•første•

588 23 2
                                    

Ma reggel anyám nyavogására keltem ami kurvara irritáló volt...
Nagy nehezen kiszálltam az ágyból...oda sétáltam az iroasztalomhoz és egy kukás zacskóba dobáltam a tegnap megivott energia italokat....miután ezzel megvoltam kivettem egy random outfitett bementem a fürdőbe és belenéztem a tükörbe....hát...ami vissza nézett rám az vmi kegyetlen volt....gyorsan rendbe szedtem a fejem...
Sminkeltem egy kicsit....(félre értés ne essék .. nem vagyok egy sminkelős picsa...csak ha nagyon muszáj akkor kenek vmit a fejemre)
Oda álltam a tükör elé... egyébként ezt  vettem fel:

Tudom hogy ez egy melltartó e egy gatya de ki nem szarja le végülis úgy is egésznap egyedul leszek

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Tudom hogy ez egy melltartó e egy gatya de ki nem szarja le végülis úgy is egésznap egyedul leszek...
Magamra kaptam egy papucsot és leballagtam a lépcsőn...
Senki nem volt lent szokás szerint...
Gondoltam csinálok vmi kaját....de úgy voltam vele hogy nem is vagyok éhes ... Gyorsan felkaptam magamra egy fehér pólót aztán cshá..és felvettem egy adidas cipőt
Fogtam a kulcsomat és a longboardomat....aztán bezartam az ajtót és elment deszkázni ...
Utam a szokásos kis helyemhez vezetett..általában kiszoktam ülni a szikla szélére és nézelődni... órákat szoktam itt lenni....végülis egy antiszocialis lány vagyok...
Már sztem jó hosszú ideje vagyok itt...ránéztem a telomra és kijelzőn 15:19 volt.... hát jól eltelt az idő...ősök csak 6-kor jönnek haza...
Szvl elindultam vmerre gondoltam beugrok egy Starbucks-ba...mert hat miért ne...amikor beértem megcsappott a kávé illata...gyors kértem egyet és leültem egy üres helyre ahol nem volt annyi ember...
Elkezdtem iszogatni...és azon gondolkodtam ...hátha jobb lesz Norvégba mint itt...amíg gondolkodtam feltünk hogy megittam a kávém ... Felálltam kidobtam a kukába és kiléptem az ajtón...majd haza deszkáztam...ez volt 7-8 felé talán....
2 vagy 3 nap múlva... repülök/repülünk Norvégiába...elkellene kezdenem pakolni ...
De mindegy is...amikor haza értem... furcsaltam...nem volt itthon senki....gondolom anyám vmi pasinál van...de apám....fogalma sincs....
Haza..ledőltem a nappaliba a kanapéra...és elkeztem tv-zni...hát semmi érdekes nem volt...ezért ki is kapcsoltam...és ekkor jött le a tudat hogy én ma csak egy kávét ittam...nagyon fasza.. mondhatni...de mindegy....ettem egy tál muzlit és felbattyogtam az emeletre....8:30 van....jól eltelt ez a nap is mint általában szokott....
Bementem a fürdőbe levetkőztem es beálltam a zuhany alá...néztem a már már gyógyuló heges kezem...hogy végig folyik rajta a meleg de mégsem forró víz...sztem bő fél óra múlva ki is szálltam  .. felöltoztem a pizsimbe...igazából nem nagy cucc egy picsa gatya meg egy póló 🤷🏼‍♀️
Úgy döntöttem holnap ráérek pakolni...
Befekudtem az ágyba....és még mindig azon gondolkodtam hogy vajon ugyan ilyen szar életem lesz Norvégba is vagy...nem...vki szeretni fog....kéne már egy jó pasi...aki segít...és nem leszek elmebeteg..vagy vmi ilyesmi...
Mielőtt aludtam volna....elővettem egy pengét...az éjjeliszekrényemből .. és ahogy szoktam húztam pár csikot a kezembe...majd gyönyörködtem abba ahogy a vér lefolyik a kezemből...egyenest a padlóra....
Gyorsan feltöröltem...majd lefertotlenotettem  ... Végül elfekudtem....és elaludtam....sírva...mint általában...

|•Jeg elsker deg•|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora