိုးသေလာက္ေလး႐ွိတယ္ ဆံပင္ ေလးကေတာ ပန္းဆီႏုေရာင္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ေလးဆိုးထားတယ္ အလွကုန္ေရာင္းတယ္ ကုမၸဏီဆိုေတာ ျပင္ဆင္မူကအဓိကလုပ္ျပေနရတယ္ .....လင္းသူၿဖိဳးတစ္ေယာက္ ေျခအိပ္ေတြကိုအျမန္ဝတ္ကာ ႐ူဖိနပ္တစ္ရန္ထုတ္စီးကာ အျမန္အျမန္ အိမ္ထဲက ေျပးထြက္လာတယ္ ............အျပင္လမ္းမေပၚတက္ၿပီးTaxiကားေလးအျမန္ဌားစီးကာ သူအလုပ္လို႔လာေနၿပီး ဒီေန႔ကအလုပ္မွာ အစည္းေဝးကလည္း႐ွိေသးတယ္ ဖုန္းေတြလည္း ခနခနဝင္ေနၿပီး လူစံုေနၿပီးမလာေသးဘူးလား ခနခနေမးေနၿပီး မန္ေနဂ်ာက...............ေဟာ္.....ေတာ္ပါေသးရဲ႕အလုပ္ကိုေရာက္လာလို႔....... အကိုကားခဘယ္ေလာက္က်လဲ.... ၅၀၀၀ပါညီ ေစ်းမတန္မွန္ေတာသိတယ္ ၃၅၀၀၀ေလာက္ဘဲေပးရမယ္ခရီးကို ၅၀၀၀ေတာင္းေနတာ မတန္မွန္သိေနေပမယ္ အလုပ္စိတ္ေၾကာင့္ ပိုက္ဆံထုတ္ေပးၿပီး အျမန္႐ုံထဲသို႔ေျပးဝင္လာတယ္.....
ေသၿပီး မန္ေနဂ်ာအျပင္မွာ လင္းသူၿဖိဳး အလုပ္ဘာလ္ု႔အဲ့ေလာက္ေနာက္က်ေနတာလဲ ဒီေန႔ကတစ္႐ုံးလံုးမွာ႐ွိတဲ့ဝန္ထမ္းေတြရဲ႕ all meeting ေလ မသိဘူးလား ေခါင္းေဆာင္တစ္ေယာက္ၿပီးၿပီး အဲ့ေလာက္အလုပ္တစ္ခုကိုမေလးစားႏိုင္ဘူးလား.....ဟုတ္ကဲ့အကို ညီေနာက္တစ္ခါမျဖစ္ေစရပါဘူး ေဆးေသာက္ၿပီးအိပ္ေပ်ာ္သြားတာ မသိလိုက္လ္္ို႔ပါအကို.......
ေျပာလိုက္ရင္ဆင္ေျခအျပည့္နဲ႔ ဒီတစ္ခါပထမဆံုးနဲ႔ေနာက္ဆံုးဘဲ ေနာက္တစ္ခါ ရာထူးခ်ခံရမယ္ 😰😰😰ဟုတ္... ဟုတ္ကဲ့ဗ်....... လင္းသူၿဖိဳး မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ meeting roomထဲသို႔ဝင္လာခဲတယ္.....
အားလံုးကဝိုင္းၾကည့္ေနေပမယ္ ခပ္တည့္တည္ဘဲဝင္လာခဲတယ္ meeting စေနၿပီး အကုန္လံုးကလည္း စာအုပ္ကိုယ္စီနဲ႔လိုက္မွတ္ေနၾကတာေပါ့ လင္းသူလည္းေခါင္းကနည္းနည္းကိုက္ေနတယ္ ေသြးအားနည္းေနတယ္ထင္ပါရဲ႕ ဒါေပမယ္ လည္းအားတင္ကာအစည္းေဝးထိုင္ေနလိုက္တယ္ ၁နာရီခြဲလိုက္အစည္းေဝးၿပီးမွ သူ႐ုံးခန္းသူျပန္ၿပီး စာရင္းေတြလုပ္ေနလိုက္တယ္ သူလက္ေအာက္ငယ္သားဝန္ထမ္းေလးေတြ wayထြက္ၾကတာေတာင္မမွာႏိုင္ဘူး ေနမေကာင္းလို႔ ...,.........သူေနမေကာင္းတာကို မန္ေနဂ်ာသတိမူလာတယ္ မနက္ကလည္းဆူထားေတာ သနားၿပီးစိတ္ပူလာတယ္ ညီေနမေကာင္းဘူးလား ဒီေန႔ျပန္လိုက္ေတာ အကိုခြင့္ေပးတယ္........လင္းသူၿဖိဳးအရမ္းေပ်ာ္သြားပါၿပီးေလ....ဒါေပမယ္ေပ်ာ္ေယာင္းျပလို႔မရဘူးေလ ေနမေကာင္းဟန္လုပ္ၿပီး......ဟုတ္ကဲ့အကို ညီဖ်ားေနလို႔ ဒီေန႔ျပန္လိုက္ေတာမယ္အကို... ေအးေအးျပန္ေတာညီ...မန္ေနဂ်ာကသူအခန္းမွျပန္ထြက္သြားခဲတယ္ လင္းသူၿဖိဳးလည္း အိတ္ကေလးကိုကိုင္ကာ ကားဌားရန္အျပင္ထြက္လာခဲတယ္..........
တစ္လွမ္းႏွစ္လမ္းေလ်ာက္ရင္း ေခါင္းေတြမူးတက္လာတယ္ ေသြးအားေတြကလည္း အလုပ္ပင္ပန္ၿပီးအိပ္တာနဲ႔စားတာမမွန္ေတာ အရမ္းအားနည္းေနတယ္ လမ္းေလ်ာက္လာရင္းလမ္းေပၚတြင္ျပစ္လဲက်သြားေလရဲ႕.......
ထိုအခ်ိန္ေဘးကကားတစ္စီးကခ်က္ခ်င္းရပ္ၿပီးသူကို ကားေပၚဆြဲတင္ၿပီး ေဆးခန္းေခၚသြားတယ္ .........ေဆးခန္းေရာက္ေတာ သူကိုေခၚလာတဲ့ေကာင္ေလးက နားၾကပ္ေလးနဲ႔လာစမ္းၾကည့္တယ္ ၿပီးေတာေသြးေပါင္းတက္ေအာင္ ေဆးလြတ္ရန္ျပင္ဆင္ေနတယ္ လင္းသူၿဖိဳးမ်က္လံုးေတြဝါးေနေပမယ္ သူကိုေခၚလာတဲ့ဘဲႀကီးက ဆရာဝန္ဆိုတာသတိျပဳမိလာတယ္ ေဆးခ်ိတ္ရန္ျပင္လိုက္တယ္ လင္းသူၿဖိဳးကိုေဆးခ်ိတ္ေပးထားလိုက္ၿပီး ဆရာဝန္ကိုကိုကအထဲဝင္သြားတယ္........လင္းသူၿဖိဳးလည္းအရမ္းပင္ပန္းေနတာနဲ႔အိပ္ျပစ္လိုက္တယိ...........
ေဆးကေတာတစ္စက္ခ်င္းစီစီးဆင္းေနတာေပါ.......ခနၾကာေတာေဒါက္တာကိုကိုက အဝတ္ေတြလဲၿပီးျပန္ထြက္လာတယ္ လင္းသူၿဖိဳးကေတာအိပ္ေမာ့က်ေနတယ္.......ေဆးကလည္းမကုန္ေသးဘူး ကုန္ရင္လည္းေနာက္ႏွစ္လံုးထက္ခ်ိတ္ရမယ္ လင္းသူၿဖိဳးရဲ႕အသက္အနၱရာယ္ေတာင္ထိခိုက္ႏိုင္တယ္ ေသြးအားေတြထိုးက်ေနတာဟာ.............ဆရာဝန္ကိုကိုက ေဘးတြင္သတင္းစာေလးဖတ္လိုက္ လင္းသူအေျခေနကို႐ူိးလိုက္လုပ္ေနတယ္ ေဒါက္တာေလးထက္ဘုန္း႐ွိန္က ဒီေန႔ေဆးခန္းပိတ္ရက္ဆိုေတာ သူေဆးခန္းမွာ လူနာတစ္ေယာက္မွမ႐ွိဘူးေလ..........
အားးးး ေခါင္းေတြမူးလိုက္တာ....ကြၽတ္..ကြၽတ္.....အရမ္းမထနဲ႔ညီ အခုမွေဆးတစ္လံုးဘဲသြင္းရေသးတယ္ ေနာက္ႏွစ္လံုးထပ္ခ်ိတ္ရအံုးမယ္ ညီအိမ္ကိုအကိုဖုန္းဆက္ေပးမယ္ ဒီညညီအကိုေဆးခန္းမွာဘဲအိပ္လိုက္ေတာ ညီအသက္အနၱရာယ္ထိႏိုင္တယ္.........လင္းသူၿဖိဳးဟာ သူအိမ္ကိုphလွမ္းဆက္ခိုင္းလိုက္တယ္ ေဒါက္တာကိုကိုကလည္း သူမိဘေတြကိုစိတ္မပူဖို႔အက်ိဳးေၾကာင္႐ွင္းျပလိုက္တယ္...........
ခနၾကာေတာ ဆရာဝန္ကိုကိုေဆးေနာက္တစ္ပုလင္တြက္ဝင္လာတယ္......လင္းသူၿဖိဳးအခုမွေသခ်ာျမင္မိတယ္.....ေဒါက္တာေလးက မ်က္ခံုးမ်က္လံုး အကုန္အရမ္းၾကည္ေကာင္းတယ္ အသားကလည္းမျဖဴမမဲ အဝါဆင္းေလး ႏုတ္ခမ္းေလးေတြကလည္းရဲေနတာဘဲ ဗလနဲ႔ေဘာ္ဒီကလည္း ေျဖာင့္တယ္ ေယာက်ၤားၿပီးသတယ္ အရမ္းစမတ္က်တယ္..........
ေဒါက္တာကိုကိုက လင္းသူၿဖိဳးကိုျပံဳးျပလိုက္တယ္ ၿပီးေတာ အျပင္ခနထြက္သြားတယ္........ လင္းသူ႔ၿဖိဳးကုတင္ေပၚမွာတစ္ေယာက္ထဲ က်န္ခဲတာေပါ့ ေဆးခန္းကအေထြေထြကုဆိုေတာ အက်ယ္ႀကီးဘဲ မိုက္ခ်က္...........ဆရာဝန္ေလးကလည္းမေခ်ာေလး လင္းသူၿဖိဳးလူကသာေနမေကာင္းတာ လင္ဒါေတာ႐ူးတက္တယ္😁😁...........ခနၾကာေတာ ညအိပ္အဝတ္ေလးနဲ႔ျပန္ဝင္လာတယ္ လင္းသူၿဖိဳး႐ွိရာအခန္းေလးကို..........ေဆးေနာက္တစ္ပုလင္ထက္လာခ်ိတ္ေပးျပန္တယ္ ဒီေဆးကေနာက္ဆံုးပုလင္းေလးဘဲ မိုးေတာင္အေတာ္ခ်ဳပ္ေနၿပီးဘဲ.......လင္းသူၿဖိဳးစကားၾကားေတာ ဆရာေလးကျပံဳးမိတယ္......ဒီညအကိုနဲ႔အိပ္လိုက္ ညီအေျခေနကိုအကိုစိတ္မခ်ေသးလို႔.......ဟုတ္အကို.... အကိုအဆင္ေျပပမလား...ရပါတယ္ အကိုကေအးေဆး.........
လင္းသူၿဖိဳးလည္း ေပ်ာ္သြားၿပီးအကိတ္ဆရာေလးနဲ႔အတူတူအိတ္ရမွာကို.................... ေဒါက္တာကိုကိုကလင္းသူၿဖိဳးစားဖို႔ ဆန္ျပဳတ္ေလးဝယ္ထားတယ္ ၿပီးေတာလာတိုက္လိုက္တာေပါ့ လင္းသူၿဖိဳးလည္း သူနဲ႔မခင္ဘဲ အခုမွသိတဲ့လူတစ္ေယာက္ကျပဳစုေနတာကိုအတိုင္းမသိသေဘာက်ေနမိတယ္.......
အစားစားၿပီးတာနဲ႔တန္အိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္.......
..........ေဒါက္တာကိုကိုကလင္းသူၿဖိဳးေဘးနားမွာထိုင္ေစာင့္ေပးေနတယ္ ထိုင္ၾကည့္ေနရင္ လင္းသူကိုၾကည့္ၿပီး ကာမစိတ္ေတြထႂကြလာတယ္ ေဒါက္တာကိုကိုသူစိတ္သူထိန္းတာမရေတာတဲ့အဆံုး လင္းသူၿဖိဳးသူအိပ္ေဆးေၾကာင့္ အိပ္ေပ်ာ္သြားၿပီးထင္ၿပီး သူေဘာင္းဘီဇစ္ကိုဆြဲဖုတ္လိုက္တယ္ ၿပီးေတာအတြင္းခံေဘာင္းဘီၾကားမွသူရဲ႕လီးႀကီးကိုဆြဲထုတ္ကာ ဂြင္းတိုက္ျပစ္လိုက္တယ္............လူ႐ွိေနတယ္ဆိုတဲ့စိတ္ထက္ အထန္စိတ္ကအႏိုင္ယူေနတယ္.......
လင္းသူၿဖိဳးကိုဂ႐ုမစိုက္ႏိုင္ ဖုန္းထဲကေအာ္ကားၾကည္ၿပီးဂြင္းထုေနတယ္ ............လိုက္ကာေလးေနာက္ကြယ္မွာထုေနေပမယ္ မီးေရာင္ေၾကာင့္ အရိပ္ထင္ဟတ္ကာ အကုန္အတိုင္းသာျမင္ေနရတယ္......
လင္းသူၿဖိဳး ခနၾကာေတာႏိုးလာတယ္ေနာက္ဘက္ကိုေစာင္းအိပ္ေနရာကေန႔ျပန္လည့္လိုက္တယ္ ........သူျမင့္လိုက္ရတဲ့ျမင္ကြင္းမွာ အရိပ္လို႔ေပၚေနေပမယ္ အတိုင္းသားႀကီး ေဒါက္တာကိုကိုဂြင္းထုေနတာကိုျမင္ေနရတယ္.........လင္းသူၿဖိဳးခ်က္ခ်င္းမ်က္လံုးျပဳးသြားေလရဲ႕.....အရိပ္႐ွိရာေနရာသို္ ့ တစ္ျဖည္းျဖည္းကပ္သြားတယ္......
အို႔..............ဟယ္အကို..
ဟာာ..
ညီ..ဘယ္..ဘယ္လို႔ႏိုးလာတာလဲ ခ်က္ခ်င္းသူလက္ကလီးႀကီးကိုေဘာင္းဘီထဲျပန္သြင္းလိုက္တယ္......လင္းသူၿဖိဳးကလည္း အခြင့္အေရးကိုလက္လြတ္မခံဘဲ.......အကို.....ညီအကိုလိုးတာခံခ်င္တယ္......
အို႔....သိပ္ခါေတာင္မဆည္းႏိုင္ဘူး.....ဘယ္ေလာက္ေတာင္ဖင္ေတြယားေနလဲမသိဘူး......ေဒါက္တာကိုကိုကေတာ ခနတာၿငိမ္းသြားတယ္ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ သူမွာလက္ထပ္ရမယ္သူသတိုးသမီး႐ွိေနတယ္ေလ..........ဒါေပမယ္ သူကိုယ္တိုင္းကလည္းထန္တာမေျပေသးဘူးဆိုေတာ လင္းသူၿဖိဳးလက္ကေဆးခ်ိတ္ထားတဲ့အပ္ကိုထျဖဳတ္ေပးလိုက္တယ္......ၿပီးေတာကုတင္ေပၚကိုေဒါက္ထားကိုကိုကတက္ထိုင္လိုက္ၿပီး လင္းသူၿဖိးကိုသူေပါင္းႏွစ္ခုၾကားက လီးဒစ္ႀကီးကိုစုပ္ခိုင္းလိုက္တယ္.....
လင္းသူၿဖိဳးကလည္းမျငင္းဘဲ အၿပီးျပင္စုပ္ေပးေနေလရဲ႕......
အားးးး ရြီးးး ရြီးးး အားးးး ရြီးးး ရြီးးး အားးးး အားးးး ပြၽတ္ ပြၽတ္​ အားးးး ပြၽတ္ ပြၽတ္​ အားးးး ပြၽတ္ ပြၽတ္​ အားးးး ရြီးးး ရြီးးး ရြီးးး ရြီးးး ရြီးးး အားးးး ပြၽတ္ ပြၽတ္​ အားးးး....
