Sakuranın ağzından* -
eve girdiğimde karşımda naruto dikilmiş beni bekliyordu..ona bakıyordum
Ve o yine o bakışlarla bakıyordu..tam ağzımı acacaktım ki naruto gürlediNaru : Saatten haberin var mı senin!?
sessiz kalmayı tercih ediyordum çünkü gerçekten baya geçti...Naruto bana anlamsız bakışlarla bakıyordu kızdırdım onu galiba..
Naru : konuşsana sakura!? Nereden geliyorsun!
Yazarın Ağzından -
Sakura irkildi yutkundu cevap vermek istiyordu ama narutonun bu davranışı onu tedirgin etmişti..o bakışlara dayanamadı ve korku dolu gözlerle naruto'ya baktı..Saku : m-metroyu kaçırdım..sonra evi bulmaya çalıştım b-biliyosun ben daha evin adr-
Naru : yeter
Sustu açıkçası o da,(saku) buna anlam veremedi ard arda yutkunup durdu
Naruto bikaç saniye gözlerini yummuş bir şekilde öylece durdu hiçbir şekilde haraket etmiyordu..
Sakura narutonun bu davranışlarına daha öncede tanıklık etmişti..birçok kez..
üvey kardeşde olsalar sonuçta kardeşdiler sakuraya göre,ama bakışları onu her zaman tedirgin ediyordu sinirliyken onun yanında durmuyordu çünkü naruto sinirliyken etrafına zarar veren biriydi bu onun karakteriydi ve sakura artık bunu normal karşılıyordu ona göre böyle asabi ve saldırgan davranmasının bir nedeni vardı ve bu huyunu sevmese de ona kızmıyordu çünkü onu anlıyordu...("anne&baba'nın ölümü")
ama sakura bu davranışlarda bulunmuyordu o daha çok içine kapanık olmaya başlamıştı sanki...
Sakura'nın Ağzından |
hala naruto'ya bakıyordum o ise gözlerini kapamış öylece duruyordu..
Seslenmeyi düşündüm ama o kadar tuhaf gözüküyordu ki susmayı tercih ettim bu onun kendince bir tedavi yöntemiydi ne zaman bişeye kızsa öfkesini boşaltmak için bunu yapıyordu..
konuyu bitirmek için o gözlerini açmadan ordan uzaklaşıp odama çıktım..
kıyafetlerimi degiştirdim üstüme rahat bişeyler aldım...
o kadar şey düşünmüştüm ki o çocuk aklımdan çıkmıştı..aklıma geldiginde içimi huzursuzluk sarıyordu..kimdi o? benden ne istiyordu?...bunlarla kafamı dağıtmışken gözüm saate kaydı hemen yerimden sıçradım '00:34' "Neeee!"
"Ay lanet olsun yaaaa!"
artık ne kadar bağırdıysam naruto hemen kapıyı açtı!
Naru : Noldu Sakura!?gözlerimi hafifçe açtım..
Saku: a- ay yok bişi,önemli bişeyi unutmuşum daa.. gülücük çıkardım
Sessiz kaldı...usulca Kapıyı kapattı...
" S A B A H " 07:41🌼
Gözlerimi penceredeki kuş'un sesiyle açtım..
hemen çalar saat'e baktım...neyseki bugün geç kalkmamıştım..yataktan kalkmak istemiyordum ama işte "lanet okul"..
yataktan kalkmakta güçlük çekiyordum neyseki bir güçlükle kalkabildim
derin bir nefes çektim..ayakta olduğumdan ayna karşımı yansılıyordu 2-3 saniye kendime baktım..bitkin gözüküyordum saçım,başım suratım.. yaklaştım aynaya.. aniden silkindim!
"Sakura napıyosun sen ya?"..
"Bu sen misin?... Bu sen Degilsin.."
neyse birkaç dakikada üniformamı giyip saçımı başıma özen gösterip aşağı indim..hiçbir ses,gürültü duyulmuyordu sanırsam naruto daha uyanmamıştı o uyanmadan kahvaltı hazırlamaya başladım..BU ARADA SAKURANIN GİYDİĞİ ÜNİFORMA🌼
(ÇOKGÜZEL✖)
kendimi güzel şeyler düşünerek avutuyordum ki arkamda bir nefes hissettim..irkildim arkamı döndüm..
B-bu narutoydu..yine o bakışlarla bana bakıyordu yine o öfke dolu bakışları ve sessiz saniyeler... Bir harakette sessizliği bozdum.Saku: Uyandın mı.. Ne güzel birlikte kahvaltı yapıcaz gülümsedim.(sahteden)
O hiç bir tepki vermiyordu bu hali beni gerçekten huylandırıyordu..aramızda neredeyse hiç mesafe yoktu.. korktuğumu belli etmemeye çalışıyordum..Elimi omzuna dokundurdum.. "Günaydın o zaman! :D " (bilirsiniz işte korkudan snjdskuc)
Elimi omzundan çekti tekrar aynı bakışları attı..."Bunu bir daha yapma"..Kaldım öyle neyden bahsettiğini anlamıyordum..Arkasına dönük bir şekilde gider pozisyondaydı...baktım ona.. ne yani bu haraketime mi kızmışdı? Naruto durdu
..tam ben cevap verecektim ki naruto konuşmama izin vermedi... "Hadi okula gidelim" dedi. Bana bakar şekilde.
dediğini uyguladım o benden önce evden çıktı arkasından ben çıktım hemen kaybolmuştu anlaşılan dünkü konu yüzünden..hala kızgın olmalı..öflüyerek okula gittim..BU BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ
YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞK
Mystery / Thriller- "Hiçbirşey göründüğü gibi değil... Yeni mi anladın?"