BAB 1

8.3K 53 1
                                    

TITLE : CRAZY CHALLENGE
WRITTEN BY : LIVEANNEROSE

WARNING!!!
PLEASE BE ADVISED THAT THIS STORY CONTAINS MATURE THEMES AND STRONG LANGUAGE!!!

Chapter one...

Emy menggigit bibir bawah nya menahan dari mengeluarkan bunyi, jodas masih meneruskan kegiatan nya itu menjamah setiap inci tubuh emy.
Malam hujung minggu banyak pelanggan yang datang buang tension tapi readers bagi writer korang tu buang duit bukan tension hihi.. Jangan marah.

Leo dengan yang lain hanya memerhati kan orang banyak dekat dance floor di situ dengan goyangan maut ladies di situ.
Leo melilau ke sana sini mencari cabaran untuk jodas.
" sayang... I miss you so much " nancy duduk di sebelah leo.
" i miss you too baby " leo mengucup lembut bibir nancy.

TALIA

aunty shasa balik kampung kira sebulan lebih macam tu.
Malam ni saya dengan sandra pergi clubbing, sebenarnya saya malas nak pergi tempat tu yalah kan nama dah clubbing mesti lah ramai orang di sana kalau ada yang mabuk nanti kena rogol.

" babe kau sudah siapa kah ni? " sandra.
" malas lah nak pergi " talia.
" babe please nanti saya jaga kau kalau ada yang kacau kau " sandra mengenyit kan mata kanan nya, tangan nya mencengkam pantat saya.
" ooo.. Kay jangan kau yang mabuk nanti saya yang rogol kau " talia ketawa.

saya tidak tahu apa yang akan terjadi sebab perasaan saya sekarang rasa ada something maybe sebab saya tidak pernah menginjak kan kaki di situ.
Saya mengenakan jeans skirt hitam pendek dan baju yang seksi sampai perut saya nampak seksi.
Rambut saya biar lurus terurai panjang sampai pantat aww! You are very sexy princess!.

" OH MY GOD! talia you so hot you know! " sandra memeluk talia dengan erat.
" thank you girl " talia.
Telefon bimbit sandra berdering, " hey girl tunggu kejap " sandra ketawa.
talia dengan sandra menuruni tangga bersama-sama.

Sampai dalam kereta mereka semua berteriak gembira.
" aww! Nanti ada yang mati pucuk tengok kau talia " grace mencubit pipi talia begitu juga harper, sheila dan lyra.
" what? Mati pucuk biar betul kau grace dari mana kau dapat ayat tu hahaha! " sheila mula memandu.

CLUBBING DREAM

" okay girls kita dah sampai! " sheila.
Kami keluar dari kereta dengan gaya nya macam korea semua cantik-cantik, berjalan pun serentak,
orang lepak di luar pun ternganga.
Bunyi lagu dari luar begitu rancak apalagi masuk ke dalam.

" ready go! " lyra.
Saya akui memang seronok dan terasa popular bila masuk saja ke dalam club ni.
Kami berlima menuju ke meja tidak jauh dari kumpulan lelaki itu.
" hey girls boleh saya tanya apa yang korang nak? " pelayan club.
" vodka please! " harper&lyra.
" wine red please! " sandra, sheila dan grace.
" and you beautiful killer " pelayan itu mengenyit kan mata kiri nya pada talia.
" kau tahu kah sekarang ini saya boleh bunuh kau? " talia berpeluk tubuh dengan muka yang meluat.

Pelayan tadi tersengih-sengih dengan apa yang talia katakan tadi.
" whiskey " talia.
Pelayan tadi tersengih-sengih dan ingin beredar dari situ, grace memukul manja buntut pelayan tadi dan ketawa.
" damn you so hot boy muah! " grace ketawa.
Semua di situ ketawa cuma talia bermuka garang.
Sebab itu mereka pilih talia sebagai ketua group gegurls.

Talia memang seorang yang suka dengan fashion yang sexy, cantik semua ada pada talia memang 99%.

malam itu mereka semua ada partner duduk dengan mereka cuma saya hanya memerhati kan mereka.
Malas betul saya mahu layan diorang ni, ada yang bercium lah menangis lah hebat betul kan penangan vodka dengan wine.
Saya cuma layan facebook dari layan diorang.
Terasa mahu buang air kecil aduh mana saya nak cari toilet.

Saya segera mencari di mana toilet tapi disebabkan ramai orang susah nak cari.
Tiba-tiba seorang lelaki datang menghampiri ku dengan senyuman yang penuh makna.
" hai.., cari apa tu sayang? " mike.
" kau tahu kah di mana toilet? " talia.
" sana tu nah mahu saya teman kan mana tahu nanti kita berdua boleh beraksi " mike menarik punggung saya dekat sekali dengan dia, nafas dia dapat saya rasa.

Saya betul benci dengan dia ni rasa nak bunuh saja kau ni.
Talia memijak kaki mike dengan highheels nya dengan kuat.
" argh! Sakit lepas lah sial! " mike.
" oh.. Kau panggil saya sial ambik ni " talia menumbuk hidung mike dengan kuat berkali-kali sampai lah mike terbaring di situ.
talia terus menuju ke toilet tanpa rasa bersalah.
Jodas tersenyum dengan gelagat talia yang sudah mencuri hati nya.

" saya cabar kau ambil virgin perempuan tu bro " leo tersenyum sinis dengan pandangannya tidak berhenti dekat talia.
Jodas masih berdiam nak terima ke tak sebab selama ni dia tidak pernah berbuat seperti itu pada mana-mana perempuan.
" okay saya terima memandang kan saya benci di cabar " jodas tersenyum.

Jodas pergi mengikuti talia ke toilet menunggu di luar menanti talia keluar dari tandas perempuan.
Beberapa minit kemudian talia keluar jodas terus menarik tangan nya sampai dekat dengan dinding.
Jodas mula menghampiri talia dekat dan lebih dekat lagi.

Nafas jodas dapat dirasai oleh talia, degupan jantung terasa kencang sebab selama ni dia tidak pernah merasakan seperti itu pada mana-mana lelaki yang dia kenal.
" siapa nama? " jodas tidak berhenti dari memerhatikan payudara talia yang menonjol itu.
" bukan urusan kau dan tepi please? " talia cuba menolak badan jodas yang sudah berlanggar dengan payudara nya.

" saya boleh lepas kan kau kecuali kau bagi saya number phone deal? " jodas.
" ugh! Give me you phone " talia.
Jodas menyerah kan telefon bimbit nya pada talia.
" nah... Pergi neraka dengan nombor kau tu " talia mula melangkah dari situ.
" wait! Saya janji kau akan menjeritkan nama ku BTW call me jodas and you? " jodas.
" talia, fuck you playboy " talia segera pergi dari situ.

Wau.. Talia sexy name huh! Well nanti kau talia see you in my bed.
Jodas tersenyum dalam hati nya begitu gembira dan bau perfume milik talia masih melekat di badan nya.
" macam mana? Kau dapat kah bro? " leo menghembus kan asap rokok nya ke udara.
" chill bah! " jodas duduk kembali di tempat nya, emy segera mengucup kasar bibir jodas.

" baby boo!! " gegurls group.
" what? Ada apa tu? " talia.
" siapa tu? Kacak babe aww.. Nak rasa lah " sheila dengan gaya gedik nya itu.
" kau ambil lah kalau dia nak " talia meneguk air whiskey tadi.
Beberapa minit kemudian kepala talia rasa pening sekali, pandangan dia juga terasa kabur ditambah lagi dengan lagu dj begitu rancak sekali semua di situ sama-sama menuju ke lantai menari.

Ughh! What's wrong with me?..
" guys... Apa korang letak dalam minuman saya ni argh! Sakit " talia memegang kepalanya dan terasa betul-betul mengantuk.
" baby boo malam ni kita mesti happy enjoy your life " lyra mencium pipi talia.
" WHAT THE HELL " talia rasa mengantuk sekali dia segera keluar dari situ dan terus masuk ke dalam kereta.

Peduli apa saya dengan korang dan sekarang ni saya nak balik sebelum terjadi apa-apa.
Kereta yang dipandu oleh talia meluncur laju menuju ke rumah nya.
Dan akhir nya talia selamat sampai di rumah nya.

Pintu segera di kunci dan sekarang ini saya tidak dapat tahan lagi rasa mengantuk.
Talia terus terbaring di atas sofa nya dan terus tertidur di situ.

balik pada cerita di clubbing tadi, kawan-kawan talia sibuk menari dengan pasangan mereka dekat lantai menari.
" perempuan tu dah balik " roy.
" nampak nya lama lagi lah kawan kita nak bergoyang " Leo.
Dalam hati jodas sebenar nya dia tidak mahu untuk merosakkan talia tapi dia sudah berjanji.

Jodas meminta diri balik dulu pada kawan-kawan nya.
Jodas memandu dengan cermat, bayangan wajah talia sering diingatan nya.
Sampai di rumah jodas terus masuk ke bilik tidur sebelum itu dia pergi membersih kan diri.
Air terus membasahi tubuh ku terasa segar sekali tapi fikiran ku di ganggu oleh talia.

To be continue...

CRAZY CHALLENGE ( Dihentikan Seketika )Where stories live. Discover now