အစုပ္ေတာ္ခ်က္ လင္းသူၿဖိဳးမထင္ရဘူး ေဒါက္တာကိုကိုလည္း လင္းသူၿဖိဳးကိုကုတင္ေပၚဆြဲတင္ၿပီး အဝတ္ေတြဆြဲျဖဲျပစ္လိုက္တယ္......ေဘာင္းဘီဇစ္ကိုလည္း ကစ္ဆင္ေပးရင္တစ္ျဖည္းျဖည္းဆြဲျဖဳတ္လိုက္တယ္.........ၿပီးမွ လင္းသူၿဖိဳး ကိုကုတင္ေပၚမွာ ဖင္ကုန္းခိုင္းလိုက္ၿပီး ဖင္စအိုေပါက္ႀကီးကို လ်ာနဲ႔ယက္ေပးေနတယ္......အားးးး အားးးး အားးးး အားးးး အားးးး ပြၽတ္ ပြၽတ္​ အားးးး ပြၽတ္ ပြၽတ္​ အားးးး ရြီးးး ရြီးးး အားးးးဖင္စအိုက္ေပါက္ကို လက္ခလယ္နဲ႔ေစာင့္ထိုးျပစ္လိုက္တယ္......အားးးး အားးးး အားးးး အျမန္လုပ္ပါေတာ အကိုေဒါက္တာ........ေဒါက္တာေလးထက္ဘုန္း႐ွိန္းလည္း လင္းသူၿဖိဳးကာမစိတ္ေတြက်ေနတာသတိထားမိသြားၿပီး လိုးရန္ျပင္ဆင္လိုက္တယ္ ဖင္ကုန္းခိုင္ထားၿပီး ဖင္ေပါက္ကို အုန္းဆီးေမြးသုတ္လိုက္တယ္ သူလီးႀကီးကိုလည္းအဆီေတြသုတ္လိုက္တယ္ ၿပီးမွဖင္ဝကိုေတ့ကာ ေစာက္ထိုးခ်လိုက္တယ္........
အားးးး အားးးး အားးးး အားးးး
အားးးး
အားးးး ရြီးးး ရြီးးး ရြီးးး အားးးး
အသက္႐ူေတာင္ေအာက္မတက္ဘဲ ဆီဆြတ္ထားေတာ မက်ပ္ေတာဘဲ တန္ဝင္သြားေလတယ္ အားးးး ရြီးးး ရြီးးး အားးးး ပြၽတ္ ပြၽတ္​ အားးးး အေနာက္ကေနေဒါက္တာကိုကိုကျမင္းစီးေနသလို႔ဘဲ ဆံပင္ေစာင့္ဆြဲပီးေနာက္ကေစာင့္ထိုးေနတယ္ လင္းသူၿဖိဳးရဲ႕ဖင္စအိုေပါက္ေလးကို သူရဲ႕လီးတုတ္တုတ္ႀကီးနဲ႔ထိုးေနလိုက္တာမ်ား အေသလိုးသတ္ေနသလားဘဲ......
အားးးး အားးးး အားးးး အင့္ကြာ အင့္ အင့္ အင့္ အင့္ အားးး ေကာင္းလိုက္တာ အားးးး အင့္ကြာ အင့္ကြာ အင့္ ဒုတ္ အင့္ ဒုတ္ ဒုတ္ ဒုတ္ အင့္ အားးး အားးး အားး အားးးး ပြၽတ္ ပြၽတ္​ အားးးး အင့္ကြာ အင့္ကြာ အင့္ကြာ အင့္ကြာ အင့္ကြာ အင့္ အင့္ ဒုတ္ ဒုတ္ ဒုတ္ အင့္ အားးး အားးးး ရြီးးး
ပက္လက္ျပန္လွမ္းခိုင္ကာ ေပါင္းႏွစ္ေခ်ာင္းေလေပၚေထာင္ကာ ထက္ၿပီးေဒါက္တာကိုကိုကသူလီးျဖဲႀကီးနဲ႔အေသကုန္႔ ေစာင့္လိုးေနတာမ်ား ကြၽဲလိုးလိုးေနတာက်ေနတာဘဲ......အားးးး ပြၽတ္ ပြၽတ္​ အားးးး အင့္ကြာ အင့္ကြာ အင့္ကြာ အင့္ကြာ အင့္ ဒုတ္ အင့္ ဒုတ္ အင့္ ဒုတ္ ဒုတ္ ဒုတ္ ဒုတ္ ဒုတ္ အင့္ အားးး အားးးး ရြီးးး ရြီးးး ရြီးးး အားးးး ရြီးးး အားးးး ရြီးးး............ နာလိုက္တာဗ်ာ အားးးး အားးး အားး အားးးး........... ဆရဝန္ကိုကို မၾကာမီသူသတိုးသမီးကိုလိုးရေတာမယ္ဆိုေပမယ္ အခုၾကေတာအဲ့သတိုးသမီးကိုေတာင္ေမ့ေနၿပီး လင္းသူၿဖိဳးကို ဥပမာအေနနဲ႔လိုးခြဲေနလိုက္တာ လူလို႔ေတာင္သတ္မွတ္ရဲ႕လားမသိဘူး..........အားးးး အင့္ကြာ အင့္ကြာ အင့္ကြာ အင့္ကြာ အင့္ကြာ အင့္ အင့္ အင့္ အင့္ အင့္ အင့္ ဒုတ္ ဒုတ္ ဒုတ္ ဒုတ္ အင့္ အားးး ပြၽတ္းးးး အားးးး အင့္ကြာ အင့္ကြာ အားးးး ရြီးးး ရြီးးး အားးးး အားးး အားးး ေကာင္းလိုက္တာ အားးးး ဆရာဝန္ကိုကိုလည္း လင္းသူၿဖိဳးရဲ႕ ဖင္ထဲကိုလီးအရည္ေတြပန္းထဲပစ္လိုက္တယ္.......ၿပီးေတာ ကုတင္ေပၚမွာလာလွဲၿပီးအိပ္ျပစ္လိုက္ေတာတယ္ ႏွစ္ေယာက္သားကာမအရသာကိုခံစားၿပီးေပ်ာ္ရြင္စြာအိပ္စက္ေနၾကၿပီး.......ေအးျမတဲ့ညေလးတစ္ညမွာ ေဒါက္တာကိုကိုနဲ႔sexျဖစ္ဘူးခဲၿပီး ဆရာဝန္တစ္ေယာက္နဲ႔Sexျဖစ္ဖူးတဲ့ဂုဏ္ကလည္း မဆိုးေလာက္ပါဘူး..............ဒီညေလးတစ္ညဟာ လင္းသူၿဖိဳးရဲ႕ အမွတ္တရေန႔ေလးျဖစ္ခဲတယ္ အလုပ္ေတြေၾကာင့္စိတ္ဖိဆီးခဲေပမယ္ အခုလို႔ ကာမအရသာေလးကိုခံစားလိုက္ရတာလည္း စိတ္ကိုၾကည့္ႏူးေစတာေတာအမွန္ဘဲ ဆရာဝန္ကိုကိုဟာ သူခ်စ္သူေဒါက္တာမေလးနဲ႔လက္ထပ္ေတာမယ္ဆိုတာသိေပမယ္ ေဒါက္တာကိုကိုရဲ႕လူပ်ိဳဘဝကို လင္းသူၿဖိဳးတစ္ေယာက္အရင္ရခဲမိေတာ ေပ်ာ္ခဲမိတာဘဲ....... မနက္မိုးေသာက္အလင္းေရာက္ခဲၿပီး စာေလးတစ္ေစာင္နဲ႔ဘဲ ေဒါက္တာကိုကိုအိမ္ကထြက္ခြာခဲလိုက္ၿပီး မၾကာမီသူမ်ားပိုင္ေတာမယ္ အရာဝတၱဳတစ္ခုကိုမေတာင့္တခ်င္ေတာပါဘူး ......
သို႔/
ေဒါက္တာကို ထက္ဘုန္း႐ွိန္း ကြၽန္ေတာ္ကိုအမွတ္တရေတြနဲ႔ဂ႐ုစိုက္မူေပးခဲတာ ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္ အကိုေဒါက္တာေလးကို ကြၽန္ေတာ္ ဘယ္ေတာမွေမ့ရႏိုင္မွာမဟုတ္ပါဘူး အခုေတာဒီေလာက္နဲ႔ဘဲႏုတ္ဆက္ခဲပါရေစ ေနာက္ကိုလည္း ကံမကုန္ရင္ျပန္ဆံုးစည္းျပေစ.....
&လင္းသူၿဖိဳး &
*********************************
ဤဝတၳဳအား ဖတ္႐ူရတာအဆင္မေျပမူ႐ွိပါက သည္းခံေပးၾကပါ အလုပ္မအားေပမယ္ အဆင္ေျပေအာင္ ေရးသားေပးထားလို႔ပါ အမွားပါရင့္ခြင့္လြတ္ၾကပါ အားလံုးကိုေက်းဇူးအထူးတင္႐ွိပါတယ္.....

၁၈ ႏွစ္​​ေအာက္​ မဖတ္​ရ 🔞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin