3.3

55 9 20
                                    

Multi:                       7 rings                                    

-------------------------------------------------------------------------

Jileti sahile doğru fırlatıp arkama döndüm ve Ateş'e sıkıca sarıldım.

Şuan O kadar mutluydum ki...

Yaptığı şeyler umrumda değildi.

O da benim belimi sanki bir daha hiç bırakmayacakmış gibi sıkıca kavradığında dayanamadım ve sesli bir şekilde ağlamaya başladım.

Kulağıma "Ağlama. Dayanamam Ay." diye fısıldadığında ağlamam gülmeye döndü.

Aklımda birsürü soru vardı.

Geri çekilmeye çalıştığımda Bırakmayınca afallasamda bende bırakmadım.

Kulağıma tekrar fısıldadığında nefesini kulağımda hissettiğim için hoşuma gitmişti.

"Özür Dilerim. Özür Dilerim. Özür Dİlerim."

Bu sefer gerçekten geri çekildim ve onun Özür Dilemelerine dayanamayıp dudağına dudağımı sıkıca bastırdım.

******

"Peki şimdi ne durumdasın." diye sorduğumda bir gözyaşı yanağımdan akıyordu.

Yüzüme doğru eğildi ve baş parmağıyla gözyaşımı sildi.

Her şeyi anlatmıştı ve Haklı olduğunu anlamıştım.

"Şu hastalıktan kurtulmasaydım buraya gelmezdim. Sabah geldim. Gizlice okula girip seni gözetledim. Okuldan çıkıncada seni takip ettim.  Her zaman yaptığım gibi gizlice engeli kaldırdım ve ne yazdığına baktım. Kendine bir şey yapacağın belliydi. Sanırım seni öyle gördüğümde öldüm. Dünyanın Böyle olduğunu görünce dayanamadım."

nE?

"Dünya'nın nasıl olduğu ne alaka şimdi?"

"Benim Dünya'm sensin ya güzelim."

Bu ergence tavırları hoşuma gitsede belli etmedim.

"Sanırım içimden kustum." deyip kusuyormuş gibi yaptım.

Güldüğünde izledim.

Bu gülüşü görmeyi o kadar özlemiştim ki.

Gözlerine bakıp "Beni takip ettin ha? Sana boşuna Ajan demiyorum. Peki engeli çekerken benim telefonumda konuşmamızın açık olmadığını nerden bildin?" diye sordum.

"İşte bu yüzden bunu her zaman sen okuldayken yapıyordum. Ben nasıl Ajanların kralıysam benimde burada hizmetçilerim vardı." dediğinde güldüm. Bulut ve Arda'dan bahsediyordu.

"Onlar biliyor muydular?"

"Evet. Ama çaktırmasınlar diye bilmiyormuş gibi yaptılar ve gönderilerime kötü yorum yaptırdım."

kafamı salladığımda gülüşü birden soldu ve kolumu eline aldı.

Kolumu sıvadığında jilet izlerine baktı ve gözlerini kolumdan çekip gözlerime dikti.

Çok öfkeli bakıyordu.

Konuşmaya başladığında sessizce onu dinledim.

"Biliyor musun bu yüzden şuan sana her türlü şeyi yapmak istiyorum."

Tövbe bismillah. Fesat anlamamalıyım. Fesat anlamamalıyım.

Konuşmaya devam etti.

"Öleceğim seni böyle gördükçe. Sırf bu yüzden seni şuan dövmek istiyorum. Sevdiğim kızın kollarına hiç iyi bakmamışsın."

Gülümsemem tekrar oluştuğunda kollarımdaki izlere küçük öpücükler bıraktı.

"Seni çok özledim Ajan." deyip gözlerine baktığımda oda benim gözlerime gözlerimi delip geçecek kadar güzel baktı.

"Bende seni çok özledim Sarı Ay'ım"

Ve 3 ay önce hep olduğu gibi dudaklarımız Sonsuzluğa birleşti...

******

******

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

isil.sari:                                  yearning is over

               2.345 beğenme

( Bu gönderi için yorumlar devre dışı bırakılmıştır )

-------------------------------------------------------------------

Yearning is over: Özlem bitti.

Sonunda beeeee.

Son 4 bölüm.

Size çok şey değişecek demiştim.

Ama değişecek şeyler bitmedi.

Hatta bu daha sadece başı.




Ajan | Texting |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin