•tredje•

511 16 12
                                    

_Lily szmsz_

Reggel amikor felkeltem tök jó kedvem volt...amit furcsáltam is..a szombat van és majd hétfőn megyek csak suliba....
Nagyot ásítva felkeltem az ágyból majd kinyitottam az erkélyajtomat
Ugye én csak egy gatyába és egy melltartóban alszom...na de mindegy ..nem is érdekelt...kinyitottam és felhúztam a redőnyt ezután kiléptem...
Vettem egy mély levegőt majd körbe néztem...ám az egyik iker kint volt a teraszon...rám nézett .. én is rá..majd sikitottam egyet...és befutottam...olyan kikurt vörös volt a fejem mint a kurva élet..

/Marcus szmsz/

Nagyban ülök az erkélyen és telefonozok amikor felemeltem a fejem a telefonról es megláttam Lilyt...de hát gecii melltartóban volt...ránéztem nagy szemekkel ő is rám nézett...elvörösödött majd sikitott egyet és befutott..

-ez meg mi a fasz volt...kérdeztem magamtól...

Ezután bámultam tovább a telom majd bementem felöltözni...

*Lily szmsz*

Gecii nem kellene elmennem .. hat mit fog szólni...ahjj nemaar...
Amíg ezen agyaltam oda mentem a szekrenyemhez és gondolkodtam hogy mit vegyek fel....majd végül kitaláltam:

Mivel 9 óra és még nincs ilyen meleg

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Mivel 9 óra és még nincs ilyen meleg..elmegyek focizni a pályára...
Fogtam a focilabdámat az egy sima fekete puma labda...és beleraktam egy táskába...mellé egy kulacs vizet a stoplis cipőmet

Meg egy törölközőt ..
Elindultam a pályára...igaz nem tudtam mert van de gondoltam úgy is megtalálom...sztem 20 perc alatt találtam meg...láttam ott pár fiút...de ők az egyik térfélen voltak...ezért én a másikra mentem ahol nincs senki...magamra kaptam a csukám ey felkapva a labdát mentem dekázni...
Összesen 41 dekát tudtam csinálni...
(Egyébként én is focizik...és a maximum nkm 38..sad ~iro)
Aztán neki álltam kapura rúgni amikor idejottek ezek a fiúk...

-heloo nagyon ügyes vagy cica..nem jössz egy menetre ? Kérdezte az egyik buzifeju...

-nem tudom ki vagy buzikám de zavarod a légteremet szóval el lehet menni...előre is köszi..

-hát nem fogunk cica-mica..mondta a masik

-huzzatok már a kurva anyátokba...

-es ha nem...jött közelebb a másik...

-akkor úgy tökön rúglak hogy a szádon fog kijönni..

-juujj de vad vki..ez tetszik...jöttek még közelebb...

Ekkor megláttam a két Gunnarsent...
De nem vettek észre..

-menjetek már el bazdmeg...

Amikor ezt kimondtam megkozelebb jött..

-na mivan te ribanc...már nincs akkora pofád...

Ekkor elkezdtem uvoltozni..

-mi a retkes faszomert nem lehet engem békén hagyni...zaklassatok már mást..faszom kivan veletek...hagyjatok már élni geciii...mind a hármotok egy kurva nagy buzi...
Huzzatok vissza anyátokba...

|•Jeg elsker deg•|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant