•fjerde•

437 16 4
                                    

Éppen zenét hallgatok amikor apum jött fel azzal a mondattal hogy ...

-szia Lily...valamit mondani szeretnék..jelentette ki

-mirol van szó...

-el kell mennem 2 hónapra... üzleti út...eljössz velem? Vagy inkább maradsz itthon?

-maradok..mondtam minden nélkül..

-oke akkor beszélek Erikékkel hogy néha nézzenek rád hogy élsz e vagy sem....holnap hajnalban indulók...aztán vigyázz magadra te ribanc...majd kiment...

Folytattam ugyan azt amit eddig majd pittyegett a telóm..."marcusandmartinus elkezdett követni...vissza követtem őket majd jött egy üzenet messengeren...

Beszélgetés-

Szia Lily Marcus vagyok !

-sziaa hogy hogy írtál?

-unatkoztam... ömm hallottam hogy apud elmegy 2 hónapra...ne legyünk veled az elkövetkezendő napokban?

-nekem mindegy..de én elvagyok egyedül is...

-hát te tudod...de akár mivan szólj és megyünk..

-okeess

-viszont én megyek mert holnap suli😣mondtam

-oksi sziaa❤️

-sziaa Macy

Vége-

Elmentem fürdeni...majd felvettem egy CK bugyit és a hozzá való melltartót...és egy rövid gatyát... kiültem az erkélyre...néztem a nap lenyugvo sugarait .. felnéztem az égre...és hol kék hol narancssárga rózsaszín vagy éppen pirosas színben pompázott...majd telefonomat előkapva kezdtem el instámat görgetni...

Marcus szmsz

Gondoltam kimegyek megnézem a nap lementét ... Amikor ki értem..megcsapott a friss szellő...majd leültem...és hajamat össze-vissza fújta a szél...amikor elenéztem balra ... A teraszon kint állt Lily...nézte a naplementét..közben pedig telefonozott..az ő haja is szanaszét állt már a széltől...
Gondoltam rairok...

-sziaa Lily tetszik a CK-s felsőd

-hmm miről beszélsz...?

-nézz el jobbra...

Ide nézett majd kicsit megszeppent...

-ömm szia Mac..

-hellokaa

-en most bemegyek...aztán 5 perc és visszajövök...

-raerek

...Lily szmsz...

Bementem és felvettem egy haspolot és visszamentem...

-naah itt vagyok

-oksiii

-na mizuu

-semmi érdekes..át menjek? kérdezte Mac

-ömm nekem mindegy..de apum itthon van már...és...nem akarok lemenni ...hajtottam le a fejem

-bemaszok az erkélyen oké?

-hát akkor gyere csak ne baszodj le kérlek... Kuncogtam

-jolvan ezt megjegyeztem ..kezdett nevetni

-oke csak gyere már...ugrott fel az ablakba

-na halló megjöttem.

-hyy gyere be

|•Jeg elsker deg•|Where stories live. Discover now