▪ 2 ▪

62 15 16
                                    

ÖNEMLİ UYARI;

nur_saltikalp dan aldığım yorum üzerine 'BU HİKAYEYİ GECE OKUMAYIN' uyarısını ekliyorum. Kendisi hikayemizin ilk bölümünü okurkene çok güldüğü için anası tarafından sitem edilmiş ve sizlerinde aynı sitemle karşılaşmamanız için benden bu uyarıyı koymamı istemiştir.

Teşekkürler nur_saltikalp

Bu arada hikayemi okurken kucağındaki uyuyan bebeği uyandıran oykugunes1222 ye selam olsun. SEN NASIL BİR KRALSIN?

Ayrıca tüm yorumları okudum. Hiç kötü yorum gelmemiş ilk bölüme. Çok teşekkürler. Başarılarınızın devamını dilerim abgsfa.

Medyaya KESİNLİKLEN bakın!

Hissettiğim sarsıntıyla deprem oluyor sanıp 'allahuekber' nidalarıyla gözlerimi açıp, kafamı yasladığım sıramdan kaldırdım. Karşımda gördüğüm Nazlı'ya doğru ilerleyip "Korkma sakın. Ben seni pencereden atarak da olsa burdan çıkarırım. Eğer biraz daha az kilolu olsaydın omzuma atardım ama bu kiloyla hulk gels-" kendime gelip cümlemi yarıda kestim.

Deprem oluyordu ve ben burda Nazlı'nın kilosu hakkında ufak çaplı bir konferans vermiştim resmen.

Evet biraz (!) salaktım.

Kolundan tutup onu kapıya çekiştirmeye başladım. İçimden de üç gulhü bir elham okuyordum. Eğer bilseydim ayetelkursiyi de okurdum ama 8. sınıfta başladığım ezberleme çabalarıma 11. sınıfa geldiğim halde ezberleyemeyip, bunak bir karı olduğumda da ezberleyemeyeceğimi fark ettiğim de son vermiştim.

Hiç de mutlu bir son değildi.

Bana tip tip bakan Nazlı'ya dönüp "Hızlı yürüsene şaro!"diye bağırdım.

Evet, hızlı yürüsene demek yerine 'KOŞSANA' diye çemkirseydim daha mantıklı olur ve daha az sözcük kullandığım için daha az yorulur ve en başından 'KOŞSANA' dediğim için bunları düşünüp bir de üstün zekamı yormazdım!

Nazlı olduğu yerde durunca ben de kolunu bırakıp etrafa baktım. Koridordaki bir kaç tip bizi izliyordu. Ve uyandırıldığım sarsıntılar da durmuştu.

Nazlı gülmeye başladığında ayağımı sertçe yere vurup ofladım.

Gerçekten BİRAZ salaktım.

"Rüyanda uzaylılarla çanakkale savaşına mı katıldın yavrum?"dedi sırıtırken.

"Bana bak eğer bu olanları birine falan anlatırsan seni gerçekten uzaylılarla çanakkale savaşına sokarım. Hem de öyle bi sokarım ki!"diye tısladım.

Ne yani? Rezil olmak istemiyorum tamam mı!

"Yav şimdi boş ver sokmayı çıkarmayı da sana ne anlatacam. Şu kurslara giren hocayla Sevgi hoca evliymiş ya la."dedi beni koridordaki bankların birine çekerken.

Parlayan gözlerle ona döndüm. Dedikodu buldum. Kombi mi? -boru mu?-

Teneffüste Nazlı'yla Sevgi Hoca'nın dedikodusunu yaparken bir anda Nazlı'nın götü başı ayrı oynamaya başladı.

"Ne!"dedim. Kesin şimdi arkamda Sevgi Hoca vardır.

Dudağımı ısırıp arkamı döndüm. Evet arkamda bir hoca vardı ama beş metre falan uzaktaydı ve Harun Hoca'ydı.

Önüme dönüp Nazlı'nın kafasına bir tane geçirdim.

"Salak kız ne ekşın yaratıyon?"

"Nazlı, Öykü bir bakar mısınız?"diye bağıran Harun hocayla, ona doğru ilerlemeye başladık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DERECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin